انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی نکات مهم سفر به تایلند

بررسی نکات مهم سفر به تایلند

#1
بررسی نکات مهم سفر به تایلند
شما برای سفر به کشور لبخندها ممکن است در ذهن خود هزاران سئوال داشته باشید موارد مهم زیر به شما در یافتن جوابهای سفر به تایلند کمک میکند

بهترین زمان برای رفتن به تایلند کی است؟
بسته به علاقه سفر شما ، بهترین زمان برای بازدید از تایلند متفاوت خواهد بود. درنهایت ، فصل خنک بین نوامبر و فوریه دلپذیرترین زمان برای بازدید است زیرا درجه حرارت مطبوع 20 میباشد.
آیا رسیدن به تایلند آسان است؟
رسیدن به تایلند ساده است! از ایران ، پروازهای مستقیم روزانه از اکثر شهرهای بزرگ به بانکوک عزیمت می شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ما در مورد سفر به تور تایلند مراجعه کنید.
چگونه می توانم در تایلند حمل  نقل کنم؟
روش های زیادی برای دور زدن در تایلند وجود دارد. از کرایه اتومبیل های شخصی ، توک توک و اتوبوس های شاتل گرفته تا قطارها و مسافربرها ، یک حالت سفر برای پاسخگویی به نیازهای شما وجود دارد. در مورد حمل و نقل تایلند در صفحه حمل و نقل ما بیشتر بخوانید .
آیا می توانم یک ماشین در تایلند استخدام کنم؟
آره! اجاره ماشین یا موتور سیکلت در تایلند بسیار ساده است و بسیاری از جاده ها و وسایل نقلیه مطابق با استانداردهای مدرن است. برای رانندگی در تایلند باید از کشور اصلی خود دارای مجوز معتبر بین المللی یا گواهینامه رانندگی به زبان انگلیسی باشید.وسایل نقلیه در سمت چپ جاده تایلند حرکت می کنند.
آیا تایلند مقصد مناسبی برای بچه ها است؟
بله ، تایلند یک مقصد عالی برای بچه ها است! بسیاری از هتل ها و استراحتگاه ها به طور خاص از خانواده ها پذیرایی می کنند و معاملات و تفریحات بسیار خوبی در دسترس شما است تایلند همچنین برای سرگرمی بچه ها طیف گسترده ای از فعالیت ها و جاذبه ها را به کودکان ارائه می دهد. با تلفیق تمام نیازهای تعطیلات خود را با یک قیمت کوچک انتخاب کنید.
آیا بعد از ورود به تایلند چیزهایی گران است؟
تایلند یک کشور گران قیمت محسوب نمی شود و با بودجه بسیار متوسط می توان از آن لذت برد. البته ، شما می توانید هزینه های زیادی را در تایلند سپری کنید اما حتی افرادی که به دنبال تجملات هستند ، قیمت های تایلند را بسیار قابل قبول می دانند.
آیا آنها دستگاه خودپرداز دارند و آیا می توانم از کارت اعتباری خود استفاده کنم؟
دستگاههای خودپرداز در تایلند واقع شده و اکثر کارتهای بین المللی را می پذیرند (توجه داشته باشید: هزینه برداشت می تواند بسیار بالا باشد). هتل ها و خرده فروشان ارز مبادله ای ارائه می دهند ، اگرچه نرخ ها در بانک ها و صرافی ها بهتر است. کلیه کارتهای اعتباری اصلی (ویزا ، مستر کارت و امکس) در بیشتر خرده فروشان و رستوران ها پذیرفته می شوند.
ارز در تایلند چقدر است؟
بات تایلند ارز رسمی تایلند است. یک وعده غذایی معمولی تقریباً 150 بات هزینه دارد.
آیا باید در تایلند انعام بدهم؟
انعام در تایلند الزامی نیست و به هزینه دستمزدها اضافه نمی شود. با این حال ، انعام دادن بین گردشگران روز به روز رایج تر شده است و همیشه مورد توجه قرار می گیرد. اگر می خواهید انعام بدهید ، ما پیشنهاد می کنیم تقریبا 10٪ صورتحساب را کنار بگذارید.
آیا به پاسپورت و ویزا احتیاج دارم؟
ایرانی ها با گذرنامه فعلی معتبر حداقل 6 ماه پس از عزیمت ممکن است 30 روز بدون نیاز به ویزا به تایلند سفر کنند.برای اقامت طولانی تر ، مسافران می توانند قبل از عزیمت ویزای را از نزدیکترین سفارت یا کنسولگری تایلند دریافت کنند.مالیات های عزیمت بطور کلی در کرایه های بلیط هواپیما درج می شوند ، اما توصیه می شود در زمان رزرو آن را چک کنید. پروازهایی که با توقف طولانی انجام می دهند ، می توانند برای خروج از فرودگاه مالیات خروج تقریبا 700 بات را به خود جلب کنند.
آیا می توانم از تلفن و اینترنت خود استفاده کنم؟
بیشتر استراحتگاه ها اینترنت بی سیم پر سرعت را ارائه می دهند و مناطق معروف توریستی نیز دارای کافه های اینترنتی هستند. توصیه می کنیم سیم کارت محلی را برای تلفن همراه و دسترسی به اینترنت خریداری کنید.
آیا می توانم از وسائل برقی خود در تایلند استفاده کنم؟
بازدید کنندگان ایرانی نمی توانند از تابلوهای برقی معمولی خود در تایلند استفاده کنند و به آداپتور بین المللی احتیاج دارند. در تایلند از برق 220 ولت AC استفاده شده است و بیشتر پریزهای برق دارای یک سوکت گرد دو لبه هستند.
آیا به بیمه مسافرتی احتیاج دارم؟
بیمه مسافرتی همیشه ایده خوبی است. این که آیا نوع تعطیلات شما در مناطق امن تفرجگاه ساحلی شما واقع شده یا غوطه وری در اعماق موجها غوطه ور است ، تصادفات کوچک بدون بیمه می تواند فاجعه بار باشد. این که آیا کیف شما در هنگام حمل و نقل گم شده ، کالاها به سرقت رفته یا بیمار می شوید ، بیمه مسافرتی فقط برای آرامش خاطر ارزش آن را دارد.

تورهای بیشتر: تور تایلند 1400 لحظه آخری
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان