انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کاشت ایمپلنت بدون درد

کاشت ایمپلنت بدون درد

#1
ایمپلنت بدون درد
ایمپلنت بدون جراحی حاصل پیشرفت علم دندانپزشکی بخصوص در زمینه کاشت ایمپلنت دندان است. به طور کل کاشت ایمپلنت اگر به خوبی انجام شود، درد چندانی ندارد و حتی از کشیدن دندان نیز درد کمتری دارد. با این وجود روش هایی نظیر پانچ کردن لثه روشی مناسب برای ایمپلنت بدون درد محسوب می شود. با پانچ PUNCH کاشتی بدون درد و خونریزی کم را می توان انتظار داشت. کاشت ایمپلنت به روش پانچی در زمان کم انجام می پذیرد. خونریزی و میزان صدمه زدن به لثه به حداقل خود می رسد.
[img=737x0]http://drskarimi.com/Images/implant10.jpg[/img]
ایمپلنت دندان بدون درد
کاشت ایمپلنت دندان روشی مناسب جهت جبران دندان از دست رفته می باشد. برخی تصور می کنند که این روش درمانی دردناک است، در حالی که همانند سایر روش های درمانی ابتدا موضع کاشت دچار بی حسی می شود و سپس در زمان کوتاه کاشت انجام می شود. حال آن که در مدتی پس از کاشت نیز ممکن است اندک دردی وجود داشته باشد که با مصرف مسکن قابل حل شدن است. ولی نحوه درمان انتخابی توسط متخصص ایمپلنت می تواند در کاهش دردها و خونریزی ها و حتی مدت زمان بهبودی بسیار موثر باشد. با این وجود انتخاب روش درمانی توسط دندانپزشک از اهمیت خاصی برخوردار است. روش کاشت پانچی روشی مناسب جهت ایمپلنت بدون درد محسوب می شود. این روش درمانی در زمان کوتاه و حداقل خونریزی و درد انجام می شود. مدت زمان کاشت کوتاه بوده و در سریعترین زمان حدودا ۱۵ دقیقه انجام می شود. به بافت لثه در این روش درمانی حداقل آسیب زده شده و به همین دلیل خونریزی و درد ناشی از کاشت ایمپلنت به حداقل زمان خود می رسد. عوارض جراحی های مرسوم در کاشت ایمپلنت در این روش درمانی از بین رفته است. کسانیکه مشکل های زمینه ای نظیر استفاده از داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند، این روش درمانی را می توانند استفاده کنند.
[img=737x0]http://drskarimi.com/Images/implant41.jpg[/img]
ایمپلنت پانچی ایمپلنت بدون درد
با روش پانچ کردن لثه برش لثه حذف شده و میزان خونریزی و درد ایمپلنت به حداقل مقدار ممکن می رسد. در روش پانچی که کاشت ایمپلنت بدون درد محسوب می شود، تحلیل لثه و استخوان فک به حداقل مقدار ممکن می رسد که هم درد و هم زمان لازم برای بهبودی را به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. در روش پانچ کردن ابتدا موضع جهت کاشت دچار بی حسی شده و پانچ را جهت کاشت متخصص ایمپلنت انتخاب می کند. حذف بخیه در روش پانچی از مزیت ها و مزایای این روش کاشت ایمپلنت دندان محسوب می شود. کاشت ایمپلنت پانچی بخصوص برای کسانیکه حجم استخوان فک لازم را ندارند بسیار توصیه می شود.
کاشت ایمپلنت نیاز به آرامش و همراهی بیمار را دارد. روش های مختلفی برای کاشت ایمپلنت استفاده می شود که هر یک نیازمند توجهات خاص خود است. حفظ آرامش بیمار و انتخاب روشی مناسب و بدون درد متناسب با شرایط بیمار بایستی از اهداف دانپزشک و متخصص ایمپلنت باشد. حتی متخصص ایمپلنت می تواند قبل از کاشت از داروهای آرامش بخش جهت درمان استفاده کند. کسانی که مشکلاتی نظیر مصرف داروهای انعقادی دارند، بایستی از روش هایی نظیر پانچ کردن استفاده کنند. این روش ها هم ایمپلنت بدون درد و خونریزی محسوب می شوند و هم دوران ترمیم و عادت بیمار به ایمپلنت در آن کوتاه تر است. دکتر سعید کریمی کاشت ایمپلنت دندان را به صورت های مختلف بخصوص به روش پانچی انجام می دهد. کیفیت روش و رضایت بیمار از این روش کاشت بسیار بالا است. شما برای کاشت ایمپلنت دندان مناسب بایستی در اولین قدم دندانپزشک متخصص و مجرب را انتخاب کنید.
منبع
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان