انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین روش برای مدیریت چندین سایت وردپرس

بهترین روش برای مدیریت چندین سایت وردپرس

#1
بهترین روش برای مدیریت چندین سایت وردپرس
وردپرس


[عکس: %D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8...%D8%B3.jpg]


هر دو وردپرس و اکوسیستم آن از تم ها و پلاگین ها به ظاهر همیشه در وضعیت تغییر هستند. در حالی که به روز رسانی های اصلی وردپرس معمولا چند بار در سال محدود می شود (به جز برای رفع اشکال سریع/انتشار امنیت)، پلاگین ها به طور دائمی در حال تغییر هستند. 


صرف نظر از اینکه چه چیزی به روز می شود، احتمال وقوع چیزی وجود دارد. پلاگینها ممکن است با به روز رسانی اصلی ادامه نداشته باشند و مانع کارکرد یک سایت (یا بدتر) شوند. 


با در نظر داشتن این، بیایید برخی از بهترین شیوه ها را برای غلبه بر وب سایت های مختلف وردپرس بررسی کنیم. 
1. نگه دارید پشتیبان گیری

آیا شما یک سایت وردپرس یا 100 را مدیریت می کنید، مطمئن شوید که از پشتیبان گیری استفاده کنید. تعداد زیادی پلاگین رایگان وجود دارد که می تواند پایگاه داده سایت و/یا فایل سیستم را پشتیبان گیری کند. 
< h2> 
[عکس: 0.jpg]


بسته به اینکه اغلب محتوای سایت تغییر می کند، می خواهید پشتیبان گیری را بر اساس آن انجام دهید. اگر چیزی به دلیل بروزرسانی یا مشکل امنیتی اشتباه برطرف شود، خوشحال خواهید شد که یک نسخه پایدار از سایت های خود را پشتیبانی می کنید. 
2. طرح ریزی کنید

در حالت ایده آل، از یک داشبورد همه در یک استفاده کنید که به شما اجازه می دهد چندین سایت را از یک صفحه به روز کنید. پلاگین Jetpack در همه جا حاضر شامل این ویژگی است، همانطور که سرویس های شخص ثالث مانند ManageWP نیز وجود دارد. این راه حل ها عالی هستند، زیرا شما همه چیز را در اختیار دارید، همه در یک مکان. این به شما کمک می کند زمان زیادی را صرف دستیابی به هر صفحه به صورت جداگانه به صورت دستی وارد کنید. 


[عکس: 7.jpg]


از استفاده از یک داشبورد متحد استفاده کنید، می خواهید برنامه ای برای نگهداری سایت های خود را به روز کنید. این که آیا می خواهید همه چیز را در یک زمان به روز رسانی کنید یا چندین سایت را در روز انجام دهید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که همه چیز به طور مرتب به روزرسانی شده است (حداقل یک بار هر دو هفته، و نه بیشتر). انجام کارهای خانگی خود را کنید
در حالی که کار کردن با آنچه که در هر سایت مدیریت می شود دشوار است، قبل از ضربه زدن به دکمه بهروزرسانی، به تغییرات پلاگین نگاه کنید. این خصوصا اگر شما در سایت با استفاده از WooCommerce کار می کنید و یا یک پلاگین مهم دیگر مأموریت دارید، 


تا زمانی که یک رفع امنیتی حیاتی وجود داشته باشد که نیاز به نصب درست است، ممکن است یک ایده خوب برای انتشار چندین روز برای دیدن اینکه آیا هر گونه اشکالات بعدی کشف شده است، بهتر است. ابتدا بررسی انجمن پشتیبانی می تواند موجب سردرد زیادی شود. 


[عکس: 14.jpg%20alt%20=] 


همچنین با استفاده از محیط استقرار در نظر بگیرید. داشتن محل ایمن برای به روزرسانی پیش فرض ها همیشه توصیه می شود برای سایت های تجارت الکترونیک و کسانی که تعداد زیادی از ترافیک را دریافت می کنند. برخی از میزبان وب در بخش های بسته های خود قرار می گیرند. در غیر این صورت، شما همچنین می توانید یک محیط محلی را در دستگاه خود تنظیم کنید. 
4. استفاده از تم های قابل اعتماد و پلاگین

فقط به این دلیل که یک تم یا افزونه به صورت رایگان به صورت رایگان در دسترس نیست، به این معنا نیست که هر چیزی خوب است. 


برای هر سایت در مراقبت از خود، فقط از تم ها و پلاگین هایی استفاده کنید که توسط کاربران بسیار مورد ارزیابی قرار می گیرند و به روز رسانی های منظم دریافت می کنند. در حالی که یک افزونه که اخیرا دو سال پیش به روز شد، ممکن است در حقیقت خوب باشد، فکر کنید که آیا به روزرسانی های بعدی باید برسد یا خیر. 
به دلیل پلاگین رها شده، سرگرم کننده نیست که از یک سایت زنده برداشته شود. 
5. فعال باشید

مدیریت وب سایت های چندگانه یک مسئولیت بزرگ است - که نیاز به توجه دائمی دارد. گرفتن تنبل (یا بیش از حد پرخاشگر) در زمان اشتباه می تواند منجر به مشکلات جدی شود. 


به همین دلیل پرداخت می شود تا فعالانه باقی بماند. اخبار مربوط به وردپرس را بخوانید و ببینید چه نسخه های جدید در فروشگاه نگهداری می شوند. اطمینان حاصل کنید که شما یک ایده دارید که تغییراتی که ممکن است لازم باشد برای تطابق با ویژگی های پیشرفته انجام دهید. 
بیایید با آن مواجه شویم: مهم نیست که چقدر برنامه ریزی کنید، چیزی که دیر یا زود برنخواهد خورد. اما اگر یک رویکرد سازگار با مدیریت وب سایت های وردپرس خود را حفظ کنید، به خودتان فرصتی بهتر برای جلوگیری از مشکلات بدهید. 
و هنگامی که چیزی به وجود می آید، بهتر است آماده باشید تا با آن برخورد کنید. 
موفق به نگهداری سایت های متعدد در حال اجرا همراه با یک روش سالم می شود، برخی از تعهد. با این حال، اگر گام های درستی را بردارید، این یک هدف قابل دستیابی است. src = "21.jpg
مقالات مرتبط
[عکس: .jpg]
[/url]
[url=http://magbot.ir//30-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D8%A2%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%A8-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%AF][عکس: 30-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-...%D8%AF.jpg]


[عکس: %DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%DB...%D8%AF.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان