انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیمت پارتیشن های شیشه ای

قیمت پارتیشن های شیشه ای

#1
امروزه پارتیشن شیشه ای در میان مخاطبین با سلیقه های گوناگون و متفاوت بسیار مورد توجه قرار گرفته است . در اين ميان نکته مهم انتخاب صحيح اين محصول از نظر بالا بودن کيفيت و زيبايي وصف ناپذير آن با توجه  به نکاتي همچون ظرافت پروفيل آلومينيوم، شيشه با کيفيت بالا و يراق آلات درجه يک و به طور کل اجراي آن بر اساس اصول و قواعد تخصصي و درست آن مي باشد که رعايت موارد ذکر شده علت اصلي استفاده از اين دسته از پارتيشن ها در اکثر دفاتر کار اداري لوکس گرديده است .
امروزه انواع گوناگونی از پارتیشن های شیشه ای با قیمت های متفاوت در بازار موجود است که در زیر به آن ها اشاره می شود :
- جدا کننده های فضای خارجی ارزان قیمت : اين پارتيشن ها به چند دليل از ارزان ترين نوع جدا کننده ها به شمار مي آيند . دليل اول اينکه تکنيک نصب اين سري از پارتيشن هاي شيشه ای به اين صورت مي باشد که يک پروفيل قطور در سقف با آهنگري نصب گرديده و شيشه ها بصورت معلق به آن متصل مي گردند ، درست به همين علت وجود اين پروفيل آهن به ابعاد 40x8  در زير سقف، در ظاهر اين جدا کننده تاثير بسيار بدي گذاشته است .
- پارتیشن شیشه ای ایرانی با قیمت متوسط : اين پارتيشن ها که به لحاظ کنترل قيمت از يک ساختار ساده تر تشکيل شده اند، در رتبه دوم قيمت پارتيشن ها در بازار قرار مي گيرند .
- پارتیشن شیشه ای خارجی با قیمت بالاتر : اين گونه از پارتيشن هاي تک جداره شيشه اي به علت دقت و وسواس در بکارگيري فريم آلومينيوم، شيشه هاي با کيفيت و درجه يک، يراق آلات اروپايي که عمدتاً شامل اجناس وارداتي هستند، از قيمت هاي بالاتري نسبت به مابقي محصولات اين دسته برخوردار هستند .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان