انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مکانیزم دستگاه بالابر آکاردئونی

مکانیزم دستگاه بالابر آکاردئونی

#1
سکوي بالابر آکاردئونی با طيف گسترده اي ، سکوي اصلي ، مکانيزم بالابر و پايين از سه قسمت تشکيل شده است. بلند کردن از بالابر پايين تا بلند ، پستهاي قيچي و طرح سيلندر هيدروليک چند منظوره ، به روش متحرک داراي کشش ، خود محور ، تقويت کننده و غيره است. مکانيزم بالابر آکاردئونی یا همان بالابر قیچی و طرح سيلندر با بلند کردن ارتفاع. اين مقاله درمورد يک نرم افزار مبتني بر طراحي 3D Pro / E با پلت فرم بالابر قيچي با ارتفاع 8 متر است که ابعاد کامل پلت فرم را با 900mm200 18 1800 مي دهد. يک بار از ويژگي هاي بارگذاري شده به طوري که کل سکو را مي توان با دو جفت قيچي تنظيم کرد ، به محصولات مشابه اشاره دارد. اين پلتفرم به گونه اي طراحي شده است که درهاي تاشو دور شود ، تا فضاي بيشتري را براي ذخيره سازي راحت صرفه جويي کند. سکوي آسانسور از يک درايور هيدروليک استفاده مي کند ، که هموار ، پايدار و فاکتورهاي صحت نسبتاً زياد است.
سکوي آسانسور قيچي با طيف گسترده اي ، سکوي اصلي ، مکانيزم بالابر و قسمت زيرين از سه راه تشکيل شده است. بلند کردن از بالابر پايين تا بلند ، پستهاي قيچي و چيدمان سيلندر هيدروليک چند منظوره ، شتاب گيري راه حرکتي ، پيشرانه ، تقويت کننده و غيره. مکانيزم بالابر قيچي شماره قيچي پست و طرح سيلندر با بلند کردن ارتفاع. اين مقاله در مورد يک نرم افزار مبتني بر طراحي 3D Pro / E با پلت فرم بالابر قيچي با ارتفاع 8 متر است که با ابعاد 900 2 1800 ابعاد کل پلتفرم را ارائه مي دهد. بارگذاري از ويژگي هاي به طوري که کل سيستم عامل را مي توان با دوقلو قيچي تنظيم کرد ، به محصولات مشابه اشاره دارد. اين پلتفرم به گونه اي طراحي شده است که درهاي تاشو را دور مي کند ، تا فضاي بيشتري را براي ذخيره سازي اجباري ذخيره کند. سکوي آسانسور از يک درايور هيدروليک استفاده مي کند ، که هموار ، پايدار و فاکتورهاي دقت نسبتاً زياد کار مي کند.
سکوي بالابر آکاردئونی يکي از تجهيزات بالابري عمودي است که با فضاي گسترده و قابل توجهي مي توان از آن در فضاي باز يا فضاي باز استفاده کرد. مي توان از آن در صنايع مکانيکي ، خطوط توليد اتوماتيک ، زيرزمين ها و خطوط توزيع فيزيکي و غيره استفاده کرد. به منظور تحقق هر چه بيشتر استفاده از موارد استفاده ، بايد از سکوي بالابر قيچي ، قابليت بارگيري بيشتر و بالاتر ، سرعت حرکت سريعتر و سريعتر و شروع و متوقف کردن هرچه بيشتر اين سکوي استفاده شود. سيستم عامل ، که ويژگي هاي خاص آن بر عملکرد کل تجهيزات بطور مستقيم تأثير مي گذارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان