انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکات مهم قبل از سفر به تایلند چیست؟

نکات مهم قبل از سفر به تایلند چیست؟

#1
آیا می دانید نکات مهم قبل از سفر به تایلند چیست؟
تایلند یکی از پر بازدیدترین کشورهاست.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام توریاب، به‌نوعی ما به این نتیجه رسیدم که بارها و بارها به سرزمین لبخند با تور ارزان تایلند می‌توان سفر کرد.
برای آن دسته از افرادی که به‌زودی به تایلند و تور پاتایا سفر می‌کنند، من این مطلب را در مورد همه‌چیزهایی که باید هنگام سفر به تایلند بدانید، نوشتم. همه‌چیز را می‌توانید تصور کنید، از مکان‌هایی برای دیدن، لیست کارها برای تایلند، کارهایی که باید انجام شود، غذا، گزینه‌های اقامتی، برنامه‌های سفر، آب‌وهوا، مسائل ایمنی، در جزیره تایلند و موارد دیگر.
چیزهایی که باید بدانید هنگام بازدید از تایلند بدانید:
۱. ویزا
برای سفر به تایلند به چه چیزهایی نیاز دارید؟ گذرنامه‌ای که حداقل پس از ورود به تایلند حداقل ۶ ماه دیگر اعتبار دارد. بیشتر کشورهای غربی پس از ورود مهر در گذرنامه‌های خود دریافت می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ۳۰ روز بمانند. ممکن است وارد تایلند شوید تا دسامبر ۲۰۱۶ فقط ویزای ۱۵ روزه دریافت می‌کنید، اما خوشبختانه همه‌چیز تغییر کرد. امروزه اگر وارد تایلند از طریق زمین شوید، ویزای ۳۰ روزه نیز دریافت می‌کنید، اما توجه داشته باشید که فقط می‌توانید دو بار از طریق عبور از زمین در سال وارد تایلند شوید؛ اما اگر فقط چند روزی بیشتر باشید باید روزانه (۱۶ دلار) جریمه پرداخت کنید؛ و ۱۵ دقیقه در فرودگاه طول می‌کشد. بعد از پرداخت هزینه تمبر زیادی در گذرنامه خود دریافت می‌کنید. اگر می‌خواهید بیشتر بمانید می‌توانید در هر سفارت در سراسر جهان برای ویزای توریستی ۲ ماهه اقدام کنید. من همین کار را چند بار انجام داده‌ام، بنابراین شما وقت کافی برای بررسی همه مکان‌های جالب برای بازدید در تایلند دارید.
[عکس: 61584233.jpg]
۲. بهترین زمان برای بازدید از تایلند
سفر به تایلند همیشه ایده خوبی است، اما بهترین زمان و زمان بارندگی چه زمانی است؟ فصل رسمی بارندگی از ماه ژوئیه تا پایان اکتبر است. این بدان معنا نیست که این ماه‌ها بی‌وقفه هستند. من تقریباً هرماه در تایلند بوده‌ام و بله برخی از باران‌های شدید در فصل باران وجود دارد، اما خیلی طولانی نیستند. اگر بهترین عکس‌های اینستاگرام تایلند را می‌خواهید، توصیه می‌شود بین دسامبر و آوریل بیایید.
۳. ۳۰ دلار اعتبار AirBnb رایگان خود را مطالبه کنید
به دنبال ویلاهای استخر دار با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز هستید؟ آن‌ها را در Airbnb پیدا کنید! یافتن ویلا استخر شگفت‌انگیز با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار در هر شب! آیا می‌خواهید ۳۰ دلار اعتبار سفر دریافت کنید؟ سپس روی پیوند کلیک کرده و برای یک حساب Airbnb ثبت‌نام کنید. تمام‌کاری که شما باید انجام دهید این است که با یک آدرس ایمیل جدید ثبت‌نام کنید (۱ دقیقه طول می‌کشد) و ۳۰ دلار از اولین رزرو خود را دریافت می‌کنید. من می‌توانم به شما بگویم این اعتبار سفر می‌تواند در تایلند مسیری طولانی را طی کند. می‌توانید مهمانخانه‌ها، آپارتمان‌ها، اتاق‌ها و موارد دیگر را در Airbnb پیدا کنید.
۴. آب‌وهوا در تایلند
در تایلند به‌شدت گرم نمی‌شود و در جزایر همیشه نسیم یا اقیانوس برای خنک کردن شما وجود دارد. چه کسی آب‌وهوای گرمسیری را دوست ندارد؟ آب‌وهوای دلپذیر برای اکثر مردم یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر به تایلند و تور لحظه آخری پوکت است و حتی در هنگام بارانی بودن کارهای بسیار جالبی نیز انجام می‌شود. باران حتی در فصل خشک می‌تواند به‌طور غیرمنتظره بیاید، بنابراین همیشه چتر سبک را در کوله‌پشتی خود قرار دهید.

[عکس: 61584234.jpg]
۵- ارز در تایلند
در تایلند از بات استفاده می‌کنند و ۱ دلار آمریکا حدود ۳۰ بات تایلندی است. بدیهی است که ارز در طول زمان تغییر می‌کند، اما به‌طورکلی بات تایلند بسیار پایدار است. آیا می‌توانید از دلار در تایلند استفاده کنید؟ توصیه می‌شود هنگام سفر به تایلند از دلارهای آمریکا استفاده نکنید، همیشه ارز محلی برای خود داشته باشید. در همه‌جا و اساساً دستگاه‌های خودپرداز وجود دارد که می‌توانید دلار خود را به بات تایلند تغییر دهید.
۶. آداپتور مسافرتی برای تایلند
تایلند یکی از اولین کشورهایی بود که در آن سوکت‌های برقی همه‌چیز را می‌توان یافت. همه مکان‌های مجلل دارای پریزهایی هستند که می‌توانید تقریباً تمام دستگاه‌های برقی از استرالیا، اروپا، انگلیس و ایالات‌متحده را وصل کنید. فقط من همیشه با آداپتور مسافرتی سفر می‌کنم.
۷- آیا سفر به تایلند امن است
تایلند برای توریست‌ها بسیار بی‌خطر است!  با سفر میلیون‌ها نفر در سال به تایلند، این کشور می‌داند که امنیت موضوعی مهم است و آن‌ها در آنجا تمام تلاش خود را برای حفظ این محیط امن برای گردشگران انجام می‌دهند.
منبع: https://www.isna.ir/news/98121008009/%DA...B%8C%D8%AF
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان