انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا کیش بهترین مقصد توریستی ایران است؟

چرا کیش بهترین مقصد توریستی ایران است؟

#1
جزیره زیبای کیش نگینی براق در خلیج مدام عجم و از توابع استان هرمزگان هست . این جزیره مهم‌ترین مقصد توریسم جنوب کشور‌ایران به شمار می‌آید که هر ساله در حدود دو میلیون نفر توریست از آن تماشا می نمایند . مساحت این جزیره حدود 90 کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود 40 هزار نفر می‌باشد . برای مشاهده تورهای کیش به لینک مراجعه کنید https://www.arshinparvaz.com/%d8%aa%d9%8...b%8c%d8%b4
تاریخچه مختصری از کیش
این جزیره از زمان هخامنشیان تا به امروز وابسته و ذیل اشراف کشورمان بوده است و در حین سلجوقیان به وسیع ترین راس تجاری خلیج عجم تبدیل شد . مورخان و شاعران متعددی از جمله سعدی در اثرها خویش از این جزیره نام برده اند . در طول پادشاه عباس صفوی با هجوم پرتغالی ها این جزیره به دست آن‌ها زمین خورد ولی به وسیله امام قلی خان سپهسالار پادشاه عباس دوباره باز پس گرفته شد . در سال 1349 این جزیره به دلیل وجود زیبایی های ارگانیک و سواحل مرجانی تحت عنوان راءس توریستی میان المللی گزینش شد .
آب و هوای کیش
جزیره کیش در جنوب کشور‌ایران و در حوزه‌ آب و هوایی گرم و مرطوب قرار گرفته است . به طور کلی می توان اظهار‌کرد نصفه دوم سال بعداز گذشت گرمای فصل تابستان هوا در اوضاع ایده آل جای دارد البته شایسته ترین زمان مهاجرت به کیش ماه های دی , بهمن , اسفند و فروددین ماه است .
راه و روش های مسافرت به کیش
شایسته ترین و راحت ترین شیوه هجرت به کیش برای لذت بردن از دیدنیهای کیش , هجرت با هواپیما میباشد . ولی در حالتی که دوست داشته باشید مخارج مسافرت خویش را کاهش دهید و یا این که این که میخواهید در مسیر هم لذت ببرید می‌توانید با قطار بدین جزیره مسافرت فرمایید . این چنین که ابتدا با قطار به بندرعباس بروید و آن گاه از روش کشتی بدین جزیره قشنگ بروید . همینطور میتوانید با اتوبوس هم به کیش هجرت نمایید .

اقامت در کیش
از آنجایی که کیش یکی‌از بخش ها توریسم و امروزی کشورمان است شما در‌این ناحیه محل های اقامتی خیر را خواهید یافت . هتل های گران‌قیمت 5 ستاره جزیره کیش مکان هایی عالی و راحت برای اقامت شما در حین زمان سفرتان هستند . هتل هایی نظیر هتل کوروش , هتل داریوش , هتل ترنج و . . از هتل های 5 ستاره کیش میباشند . ولی به جز هتل های 5 ستاره فی مابین هتل‌های کیش هتل های مقرون به صرفه هم در‌این جزیره وجود دارا هستند که بتوانید با اقامت در آن‌ها برهه زمانی زمان مهاجرت خویش را در کمال وقار بگذرانید . هتل هایی مثل هتل ارم , هتل سیمرغ , هتل پانیذ , هتل گلدیس و . . . از این پاراگراف می‌باشند . اقامتگاه های ساحلی کیش نیزاقامت گاه های نیکی می‌باشند که از بها های قابل قبولی برخوردارند .
حمل و نقل در کیش
در هر سفری بعداز جستن محلی عالی برای اقامت , موضوع با اهمیت دیگر اتوبار در آن مقصد توریسم می‌باشد . خوب تر است قبلی از سفرتان بررسی نمائید که مقرون به صرفه ترین و راحت ترین وسیله نقلیه آن شهر یا این که سرزمین کدامند . در جزیره کیش مترو نیست ولی شما می‌توانید از مینی بوس استعمال فرمایید و همینطور از موسسه ها متفاوت اتومبیل کرایه نمایید . ولی مطرح ترین و شایسته ترین وسیله باربری در کیش ماشین کرایه ای است .
جزیره زیبای کیش که بخشی از مهم ترین هدف های توریسم کشورمان هست دارنده درختان بکر و خوشگل و حاشیه دریا مرجانی می‌باشد که نظیر نگینی در جزیره مدام عجم میدرخشد . این جذابیت ها سبب شده‌است تا مردمان بدین جزیره هجرت نمایند . درین بخش تنی چند از جاذبه ها و زیبایی های کیش نظیر کشتی یونانی , کنار دریا مرجان , پارک آهوان , هور کیش , شهر زیرزمینی کاریز و مراکز خرید کیش
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان