انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معیار انتخاب شرکت طراح برای طراحی پرتال

معیار انتخاب شرکت طراح برای طراحی پرتال

#1
در ابتدا بهتر از با پرتال کمی آشنا شویم:
پرتال نوعی وب سایت است که کاربران آن بجز قابلیت خواندن مطالب می توانند عملکردهایی را بر روی وب سایت انجام دهند. به عنوان مثال سایت های فروشگاهی، نوع پورتال فروشگاهی هستند که در آن، کاربران قادرند کالاهای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نموده و در نهایت، ثبت سفارش و خرید نمایند. سایت های فروشگاهی دارای بخش کاربری هستند که کاربران بتوانند سفارش خود را رهگیری و سفارش ها و پرداخت های قبلی خود را مشاهده نمایند.

در حقیقت به سایتی که از جنبه اطلاع رسانی خارج می گردد و کاربر نیز در آن سایت، تعامل دارد، پورتال گفته می شود. طراحی پرتال بحث بسیار وسیعی دارد و ممکن است یک سایت ساده فروشگاهی و یا یک سایت پیچیده ارتباط به مشتریان باشد. طراحی پورتال می بایست حتما زیر نظر متخصص و برنامه نویسان وب انجام گردد.


معیار انتخاب شرکت طراح برای طراحی پرتال:
برخی شرکت های طراح وبسایت که صرفاً عملیات طراحی را انجام می دهند برای واگذاری طراحی پورتال مناسب نیستند. حتما می بایست کار ساخت پرتال خود را به شرکت هایی واگذارید که تخصص توسعه و برنامه نویسی وب را نیز دارند. شرکت های برنامه نویس محور برای طراحی پورتال شما مناسب تر هستند و بهتر است عملیات ساخت پرتال خود را به شرکت های واگذاری نمایید که مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و همچنین گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور را دارا باشند.

همچنین می توانید به سوابق و نمونه کارهای شرکت مراجعه نموده و تجربه شرکت را در زمینه طراحی پرتال مورد بررسی قرار دهید. انتخاب شرکت مناسب برای طراحی پرتال می تواند آینده و موفقیت وب سایت شما را تضمین نماید بنابراین به شما پیشنهاد می نماییم که در انتخاب شرکت وسواس لازم را به خرج دهید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان