انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی وستینگهاوس، ویرپول، آدمیرال در ایران

نمایندگی وستینگهاوس، ویرپول، آدمیرال در ایران

#1
در این مقاله با برندهای آدمیرال، وستینگهاوس و ویرپول آشنا میشوید و جالب است بدانید ما لینک نمایندگی تعمیرات آنها را برای شما گذاشته ایم که در ادامه مشاهده کنید و با کلیک بر روی آنها اطلاعات خود را در زیمینه برندهای مذکور غنی نمایید .
از این پس از واژه متخصص تعمیر به جای تعمیرکار استفاده کنید!!!
با پشت سر گذاشتن چندین دهه متوالی از حضور برخی از برند های لوازم خانگی خارجی در ایران باز هم می بینیم که این برند ها در ایران همچنان طرفداران خاص خودشان را دارند و هر روز بر تعداد علاقمندان به استفاده از این لوازم خانگی افزوده می شود.
تعمیرات لوازم خانگی امروزه به عنوان یک تخصص اساسی و کلیدی در جامعه ما مورد توجه فراوان قرار گرفته است و عنوان تعمیرکار را دیگر نمی توان برای افرادی که اقدام به تعمیر لوازم خانگی پیچیده امروزی می کنند به کار برد.
وقتی تکنولوژی این برند های خارجی لوازم خانگی را می بینیم قطعا باید با عنوان مهندس و یا بهترین واژه یعنی متخصص تعمیر لوازم خانگی این قشر را در جامعه صدا زد.
در زیر سه نمونه از برند های خارجی محبوب در ایران را که در حوزه لوازم خانگی تولیدات دارند مثال می زنیم تا با شناخت ویژگی های اساسی و پیچیدگی های کاربردی در آنها مفهوم متخصص تعمیر لوازم خانگی فلان برند برای ما روشن تر شود.
[عکس: Whirlpool.jpg]نمایندگی تعمیرات ویرپول
ویرپول یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید لوازم خانگی در آمیرکا است که محصولات خود را از مبادی غیر رسمی به ایران وارد می کند. لوازم خانگی ویرپول تنوع بسیار زیادی دارند ولی یخچال ساید بی ساید ویرپول، ماشین لباسشویی ویرپول، ماشین ظرفشویی ویرپول و اجاق گاز ویرپول در ایران مشتریان زیادی دارند. هزینه تعمیر لوازم خانگی ویرپول در ایران نسبت به بسیاری از برند های ایرانی کمی بالاتر است.

دلیل آن هم استفاده از سیستم هی هوشمند و تمام مکانیزه در تولید یخچال ساید بای ساید ویرپول و جدیدترین سیستم های هوشمند و امکانات وسیع در ماشین طرفشویی ویرپول و ماشین لباسشویی ویرپول است. اجاق گاز ویرپول نیز با بهره مندی از یک سیستم مکانیزه و هوشمند طراحی شده و به راحتی قابل شستشو است.
تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول و یا تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول به این دلیل کاری تخصصی است که از بورد هایی تشکیل شده که هر کدام دارای پیچیده ترین مدار های الکترونیکی هستند. ضمن اینکه قطعات اورجینال لوازم خانگی ویرپول به دلیل طراحی ویژه این محصولات تنها قطعاتی هستند که باید مورد استفاده قرار بگیرند و به همین دلیل شناسایی این قطعات و کاربری آنها اهمیت ویژه دارد.
تعمیر یخچال ساید بای ساید ویرپول از جمله تخصصی ترین موضوعات تعمیری در ایران می باشد. یخچال های ساید بای ساید ویرپول قابلیت تغییر کاربری در برخی از قسمت ها را دارند. شما می توانید با یک فرمان مرکزی از یک برد تمامی عملیات مورد نظر خود را در یخچال و در قسمت های مختلف برنامه ریزی کنید. از این رو تعمیر یخچال ساید بای ساید ویرپول از دست یک تعمیرکار معمولی خارج است.
خوشبختانه در ایران شرکت ای پی امداد به عنوان نماینده تعمیرات لوازم خانگی ویرپول موضوع تعمیر لوازم خانگی ویرپول را با استفاده از لوازن و قطعات یدکی فابریک و اورجینال انجام می دهد.
[عکس: admiral.jpg]نمایندگی تعمیرات ویرپول
موضوع لوازم خانگی برند خارجی آمریکایی در ایران تنها برند ویرپول خالصه نمی شود. یکی دیگر از این برند ها را می تواند لوازم خانگی ادمیرال عنوان کرد. ادمیرال هم حدود یک قرن سابقه تولید لوازم خانگی را دارد و قبل از تحریم ها بازار به نسبت بیشتری را در ایران داشت. اما کیفیت محصولات این کارخانه مشتریان وفادار آن را حفظ کرد.
ماشین لباسشویی ادمیرال، ماشین ظرفشویی ادمیرال، یخچال های معمولی ادمیرال و همچنین یخچال ساید بای ساید ادمیرال به همراه اجاق گاز ادمیرال بیشترین محبوبیت را در ایران دارند هر چند ادمیرال تولیدات دیگری هم دارد.


بزرگترین خصوصیت یخچال فریزرهای ادمیرال را می توان فضای استفاده شده و بهینه داخلی این یخچال ها را عنوان کرد و این خصیصه به خوبی در یخچال ساید بای ساید ادمیرال هم دیده شده است به شکلی که از کوچکترین فضاها استفاده شده است.
اجاق گاز ادمیرال قابلیت هوشمند کنترل زمان و برنامه ریزی زمانی را به شکل کاملا حرفه ای برای کار بر فراهم می کند و ماشین لباسشویی ادمیرل یکی از تنها ترین محصولات لباسشویی است که به معنای واقعی کلمه موضوع یک دست شستن و چروک نکردن لباس را رعایت می کند و آن هم به دلیل تکنولوژی بالای استفاده شده در این ماشین لباسشویی است. ماشین ظرفشویی ادمیرال هم در تعیین فضای مورد نیاز بالاترین قابلیت را به مصرف کننده داده است.
تعمیر لوازم خانگی ادمیرال بدون شناخت سیستم داخلی پیچیده این محصولات عملا غیر ممکن است. تعمیر ماشین لباسشویی ادمیرال و یا ماشین طرفشویی ادمیرال تنها زمانی امکان پذیر است که شما بتوانید قبل زا دست به آچار شدن علت مشکل را پیدا کنید. گاهی تنها یک ری استارت ساده مشکل را برطرف می کند و گاهی باید برای تعمیر کل ماشین باز و بسته شود.
تعمیر یخچال فریزر ادمیرال و یا تعمیر یخچال ساید بای ساید ادمیرال بدون شناخت تکنولوژی این محصولات نباید انجام شود. پیچیدگی محاسباتی در طراحی و ساخت این محصولات تعمیر لوازم خانگی ادمیرال را واقعا تخصصی می کند.

در نظر داشته باشید این تعمیر تخصصر در لوازم خانگی مانند اجاق گاز ادمیرال و یا وسایل برقی ادمیرال حساسیت بیشتری هم پیدا می کنند.
کارد آموزش دیده و تخصصی نمایندگی تعمیرات ادمیرال در ایران تنها افرادی هستند که به خوبی می توانند شرایط و نقشه کشی این لوازم خانگی ادمیرال را پیدا کنند. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ادمیرال ای پی امداد با ارائه آموزش های تخصصی توسط خود متخصصین شرکت ادمیرال قطعا بهترین انتخاب برای تعمیر این محصولات می باشد.

[عکس: Westinghouse-.jpg]نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس
سومین برند مورد نظر ما در تولید لوازم خانگی امریکایی فعال در ایران برند لوازم خانگی وستینگهاوس می باشد. برندی که در ارائه تکنولوژی ها و فناوری های روز پیشرو است . این شرکت توسعه فعالیت زیادی داشته و بسیاری از تولیدی های خود را در گوشه و کنار دنیا هم کشانده است.
لوازم خانگی وستینگهاوس اغلب با محصولاتی همچون ماشین لباسشویی وستینگهاوس، ماشین ظرفشویی وستینگهاوس، اجاق گاز وستینگهاوس و مهم تر از همه یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس در ایران شناخته شده اند. هر چند تولیدات لوازم خانگی وستینگهاوس شامل انواع لوازم آشپرخانه، لوازم برقی وستینگهاوس و … می باشد.
تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس در ایران بصورت پیشرفته انجام می شود. متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس و یا تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس بصورت جداگانه هر کدام دوره های خاص و فشرده این شرکت را در چندین مرحله شرکت کرده اند.
این شرکت حتی برای تعمیر سخچال فریزر وستینگهاوس و یا تعمیر اجاق گاز وستینگهاوس دوره های مجزا برگزار می کند و به خوبی نقش استفاده از قطعات اصلی و اورجینال استفاده شده در این محصولات را و لوازم مورد تایید این کارخانه را تشریح می کند.
به عنوان مثال شما برای تعمیر یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس خود به دلیل قابلیت کنترل از راه دور ، بورد تخصصی و نقشه کشی خاص سیم های برق در یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس بدون بررسی دقیق نقشه و محاسبات اصولی نمی توانید قطعه ای را باز و تعمیر و یا تعویض کنید. قطعات مورد استفاده اگر همخوانی نداشته باشند حتی سیستم بورد و سایر قطعات دیگریخچال فریزر وستینگهاوس و سا ساید بای ساید دستینگهاوس را به همر خواهند ریخت.
از این رو استفاده از کادرر آموزش دیده و حرفه ای برای تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس از اهمیت زیادی برخور دار است که خوشبختانهع مجموعه ای پی امداد این مهم را برای رفاه حال همشهریان فراهم نموده است.
پاسخ

نمایندگی وستینگهاوس، ویرپول، آدمیرال در ایران

#2

با توجه به مطالب بالا متوجه اهمیت بالای خشک کن شدیم. در اینجا ما با ارئه مطلبی تمام اقدامات اولیه در هنگام خشک نشدن لباس، مشکلات خشک کن لباسشویی و چگونگی حل کردن آن را برای شما خواهیم گفت. با مطالعه مقاله می توانید خودتان این مشکل را حل کنید. قبل از هر اقدامی ابتدا برنامه ی ماشین لباسشویی را ریست کنید.
برای ریست کردن ماشین لباسشویی ابتدا آن را خاموش و از برق بکشید. یک دقیقه که گذشت ماشین را به برق بزنید، حال 6 بار هر بار پس از گذشت 12 ثانیه درب ماشین لباسشویی را باز و بسته کنید. با این کار ماشین لباسشویی ریست می شود. اما اگر مشکل حل نشد اقدامات زیر را بررسی کنید.
علت اول
اولین علت خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی می تواند، خراب شدن قطعات بکار رفته در خوده ماشین باشید. اگر زمانی قطعات ماشین لباسشویی خود را تعویض کردید، ممکن است در ماشین شما از قطعه های غیر استاندارد و تقلبی استفاده کرده باشند. این قطعات غیر استاندارد به قسمت های دیگر ماشین شما آسیب می رساند و خسارت مالی جدیدی را روی دست شما می گذارد.
علت دوم
دومین دلیل خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی پر بودن بیش از حد ماشین لباسشویی است. طبق برنامه ای که به ماشین داده اید باید میزان پر بودن آن را بررسی کنید. اگر ماشین لباسشویی را بیش از حد ظرفیت آن پر کرده باشید، مانع از خشک شدن کامل لباس ها می شود. این را در نظر بگیرید که مخزن لباسشویی باید سه چهارم پر شود. اما بستگی به برنامه ای که به آن می دهید هم دارد.


لباسشویی بوش هم مانند دیگر لوازم الکتریکی، در خانه هر فردی لازم و ضروری است. با آپارتمانی شدن اکثر شهر ها و شهرستان ها دیگر مثل قبل نمی توان لباس ها را روی بند های بلند پهن کرد. در نتیجه لباسشویی نقش بسیار مهمی در خانه دارد.
ماشین لباسشویی بوش نیز مانند بقیه لوازم خانگی ممکن است دچار مشکل شود. اما مشکل که برای آن پیش می آید با مشکلی که مثلا، برای همزن برقی پیش می آید، قابل مقایسه نیست. چرا که ما می توانیم از همزن استفاده نکنیم اما نمی توانیم از لباسشویی هم استفاده نکنیم.
[عکس: IMG_20200523_124459_054.jpg]
فرض کنید به یک مهمانی مهم دعوت شده اید و لباسی را که می خواهید در آن مهمونی بپوشید نیاز به شستن دارد. اگر لباسشویی بوش شما در آن لحظه معیوب باشد. با مشکل بزرگی رو به رو هستید. زیرا وقت شستن لباس و زمان طولانی که باید آن خشک شود را هم ندارید.

پاسخ

نمایندگی وستینگهاوس، ویرپول، آدمیرال در ایران

#3
مشکلات مایکروفر فریجیدر و برطرف کردن آن
ماشین ظرفشویی یکی از وسایل مدرنی است که توسط برخی از خانواده ها استفاده میشود اگر در این وسیله مفید دچار مشکل شده اید در ادامه با ما باشید.


روشن نشدن مایکروفر
مشکل در ولتاژ و برق داشتن
برای رفع این مشکل آن را از برق کشیده و دوباره وصل کنید
فیوز و کابل برق را بررسی کنید
کلید برق را بررسی کنید
ممکن است مشکل از فن آن باشد در این صورت با نمایندگی مایکروفر فریجیدر در تهران در تماس باشید

مایکروفر فریجیدر مدام فیوز می سوزاند
مشکل از کلیدهای برق:
چک کردن کلید های آن
امتحان کردن پریز برق دیگر
مشکل در سیم های برق

مایکروفر فریجیدر با سرعت پایین و غیر یکنواخت غذا را می پزد
چک کردن ولتاژ برق: باید مقدار مناسبی داشته باشد
مشکل در موتور صفحه گردان ظرفشویی

مایکروفر روشن میشود ولی غذا گرم نمیکند
چک کردن گرمایش مایکروفر
چک کردن سیم های مایکروفر
چک کردن خازن


دکمه های مایکروفر کار نمیکند و …

اگر در تعمیر آن تخصص ندارید به هیچ وجه به دستکاری آن اقدام نکنید و فورا با تعمیرات ظرفشویی فریجیدر ایرانیان سرویس تماس بگیرید.

http://irservice.co/%D8%AA%D8%B9%D9%85%D...%AF%D8%B1/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان