انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
باریسول بیشتر مناسب چه ساختمان هایی است؟

باریسول بیشتر مناسب چه ساختمان هایی است؟

#1
سقف های کشسان باریسول یک فناوری ساخت و ساز زیبا و مدرن هستند و یک راه حل عالی، قابل اعتماد و رضایت بخش برای سقف های شما ارائه می دهند. نصب سریع و آسان، قابلیت انطباق آن با هر نوع دکوراسیون و ترکیب یکپارچه کلیه تجهیزات اضافی و لوازم جانبی مورد نیاز در ساختمان های مدرن
(روشنایی، آشکارسازهای آتش نشانی، سرهای آبپاش، درب های توری و تجدیدنظر، سیستم های ویدئویی و امنیتی و غیره)،باعث می شود تا سقف های کشسان باریسول از دیگر سقف ها متمایز شوند.
نصب جذاب و نتایج عالی از ویژگی های سقف های کشسانی باریسول است. پروفایل های آلومینیومی که دارای فن آوری متنوع و منحصر به فرد هستند، فرصت انعطاف پذیری را برای اجرای پروژه های منحصر به فرد افزایش می دهند.
سیستم تعلیق امکان حذف مکرر سقف باریسول را در صورت لزوم فراهم می کند. تمام باقیمانده های بالاتر از سطح پشت بام و فضا اغلب نیاز به سرویس دارند. نشت و یا تعمیر تاسیسات برقی نصب شده در بالای سقف برای باریسول مشکلی ایجاد نمی کند. این یک مزیت بزرگ برای مشتری است زیرا نیازی به ساخت و نصب ورق جدید نیست.
 
[عکس: tosepicweb8.jpg]
 
استفاده از سقف های کشسان باریسول برای انواع ساختمان ها
از آنجایی برای نصب سقف های کشسان از پانل های آلومینیومی اندکی با فاصله از سقف اصلی استفاده می شود، این سقف ها در هر نوع ساختمانی قابل استفاده هستند. استفاده از سقف های کشسان باریسول هیچ زیر ساخت خاصی نداشته و در سریع ترین فرصت و با کمترین ایجاد زباله و مزاحمت به اتمام می رسد. بر خلاف تصور عموم از این نوع سقف ها در هر ساختمانی اعم از ساختمان های نوساز، آپارتمان، استخر، سالن های پذیرایی، تالار ها و… و با هر نوع سقفی می توان استفاده کرد. برای نصب این گونه از سقف ها ابتدا پروفیل های آلومینیومی نصب شده سپس سیستم های نوری که قرار است در سقف کار گذاشته شوند، نصب می شوند. پس از آن پارچه انعطاف پذیر مخصوص سقف های کشسانی باریسول بر روی پروفیل های آلومینیومی نصب می شوند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان