انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی خیابان آربات مسکو

بررسی خیابان آربات مسکو

#1
بررسی خیابان آربات مسکو : اگر حوالی میدان اسمولنسکایا و آرباتسکایا واروتا اقامت دارید، احتمالا چشمتان به خیابانی طویل بین این دو میدان افتاده است. این خیابان، آربات نام داشته و یکی از معروف ترین و البته قدیمی ترین خیابان های مسکو بوده که یک کیلومتر طول داشته و قدمت آن به قرن پانزدهم میلادی برمیگردد. این خیابان انگار چیزی شبیه به آهن ربا در دل خود دارد و هر که از کنارش رد شود را به سمت خود می کشد. این خیابان در دوران خود، راه مهمی برای تجار و صنعتگران دربار بوده و خانه بسیاری از آن ها در این خیابان بود. تا اینکه در اوایل قرن هجدهم تا قرن بیستم، به خاطر شگفتی و زیبایی هایی که داشت به یکی از بهترین جاذبه های شهر مسکو شناخته شد و بعد از آن به محل زندگی بسیاری از اشراف زادگان، نویسندگان و هنرمندان تبدیل شد. بعدها، در زمان حکومت اتحاد جماهیر شوروی، محل زندگی خیلی از مقامات بلند مرتبه دولتی بود. این خیابان قدیمی، از آن زمان آسیب هایی دیده بود که در نهایت در سال 2016 مورد بازسازی قرار گرفت و بیشتر قسمت قدیمی آن برای عابرین پیاده اختصاص داده شد تا به راحتی از تمام زیبایی های آن دیدن کنند. در ادامه با لست تورز همراه باشید.
[عکس: 1518683812.jpg]
 کافه ها و رستوران های خیابان آربات مسکو
یکی از کارهی مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور روسیه در شهر مسکو، نشستن در کافه ها و رستوران های این خیابان، به خصوص در فصل بهار و پاییز است. زمانی که در یکی از کافه ها و رستوران های این خیابان مینشینید، احساس می کنید یک روس در قرن نوزدهم هستید ! انواع رستوران ها با غذاهای متنوع ایتالیایی، ژاپنی، قفقازی و ... در این خیابان وجود دارند.
[عکس: 1518700639.jpg]
سوغاتی های خیایان آربات مسکو
به طور کلی اگر میخواهید در سفر خود به مسکو، برای اطرافیانتان سوغاتی و هدایا بگیرید، بهترین و ارزان ترین راه، بازدید از فروشگاه ها و مغازه های خیابان آربات مسکو است. انواع سوغاتی و هدایای خاص این کشور در فروشگاه های آربات به فروش میرسد. درواقع یکی از دلایل مهم بازدید بسیار توریست ها و گردشگران تور مسکو از این خیابان، سوغاتی و هدایای خوب آن است. در این خیابان سوغاتی های بسیاری از جمله عروسک مشهور ماتروشکا، که نماد این کشور هم میباشد، روسری های روسی، پشم، صنایع دستی، عتیقه جات، کارهای چوبی و ... به فروش میرسد. دقیق تر اگر بخواهیم شما را راهنمایی کنیم، یک راست به سراغ ساختمان 21 در آربات بروید، خصوصا طبقه دوم آن که فروشگاه های هنری و بسیار خوبی مثل فروشگاه لباس ها، جواهرات و سفال های زیبا دارد.
[عکس: 1518695095.jpg]

 
دسترسی های نزدیک به خیابان آربات مسکو
از این خیابان با ده دقیقه پیاده روی به راحتی به کاخ توریستی و مشهور کرملین خواهید رسید. بنابراین یکی دیگر از مزایای آن این است که هم میتوانید خیابان آربات را حسابی بگردید و همینطور از کاخ کرملین دیدن کنید. اگر هم به دنبال ایستگاه های متروی نزدیک به خیابان هستید، ایستگاه مترو Smolenskaya و Smolenskaya در سومین خط قرار داشته و فاصله بسیار نزدیکی به آربات دارند.

آدرس منبع: http://lasttours.net/post/%D8%AE%DB%8C%D...D8%B1.html
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان