انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مراکز خرید چین را بشناسیم

مراکز خرید چین را بشناسیم

#1
کشور چین به عنوان بزرگترین شریک تجاری ایران به شمار می‌آید، این کشور یکی از قطب‌های اقتصادی جهان است، به همین منظور تجار، بازرگانان و شرکت‌های تولیدی و کارخانه‌جات، اکثر کالاهای مورد نیاز خود را، از طریق مراکز خرید چین و یا با واسطه از کشور امارات تامین می‌نمایند.
آشنایی با مراکز خرید چین
می‌توان گفت که تقریبا همه مردم از قدم‌زدن در بازارها و دیدن مراکز خرید لذت می‌برند. فقط کافیست کمی انگیزه برای خرید کردن داشته باشید.
اگر به کشور چین سفر کنید متوجه خواهید شد که علاوه بر اماکن تفریحی، مراکز خرید نیز می‌توانند برای شما سرگرم‌کننده باشند.
کافیست مکان برخی از آن‌ها را بشناسید و کمی پول نقد همراه خود داشته باشید، در این صورت یک سفر به یاد ماندنی برای خودتان رقم می‌زنید، شما می‌توانید از مراکز خرید اجناس در چین دیدن کنید.
این مقاله در رابطه با مراکز خرید چین است. یکی از راه‌های تجارت با چین، حضور و یا ارتباط با مراکز خرید کالا در این کشور است که در این فصل به مهم‌ترین اماکن خرید کالا در چین اشاره می‌شود.
چانه زنی را فراموش نکنید!
حتما قدرت چانه زنی را در خودتان تقویت کنید، در شهر شانگهای میزان قیمت ها در مغازه ها و بوتیک های مستقل اگرجه مشخص شده است اما در بازارهای این شهر می توانید با کمی چانه زدن اجناس مورد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری نمایید. پس حتما سعی کنید بر روی این مهارتتان کار کنید.
 
بازار یاشو Yashow
 [عکس: Shopping_centers_in_China1.jpg]
برای مطالعه بیشتر کلیک کنید
 

خیابان وانگ فوجینگ یکی از دیدنی‌ترین مراکز پکن است.
این خیابان که به دلیل ممنوع بودن تردد اتومبیل در آن به خیابان پیاده‌رو نیز معروف است، نه تنها مرکز خریدی گسترده است بلکه به عنوان مرکزی جهت گردش نیز به شمار می‌رود.
در دو طرف این خیابان مراکز خرید و فروشگاه‌های مختلف وجود دارد که به عرضه هر نوع کالا اعم از پوشاک، کفش، کیف، صنایع دستی، زینت‌آلات و غیره می‌پردازند.
در اواسط این خیابان به کوچه‌ای بر می‌خوریم که به دنیای سنتی پکن گشوده می‌شود.
در آن می‌توان مغازه‌هایی را، که به ارائه غذاهایی سرپایی می‌پردازند یافت.
در وسط این خیابان، ترن تفریحی، علاقه‌مندان را جهت گردش از این سوی خیابان به آن سوی خیابان منتقل می‌نماید. این خیابان پر از نور، رنگ و صدا است.
 
 
مرکز خرید بیجینگ مال در شهر پکن واقع شده و در سال 2005 بازگشایی شده است. مساحت کل این مرکز خرید حدود 32 هکتار است.
این مرکز خرید به عنوان اولین مرکز خرید برون‌شهری واقعی در چین است که تقریباً یک ساعت دور از مرکز شهر پکن واقع شده است.
مرکز خرید بیجینگ مال چهار طبقه است و پارکینگی با ظرفیت 8000 اتومبیل دارد.
ضمن اینکه یک ساحل مصنوعی نیز در این مرکز خرید وجود دارد.
[عکس: Shopping_centers_in_China9.jpg]
 
برای عکس های بیشتر کلیک کنید 
 
در انتها نیز دو نکته بسیار مهم را بیان میکنیم که حتما به یاد داشته باشید
جنس تقلبی نخرید!
اجناس تقلبی در چین فراوانند به ویژه در مورد وسایل الکتریکی و الکترونیکی. محصول را در مغازه امتحان کنید و همان جنسی را تحویل بگیرید که امتحان کرده‌اید. حتی‌الامکان وسایل الکترونیک مانند موبایل، تبلت و لپ‌تاپ نخرید چرا که ممکن است این اجناس حتی یک ماه نیز برای شما کار نکنند.
از شرکت های باربری استفاده نکنید!
اگر سفر شما به چین تجاری است و قصد خرید عمده دارید، برای حمل و نقل اجناس خریداری شده خود به هر شرکت باربری‌ اعتماد نکنید. برخی از بازرگانان اجناس خود را به شرکت‌های صوری و تقلبی تحویل و آنها را از دست داده‌اند. به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید.
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان