انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
وکیل در غرب تهران

وکیل در غرب تهران

#1
 وکیل در غرب تهران | وکیل خانواده5وکیل برتر تهران | وکیل خانواده در تهران
 
گروه وکلای حامیان عدالت در تمامی مناطق تهران دارای شعبات فعالی می باشد، شما می توانید با مراجعه به نزدیک ترین شعبه جواب تمامی سوالات حقوقی خود را از بهترین وکلای تهران در موسسه حقوقی حامیان عدالت بگیرید. وکیل در غرب تهران
بدون شک و با قاطعیت می توان گفت یکی از مهمترین گروه های وکالت در تهران و بهترین وکیل طلاق در غرب تهران گروه وکلای حامیان عدالت است.
 اگر در امور ملکی، جنایی، بانکی و...به مشکلاتی بر خورده اید و یا در اختلافات خانوادگی خود از قبیل مهریه ، طلاق توافقیT طلاق به درخواست زوجه، نفقه، حضانت، اجرت المثل و… دچار نگرانی و سردرگمی شده اید، می توانید حل و فصل آن را از موسسه حقوقی حامیان عدالت که در غرب تهران بخواهید . وکیل خانواده در تهران | بهترین وکیل طلاق
پاسخ

وکیل در غرب تهران

#2
چرا در تنظیم دادخواست نیازمند مشاوره وکیل متخصص هستیم؟

با توجه به اینکه شروع رسیدگی در مراجع حقوقی با تنظیم دادخواست شروع می شود و تنظیم دادخواست نخستین مرحله برای طرح یک دعوا در مراجع حقوقی می باشد لذا می بایست در تنظیم آن حساسیت های لازم را به خرج داد. زیرا ادامه روند رسیدگی و جریان آن بسته به موضوع دادخواست می باشد. از آنجا که هر حرفه ای نیازمند تخصص می باشد و بدون داشتن تخصص ادامه روند کار با مشکل رو برو خواهد شد لذا در خصوص پیگیری های حقوقی نیز می بایست با توجه به تخصص وکلای با تجربه به تنظیم دادخواست پرداخت. چه بسا با تنظیم یک دادخواست اصولی بتوان در همان مراحل ابتدایی به حقوق خود دست یافت و سبب جلوگیری از ضایع شدن حقوق خود به دلیل ناآگاهی شویم. در تنظیم دادخواست علاوه بر موضوع دادخواست، بهای آن و سایر شرایط باید رعایت شود مهمترین نکته در آن استناد دقیق و اصولی به مواد قانونی می باشد که با توجه به تخصصی بودن این اصول افراد عادی نمی توانند در تنظیم و استناد به مواد قانونی موفقیت لازم را بدست آوردند. علاوه بر استناد به مواد قانونی تنظیم دادخواست دارای شرایط شکلی خاص می باشد که در اگر توسط خواهان رعایت نشود با اخطار رفع نقص و چه بسا رد دادخواست مواجه گردد.
موسسه حقوقی منشور دیدگاه سوم با شناسایی نیاز های امروز مردم عزیز ایران از یک سو و وکلای گران قدر از سوی دیگر و با استفاده از تجربیات وکلای برجسته اقدام به راه اندازی پلتفرمی به نام داداپ کرده است. هدف از ایجاد داداَپ ایجاد بستری برای دسترسی سریع و آسان مردم به وکلا و اخذ مشاوره های حقوقی و همچنین انعقاد قرارداد وکالت با وکلای متخصص می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان