انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزایش فروش در دوران کرونا

افزایش فروش در دوران کرونا

#1
ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارهای سنتی را از پای در آورد ولی از طرفی یکی از دلیل‌های اصلی افزایش فروش فروشگاه اینترنتی آمازون و یا سایر وبسایت‌ها به حساب می‌آید. اما بحث اصلی که فروش محصولات در این دوران را افزایش داد اشاره به بحث رعایت اصول بهداشتی است سپس رشد فعالیت کلاس های آنلاین و مواد بهداشتی!.

کلاس‌های آنلاین اشاره به مدارس و دانشگاه‌های تمامی کشورهایی که مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، دارد و به همین علت فروش لپ تاپ و تلفن‌های همراه هوشمند به سرعت افزایش یافتند. همچنین مواد بهداشتی چون ماسک و مواد ضد عفونی فروششان بسیار زیاد شده‌اند زیرا بیشتر افراد برای خرید بعضی از لوازم خانه نیاز به یک سری از محصولات بهداشتی دارند تا به ویروس کرونا مبتلا نشوند.

دلیل دیگری که فروش اینترنتی محصولات را افزایش داد خرید آسان تنها با چند کلیک ساده و با قابلیت مشاهده ویژگی‌ها و دریافت کالا در کمترین زمان ممکن است.

در آخر باید به وجود نداشتن فشار بر روی مشتری اشاره کرد که در خرید اینترنتی این امر سبب شده کاربران بدون استرس و بدون هیچ فشار و خیالت راحت خریدشان را انجام بدهند.

دلایل نارضایتی خرید از فروشگاه های اینترنتی:
گاهی اوقات نیاز به لمس کالا داریم تا کیفیت آن را متوجه شویم مثلاً زمانی که می‌خواهید لباس بخرید شما نیاز به لمس کالا دارید یا نیاز به پرو دارید تا اصطلاحاً تنخور لباس را ببینید اما این بحث در اینترنت امکان پذیر نیست و بسیار ناخوشایند است.

همچنین باید به تاخیر در تحویل کالا اشاره کنیم زیرا ممکن است تنها با چند کلیک ساده یا بهتر است بگوییم مدت ۱۵ دقیقه طول بکشد اما برای تحویل آن محصول ممکن است ۲ یا ۳ روز و یا در بعضی مواقع به یک الی دو هفته برسد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان