انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قشم جایی که باید رفت و دید!

قشم جایی که باید رفت و دید!

#1
قشم یکی‌از زیباترین جزیره‌ها کشور ایران است که دوستداران متعددی داراست , این جزیره بخاطر گیرایی های تاریخی و ارگانیک اش در کنار بی سروصدا و آرامشی که به گردشگران میدهد بخشی از هدف های توریسم بین ایرانیان است .
همینطور مسافرت با تور قشم به گرانی تور کیش نیست و فرصتی مطلوب برای کسانی است که دوست دارا‌هستند هجرت به حوزه‌ ای گرمسیری با سواحل خوشگل را تجربه نمایند . همان گونه که گفتیم قشم کشش های متعددی داراست که گردشگران را در سمت خویش می کشاند . از جمله جاهای جذاب و توریسم قشم می توان دره ستارگان , قلعه پرتغالی ها , جزیره ها ناز , غارهای خربس , غارنمک , تنگه چاهکوه , کوه ها و تندیس های قشم , بیشه های دریایی حرا , ژئو بوستان قشم , سد و روستای گوران , بام قشم , درخت سبز یا این که انجیز معابد , دره مجسمه ها , جزیره هنگام , چاه های طلا و جواهرات , نیایشگاه ناهید , بوستان کروکدیل ها و آکواریوم پروانه طلایی قشم را اسم موفقیت که هرکدام در جور خویش بی سابقه است و گرشگران به تماشا از آنان میپردازند .
علاوه بر اینها قشم به بازارها و مرکزها خرید ارزانش دارای اسم و رسم است , محال است کسی بدین جزیره مهاجرت نماید و دست خالی به شهر خویش گشوده گردد . از جمله بازارهای مشهور قشم راس خرید ستاره , بازار دیر باز قشم , بازار بزرگ فردوسی , راس خرید سیتی سنتر , راس خرید دو دلفین و مرکز خرید خلیج فارس را می توان اسم موفقیت .
کشش هایی که مشاهده از آن‌ها را نباید فراموش کنید!
جاهای جالب قشم بسیار است اما به مقدار کیش شناخته شده نیست . بعضا از کشش های قشم به قدری حیرت انگیز است که شما‌را شگفت زده می نماید
فضای سبز این جزیره به قدری زیباست که شما سواحل صخره‌ای , ماسه‌ای و گلی که در کنار دریای نیلگون خلیج عجم زیبایی غیر قابل وصفی را به شما کادو می نماید خواهید رویت کرد

دره ستارگان : یک کدام از کشش های بی سابقه قشم است که در شمال روستای تالاب خلف جای‌دارد و عمر آن به دو میلیون سال پیش می‌رسد .
جزایر ناز : از کشش های جالب و دارای شهرت در قشم که قسمتی از شگفتی‌ها این جزیره به شمار می‌آید که هنگام جزر این جزیره‌ها به جزیره‌ها قشم متصل میشوند

جنگل های دریایی حرا : جنگل های دریایی حرا یکی‌از شگفت آورترین گیرایی های ارگانیک کشورمان است که دارنده تنوع زیستی بالایی است و با بیشه هایی که تا به اکنون چشم اید فرق داراست .

ژئوپارک قشم : این ژئوپارک صرفا ژئوپارک جان دار در خاورمیانه است و تحت عنوان اولی ژئوپارک مرز و بوم شناخته می شود . همان گونه که می‌دانید ژئوپارک حیطه ای است که پدیده زمین شناسی درآن چهره میدهد .

بام قشم : قشم دیده اندازها و مناظر ارگانیک متعددی برای دیدن دارااست که در‌این فی مابین می توان بام قشم را برای گشت و گذار گزینش کرد , .

تنگه چاهکوه : یکی گیرایی های خوشگل و جذاب قشم که صورت و ظاهری تعجب آور و غریب داراست , تنگه چاهکوه یکی شگفتیها جزیره قشم است

روستای لافت : روستای لافت یا این که بندر بادگیرها , این قریه بنا شده در شمال غربی جزیره است و تمام منزل های این قریه دارنده ایوان مرکزی و بادگیر است .
جنگل های دریایی حرا : این گیرایی تماما منحصربه‌فرد بفرد است و یکی شگفتی ها خلقت به شمار می‌آید . بیشه های دریایی حرا در وسعتی حدود 200 کیلومتر

غار خربس : یکی پدیده های قشنگ وابسته به زمان های بدور , غاری در 15 کیلومتری جنوب جزیره است که نقش و نگارهای خیره کننده داراست .

پارک کروکودیل نوپک قشم : این بوستان اولیه و صرفا بوستان کروکودیل خاورمیانه است که در جزیره قشم جای دارد .

لاک پشت پوزه عقابی : از شگفتیها هفتگانه ی جزیره ی قشم است که در معرض خطر انقراض جای‌دارد
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان