انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قانون جذب چیست و چگونه با آن تجارت خود را متحول کنیم؟

قانون جذب چیست و چگونه با آن تجارت خود را متحول کنیم؟

#1
شما در هر لحظه از زندگی خود باید به فکر بالا بردن سطح ارتعاشتان باشید، هر روز باید بتوانید یک درصد تغییر کنید و آروم آروم سطح ارتعاشتان را بالا ببرید که اگر چنین کاری را انجام دهید بعد از گذشت دو سال می توانید ثروت رویایی را داشته باشید و به آرامی در روابطه عاشقانه با همسرتان لذت ببرید و همواره بدون آنکه کار سخت و تاقت فرسایی انجام دهید به راحتی پولسازی کنید، به شما پیشنهاد می کنم که برای درک بهتر مباحث قانون جذب و ارتعاش به سایت کوکائیان مراجعه کنید، زیرا بزرگترین مرجع ایران است.
 
برای جذب ثروت و پول در زندگی خود، باید به صورت آگاهانه کارآفرینی خود را راه اندازی کنید و از قانون جذب و زیر شاخه های آن استفاده کنید، ذهن انسان همیشه در حالت تفکر است هر تفکری باعث ایجاد احساس در انسان میشود. احساسات نیز باعث افزایش یا کاهش ارتعاشات انرژی بدن میشوند و هر انرژی ،مشابه خودش را جذب میکند. اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن میشود مثبت خواهند بود و برعکس.
در این مقاله قصد داریم به شما راهکارها، و ابزارهایی را نشان خواهیم داد تا به کمک آن، سطح ارتعاش خود را بالا ببرید تا هر آنچه که دوست دارید به زندگی خود جذب کنید؛ برای جذب ثروت و پول باید تکنیک هایی که در ادامه به شما آموزش می دهیم را به صورت کامل در زندگی خود پیاده کنید.
بیشتر بخوانید:     قانون جذب
جذب فوری ثروت با تکنیک های بالا بردن سطح ارتعاش
برای جذب ثروت، باید ابتدا بتوانید ارتعاش خود را به شکل انفجاری بالا ببرید، برای انجام این کار نیاز هست تا در مکانی آرام قرار بگیرید و بر روی احساستان سوار شوید که برای انجام چنین کاری هم، باید احساس شکر گزاری را در درون خودتان ایجاد کنید، باید با موزیکی آرام، روزهای خوب زندگیتان را تجسم کنید و حتما باید به گونه تجسم را انجام دهید که گویی در زمان حال هستید، اگر چنین کاری را به خوبی انجام دهید، به مرور زمان به هر آنچه که بخواهید، می رسید، تنها کافیست که در کار خود، مصمم باشید.
تکنیک اول | قلکی مغناطیسی پول، برای خود بسازید
مهمترین برداشتی که در مورد قانون جذب در رابطه با پول صادق است چنین است: تفکر آگاهانه در مورد ثروت، پول را مانند آهنربا به خود جذب می کند دقیقا مانند آهنربایی که براده های آهن را، به خودش جذب می کند؛  یکی از قدرتمند ترین تکنیک ها، برای جذب ثروت ، پول است یعنی پول، پول می آورد بنابراین خیلی مهم است که شروع به انباشتن پول کنید ( حتی اگر وضعیت مالی خوبی ندارید قطعا با چند سکه هم می توانید شروع کنید ) البته تکنیک قدرتمند را به شما معرفی خواهیم کرد.
 
ابتدا باید ظرفی شیشه ای را در جایی، که در راس دید شماست، قرار دهید؛ سپس هربار که به خانه می آیید باید کل پول های خردتان را ( کمتر از هزار تومان ) در درون ظرف بریزید و می توانید هرماه یا دو ماه یک بار، آن را در فرمول اداره کردن پول ببرید، موردی که در این تکنیک مهم هستش این است که شما باید ظرف قلکتان، حتما شیشه ای  و در راس دید شما باشد، چون قرار است این تکنیک احساسی خوب به شما منتقل کند تا سطح ارتعاشی شما را بالا ببرد و در نهایت بتوانید پول بیشتری را جذب کنید.
تکنیک دوم | برای خرید هر چیزی، باید افکار مثبت و احساس خوب داشته باشید
نکات بسیار مهمی در رابطه با خریدهایی، که انسان ها روزانه انجام می دهیم وجود دارد، اما هیچگاه به ما گفته نشده است!   قطعا هر خریدی که انسان ها در زندگی خود انجام می دهند براساس احساساتشان است، و این واقعیت مهم را باید درک کنید که باید در مورد خریدهایتان حساسیت های لازم را داشته باشید، یادتان باشد که خریدهایی که با احساس خوب انجام می شوند منجر به خرید موفق خواهند شد!
اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این موضوع چه ارتباطی به جذب پول دارد؟  پاسخ کاملا واضح است که پول جایی می رود که محبوب و مورد احترام باشد و هر چه احساس مثبت تری نسبت به پول داشته باشید فرصت های بیشتری برای جذب پول برای شما فراهم خواهد شد، اگر شما نسبت به خریدهای روزانه ی خودتان احساسی مثبت داشته باشید در نتیجه این موضوع باعث خریدهای فوق العاده در زندگی شما خواهد شد و در نتیجه شما بخاطره خرید خوبی که داشتید شکرگذاری بیشتری می کنید و در نتیجه شکرگذاری بیشتر، باعث رفاه و آسایش بیشتر، در زندگی شما خواهد شد.
 
 
تکنیک سوم | بخشش ایجاد کنید تا چندین برابر آن به زندگیتان بازگردد
یکی از قدرتمندترین تکنیک های جذب پول،‌ ایجاد بخشش است، هرگاه بخششی از طرف شما صورت می گیرد، اطراف شما انرژی مغناطیسی پدیدار می شود و شما ارتعاشی از انرژی مثبت را به کائنات ارسال می کنید و مطئن باشید این انرژی مثبت به شما باز می گردد.  برای انجام این کار باید هر ماه قبل از اینکه درآمد خود را خرج کنید ۱۰ درصد آن را صرف امور خیری کنید هرچقدر هم که وضع مالی خوبی ندارید  اما این کار را انجام دهید تا در بازه ی زمانی کوتاهی نتایج را شاهد باشید.
تکنیک چهارم | در هر لحظه از زندگیتان، با سوالات متداول احساس خوب را تجربه کنید
برای اولین بار،‌ شخصی به نام استرهیکس ( پایه گذار قانون جذب ) تکنیکی را در یکی از کتب خود، مطرح نمود که این تکنیک، یکی از قدرتمند ترین تکنیک ها برای تغییر احساسات شماست. هر موقع که از این روش استفاده می کنید در لحظه، احساس خوب را تجربه می کنید و این موضوع را هم در نظر داشته باشید که فقط احساسات شما، می تواند سطح ارتعاش شما را بالا ببرد، و ما می خواهیم روش خانم استرهیکس را به شما معرفی کنیم تا در بازه ی زمانی خیلی کوتاه از نتایج آن لذت ببرید؛ اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای جذب ثروت باید افکار مثبت در مورد پول داشته باشید.
موضوعی که وجود دارد این است:  اتفاق ناخوبی که، اکثریت انسان ها با آن دست و پنجه نرم می کنند اینگونه است که بیشتر اوقات، افکار شما به سمت مواردی می رود که قطعا شما آن را دوست ندارید و تغییر افکار، کار راحتی نیست،  برای مثال:   شما قصد دارید تا در شرکتی استخدام شوید‌ اما در مسیر رسیدن به شرکت، ذهن شما  می خواهد از اتفاقی که قرار است در آینده برای شما بیفتد، نکات غیر مثبتی بوجود آورد و از همه مهم تر آن را بزرگ کند برای مثال: شما از خودتان می پرسید: نکنه مدیر شرکت مرا استخدام نکند؟   نکنه من با صحبت کردن با مدیر، استرس پیدا کنم؟  یا نکنه اگر هم استخدام شدم بعد از مدتی مرا اخراج کنند؟
نکات جالبی که در مورد سوالات ناشی از ذهنمان وجود دارد، این است که هیچکدام از این سوالات، وجود خارجی ندارند و ما انسان ها با پیش داوری ها و قضاوت های نادرستی که در مورد رویدادهای زندگیمان داریم باعث بوجود آوردن اتفاقات ناخوب در زندگی خودمان می شویم.
حالا می خواهیم ابزاری قدرتمند به شما معرفی کنیم تا در لحظه، احساستان تغییر کند وبه سمت افکار مثبت قدم بردارید کل کاری که  شما قرار است انجام دهید این است که در مواقعی که چنین سوالاتی در ذهنتان شکل می گیرد باید برعکس آن را در ذهن خودتان بپرسید!  برای مثال: نکنه مدیر شرکت برخورد خوبی با من داشته باشد؟ نکنه من در شرکت بتوانم دوستان خوبی پیدا کنم؟ یا نکنه من بتوانم در شرکت درآمدزایی خوبی داشته باشم؟ به همین راحتی ……….
حرف آخر
به کمک قانون جذب می توانید خیلی خیلی راحت به اهداف خود دسترسی پیدا کنید البته که باید اثر مرکب را به خوبی در زندگی خود پیاده سازی کنید و به صورت پیوسته و با اراده ی قوی به سوی اهداف خود حرکت کنید! اگر میخواهید قانون جذب و ثروت آفرینی را در زندگی خود به خوبی پیاده سازی کنید، باید سعی کنید که هر روز یه خورده احساستان بهتر شود که اگر چنین کاری را به خوبی انجام دهید به راحتی می توانید ثروت آفرینی کنید ، سعی کنید از مسیری که داخلش هستید لذت ببرید و از اهداف خود دلسرد نشوید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان