انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مصالح ساختمانی فلاحتی

مصالح ساختمانی فلاحتی

#1
مصالح ساختمانی به عنوان موادی برای ساختمان سازی به کار می رود. مصالح ساختمانی به دو گروه طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود. مواد طبیعی در طبیعت ساخته می شود و از نظر اقتصادی مناسب است. ولی به محیط زیست آسیب می زند. از جمله مصالح طبیعی می توان رس، خاک، شن و ماسه، شاخ وبرگ و... نام برد. شرکت پخش مصالح ساختمانی فلاحتی در راستای رفاه سازندگان و مشتریان خود مصالح ساختمانی باکیفیت ومرغوب را در اختیاراین عزیزان با نازلترین قیمت قرار داده است.

سیمان 
سیمان با خاصیت چسبانندگی خود به عنوان چسباننده مواد و مصالح ساختمانی به کار می رود، و به دونوع سیاه و سفید تقسیم شده و به صورت فله ای و پاکتی عرضه می شود.سیمان در صنایع ساختمانی در صنایع ساختمانی ، سیمان به ماده ای گفته می‌شود که برای چسباندن مصالح مختلف به یکدیگر از قبیل سنگ و شن ، ماسه ، آجر و غیره بکار می‌رود و ترکیبات اصلی  سیمان از مواد آهکی می باشد. سیمانهای آهکی معمولا از ترکیبات سیلیکات و آلومیناتهای آهک ساخته می شود که هم به‌صورت طبیعی یافت می‌شوند و هم قابل تولید در کارخانجات سیمان‌سازی هستند.شرکت پخش مصالح ساختمانی فلاحتی در زمینه خرید سیمان فعالیت می نماید. 
نرمی سیمان
از آنجا که هیدراسیون از سطح ذرات سیمان شروع می‌شود، مساحت تمامی سطح سیمان موجود در هیدراسیون شرکت دارند. بنابراین نرخ هیدراسیون بستگی به ریزی سیمان دارد و مثلا برای کسب مقاومت سریعتر نیز به سیمان نرم تر یا ریزتر می‌باشد. اما باید توجه داشت که همیشه یک سیمان نرم از نظر اقتصادی و فنی  مناسب نمی باشد، به دلیل هزینه آسیاب کردن و اثرات بیش از حد نرم بودن سیمان بر خواص دیگر آن مانند نیاز بیشتر به گچ برای تنظیم گیرش ، کارآیی بتن تازه و دیگر موارد به کار می رود.

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان