انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهکارهای ساده برای افزایش بازدید سایت

راهکارهای ساده برای افزایش بازدید سایت

#1
همه ما به خوبی می دانیم که هر چه ترافیک یک وبسایت بالاتر باشد، بهتر است و تقریبا همه استراتژی های بازاریابی آنلاین با هدف ارسال بازدید به وبسایت موردنظر طراحی و اجرا می شود. روش های مختلفی برای افزایش بازدید یک وبسایت وجود دارد که در این مطلب به 50 مورد از این راهکارها اشاره خواهیم کرد:
1.         تبلیغات نمایشی
تبلیغات نمایشی یکی از روش های ساده تبلیغاتی است که با استفاده از بنرهایی که در وبسایت های دیگر نمایش داده میشود به وبسایت موردنظر ترافیک ارسال می کند. بهتر است تبلیغات نمایشی در وبسایتی انجام شود که بازدید بالایی دارد.
2.         خرید کلمات کلیدی
گوگل ادوردز و بینگ ادز برای این نوع تبلیغات بهترین انتخاب ها هستند. در این شیوه شما به ازای هر کلیک هزینه پرداخت خواهید کرد و می توانید بازدیدهای هدفمند بر مبنای کلمات کلیدی خاصی که مورد جستجو هستند، بازدید دریافت کنید.
3.         تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی هم تقریبا به روش خرید کلمات کلیدی انجام می شود با این تفاوت که به شما این امکان را می دهد که جامعه هدف خود را دقیق تر و بسته تر انتخاب کنید. توئیتر، فیسبوک، لینکدین و یوتیوب انتخاب های خوبی برای تبلیغات هستند.
4.         لینک کردن وبسایت با پروفایل شبکه های اجتماعی
حتما از کامل بودن پروفایل خود در شبکه های اجتماعی اطمینان حاصل کنید تا زمانی که کاربران برای از پروفایل شما بازدید می کنند به آسانی به وبسایت شما هدایت شوند. 
5.         محتوای خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید
محتوایی را که در سایت منتشر می کنید در شبکه های اجتماعی بازنشر کنید تا آسان تر قابل دسترسی و کلیک باشد. اگر وبسایت شما تحت وردپرس است می توانید از Social Warfare plugin برای اضافه کردن آیکون های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وبسایت خود استفاده کنید.
6.         برگزاری مسابقات در شبکه های اجتماعی
برگزاری مسابقات با درگیر کردن کاربران باعث جلب توجه بیشتر به نام تجاری شما و تشویق افراد به بازدید از وبسایت شما می شود.
7.         استفاده از «اقدام به عمل» در پست های شبکه های اجتماعی
انگیزه ای برای بازدیدکنندگان ایجاد کنید تا از شبکه های اجتماعی وارد وبسایت شوند. برای مثال می توانید با نمایش یک محصول جدید، بازدیدکنندگان را به بازدید از وبسایت خود تشویق کنید.
8.         ارسال پست در گروه های مختلف شبکه های اجتماعی
در گروه هایی که در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک یا لینکدین وجود دارند با ارسال پست مشارکت کنید تا بیشتر دیده شوید و اعتبار بیشتری کسب کنید. در توئیتر یا اینستاگرام می توانید از هشتگ استفاده کنید.
9.         با افراد تاثیرگذار کار کنید
برای افزایش اعتبار خود با افرادی که درحوزه فعالیت شما بر مخاطبان تاثیر دارند در ارتباط باشید.
10.       تخفیف و فروش ویژه را با ارسال ایمیل و یا شبکه های اجتماعی اعلام کنید
برای کاربران دلیل قانع کننده ای داشته باشید تا از وبسایت شما بازدید کنند. این دلیل می تواند تخفیف و یا فروش ویژه باشد.
11.       بهینه سازی خلاصه مطالب
اخیرا نتایج یک مطالعه نشان داده که روی 59% از لینک هایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند، کلیک نمی شود. این واقعیت نشان دهنده این موضوع است که بیشتر مطالبی که به اشتراک گذاشته می شوند، به درستی  و با یک خلاصه جذاب معرفی نمی شوند. بهتر است از خلاصه مطالب کوتاه، گیرا و قانع کننده تری استفاده کنید.
12.       بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
از راهکارها و استراتژی های سئو مانند کدنویسی و ساختاربندی صحیح و اصولی برای بهینه سازی وبسایت خود استفاده کنید.
13.       کارایی وبسایت را بهبود دهید
حتما در مورد اینکه محتوای سایت در همه دستگاه ها مثل موبایل و تبلت با سرعت مناسب و به شکل صحیح نمایش داده می شود، اطمینان حاصل کنید و تا جایی که امکان دارد سرعت سایت را افزایش دهید.
14.       کلمات کلیدی بهتری را هدف گذاری کنید
حتما در استراتژی بازاریابی محتوایی که برای وبسایت استفاده می کنید، کلمات کلیدی بسیار خاص را هدف گذاری کنید. این کار باعث می شود تا در نتایج موتورهای جستجو از رقبای خود پیشی بگیرید و بازدیدکنندگان با کیفیت بیشتری داشته باشید.
15.       در وبسایت خود تالار گفتگو داشته باشید
وجود یک فوروم آنلاین برای مشتریان باعث می شود که درگیری آنها در وبسایت بیشتر شود و امکان گفتگو آنها را تشویق می کند که بارها و بارها به وبسایت شما برگردند که همین موضوع به افزایش میزان وفاداری مشتریان و فروش دهان به دهان کمک می کند. البته این نکته را مدنظر داشته باشید که مدیریت فوروم های آنلاین کار سخت و زمانبری است و نیاز به صبر و پشتکار زیادی دارد.
16.       در فوروم های کسب و کارهای مرتبط مشارکت کنید
اگر به جای اینکه در وبسایت خود یک فوروم داشته باشید، ترجیح می دهید که در فوروم کسب و کارهای مشابه فعالیت کنید، تصمیم مناسبی گرفته اید. برای پیدا کردن فوروم ها می توانید در گوگل جستجو کنید.
17.       در انجمن های وبلاگ نویسان عضو شوید
برای اینکه محتوای خود را در معرض دید تعداد بیشتری از کاربران قرار دهید، در انجمن های وبلاگ نویسی عضو شوید و محتوای خود را منتشر کنید.
18.       در انجمن Slack عضو شوید
     اسلک در واقع یک چت روم بزرگ و یک سرویس چت و تماس همه منظوره است که تیم های مختلف در دنیا برای ارتباط  با یکدیگر  ارسال فایل و بررسی روند اجرای پروژه ها از آن استفاده می کنند. شما می توانید از چت روم های مرتبط با کسب و کار خودتان – متخصصین یا بازار هدف-  برای گفتگو استفاده کنید.
  
 19.       لینک ورودی بسازید
ایجاد و ساخت لینک هایی که به وبسایت شما وارد می شوند، تاثیر بسزایی در افزایش ترافیک سایت خواهند داشت. ایجاد لینک به بهبود وضعیت سئو، ترافیک ارجاعی و برندینگ کمک می کند.
20.       لینک های ورودی سوال برانگیز را حذف کنید
از سرویس هایی مانند Ahrefs, Majestic  یا  Open Site Explorer برای پیدا کردن و حذف لینک های مشکل داری که می توانند رتبه شما را در موتورهای جستجو پایین بیاورند، استفاده کنید.
21.       محتوای ویروسی منتشر کنید
سعی کنید از محتوایی استفاده کنید که غافلگیر کننده، منحصر به فرد، سرگرم کنند و اطلاعاتی است. محتوایی که این ویژگی ها را داشته باشد به سرعت در فضای وب پخش می شود.
22.       از تصاویر در محتوای خود استفاده کنید
محتوایی که در آن از تصاویر استفاده شده است، کارایی بیشتری دارد.
23.       کانال یوتیوب ایجاد کنید
یوتیوب به تنهایی یک پلتفرم اجتماعی است اما ویدیوهایی که در یوتیوب منتشر می شوند معمولا مستقیما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شوند.
24.       پادکست بسازید
پادکست ها در واقع برنامه های رادیویی هستند که دیجیتالی ضبط شده و برای دانلود و قرار دادن در دستگاه های شخصی پخش صدا در اینترنت گذاشته می شود. این روزها بازار پادکست داغ است و اگر موفق شوید که نظر شنوندگان خود را جلب کنید، می توانید آنها را به مخاطبان وفادار و همیشگی خود تبدیل کنید.
25.       برگزارکننده وبینار باشید
برای آموزش مخاطبان خود وبینار برگزار کنید. وبینار به رویدادها و سمینارهایی اشاره دارد که در آن با اعلام زمان مشخص به اعضای مدعو (کاربران آنلاین)، سخنران یا سخنرانان همان زمان به صورت آنلاین وارد محیط وبینار شده و بحث خود را شروع کنند، اسلاید های خود را به اشتراک بگذارند و کاربران نیز بصورت کاملا تعاملی و آنی در مباحث شرکت کرده، پرسشهای خود را (متنی، صوتی یا تصویری) مطرح کنند و در همان زمان پاسخ خود را از مدرس یا سخنران دریافت نمایند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان