انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ویزا آلامان

ویزا آلامان

#1

در کشور آلمان، میزان حقوق کارمند یا کارگر در قرارداد استخدام قید و جزئیات دیگر، مربوط به تجدید نظر در حقوق (افزایش های پیش بینی شده با توجه به افزایش هزینه های زندگی) نیز در آن منظور می شود.

میزان حقوق در قراردادهای کاری معمولا به طور کلی بیان می شود؛ یعنی قبل از اعمال کسورات و مزایا، مالیات ها و تامین اجتماعی. حقوق افراد معمولا به صورت ماهیانه پرداخت می شود، هر چند ممکن است بسته به نوع کار پیشنهادی در قرارداد، بر پایه ساعتی، ماهیانه یا سالیانه ذکر شود.

به هر حال چنانچه در قرارداد شما حقوق سالیانه ذکر شده باشد، باید آن را تقسیم بر 13 یا 14 نمایید تا به پرداختی ماهیانه برسید .رقم دقیق به این بستگی دارد که پاداش ها و مزایا چگونه محاسبه شده اند. نکات کلی مانند پرداخت حقوق به بانک یا حساب پستی و تاریخ پرداخت حقوق معمولا در شرایط استخدام آورده می شوند.



برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای آلمان به صفحه آن در سایت مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید 02188548824
https://www.karinaparvaz.com/
اخذ اقامت و ویزای کانادا (تحصیلی-کاری-کارآفرینی-سرمایه گذاری)

اخذ اقامت و ویزای ایتالیا(تحصیلی-کاری-کارآفرینی-سرمایه گذاری)

 انجام امور اخذ ویزای شینگن ، سایر کشورها


انجام تراسفرهای گروهی، انفرادی و VIP

رزرو و صدور پروازها و قطارهای داخل اروپا


آژانس مسافرتی کارینا پرواز
پاسخ

ویزا آلامان

#2
سلام جهت مهاجرت تحصیلی به ایتالیا و یا تحصیل در آلمان به مقالات موجود مراجعه نمایید.
شرایط مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
اولین ترم معمولا در سپتامبر یا اکتبر شروع و در ژانویه یا فوریه پایان می یابد. ترم دوم معمولا از ژانویه یا فوریه شروع و تا می یا اوایل ژون ادامه می یابد. دانش آموزان ثبت نامی معمولا بر اساس نمره معدل تحصیلات قبلی رتبه بندی می شوند. دانشگاه های انتخابی بررسی کرده و کمترین نمره مورد قبول برای تحصیل در رشته مورد نظر را مشخص میکنند. ممکن است مجبور شوید برای بعضی رشته های خاص آزمون ثبت نامی خاصی بدهید. مثل:
  • پزشکی

  • معماری

  • مهندسی
دانش آموزان کشورهایی که در انها ثبت نام برای دانشگاه با گذراندن 10 یا 11 سال تحصیل امکان پذیر است، باید آزمونهای لازم را برای یک یا دو سال طی کنند تا به 12 سال تحصیل قبل از ورود به دانشگاه برسند.
[عکس: study-immigration-to-Italy.jpg]
دانش زبانی مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاهای ایتالیا
دانشگاه های ایتالیا برنامه های آموزشی به هر دو زبان انگلیسی و ایتالیایی ارائه میدهند. با این حال برنامه های آموزشی به زبان انگلیسی بیشتر برای سطح تحصیلات تکمیلی – کارشناسی ارشد و دکتری- در دسترس است. در بعضی دانشگاه های ایتالیا شما میتوانید برای دوره هایی ثبت نام کنید که تدریس به زبان ایتالیایی و آزمون به زبان انگلیسی است.

جهت بررسی مهاجرت از طریق تحصیل به ایتالیا و هزینه تحصیل در آلمان به مقالات موجود مراجعه نمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان