انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ضرورت خرید خرما

ضرورت خرید خرما

#1
امروزه بیشتر مردم به هنگام خرید خرما در پی آنند که از جایی معتبر و خرمایی درجه یک را تهیه نمایند. اما در این راستا دچار سردرگمی می شوند که به راستی کدام یک از مراکز  معتبر تر و قابل اعتمادتر خواهد بود.
علاوه بر اینها نوع خرما و کیفیت آن نیز بسیار حائز اهمیت است و طعم و ظاهر خرما از ویژگی هایی است که ضرورت دارد که حتما درجه یک باشد.
بنابراین توصیه می شود که درصورتی که تازه وارد این عرصه شده اید و همچنین توانایی تشخیص کیفیت و مراکز معتبر را ندارید، به هیچ وجه به سراغ خرماهای فله و باز نروید! تنها درصورتی می توانید اینگونه خریدی مطمئن داشته باشید که به فروشنده آن اطمینان کامل داشته باشید. زیرا شرایط کشت و حمل اینگونه خرماها مشخص نیست . بنابراین بهترین راه آن است که در ابتدا به سراغ خرماهایی با بسته بندی های سالم و خوب بروید.
در اینجا به هنگام خرید خرماهای بسته بندی شده نیز نیاز است به بسته بندی آن و خرمای درون محصولات دقت بسیاری شود. خرماهای درون بسته بندی اصلا نباید پرس شده و به هم چسبیده باشند و همچنین نباید آثاری از شکرک زدگی درون آن مشاهده کنید زیرا که اینها نشانه کهنه بودن خرما می باشند.
برای یافتن مرکزی معتبر می توانید سری به شرکت صادرات خرما بزنید و با اطلاع از آخرین قیمت خرما ، خرید خود را از طریق سفارش آنلاین خرما انجام دهید.
 
پاسخ

ضرورت خرید خرما

#2
من تا الان چن بار خرما به صورت اینترنتی سفارش دارم ولی هیچ کدومش خوب نبود چون ی دست نبودن ( درجه دو و یک و ... ) همه با هم قاطی بودند/ تنها جایی که اینترنتی سفارش دارم و واقعا خوب بود ( قاطی نبود و همش درجه یک بود و اندازه خرما هم یک دست بود) از سایت شرکت خرما ابوشهر خریدم . واقعا توصیه می کنم
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان