انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهکار‌هایی آسان برای داشتن پوستی خیره کننده +۴ خوراکی براق کننده پوست

راهکار‌هایی آسان برای داشتن پوستی خیره کننده +۴ خوراکی براق کننده پوست

#1
روش‌های متعددی برای داشتن پوستی شاداب و سالم وجود دارد که شما می‌توانید به صورت روزمره آن‌ها را انجام دهید.
به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران،  رژیم غذایی مناسب برای به دست آوردن سلامت بدن بسیار مفید است و این رژیم غذایی تاثیر مستقیمی روی پوست صورت دارد اگر رژیم غذایی ما نامناسب باشد در کوتاه‌ترین زمان ممکن پوست صورتمان دچار چین و چروک و لک می‌شود، اما از سوی دیگر برخی از مواد غذایی مفید وجود دارد که نه تنها از ایجاد چین و چروک روی پوست صورت جلوگیری می‌کنند بلکه حتی سبب شفاف شدن پوست هم می‌شوند.
در اینجا به معرفی مواد غذایی که سلامت پوست صورت شما را تضمین می‌کنند می‌پردازیم.
هویج
همه ما فکر می‌کنیم که هویج برای سلامت چشم مفید است، اما در این صیفی حجم زیادی از بتاکاروتن وجود دارد؛ بتاکاروتن ویتامین‌ای است که می‌تواند به شفاف شدن پوست صورت کمک کند و آن را در برابر اشعه‌های مضر خورشید مقاوم می‌سازد.

ماهی چرب
ماهی‌های چرب سرشار از اسید‌ها و امگا ۳ هستند که به کاهش التهابات پوستی کمک کرده و از بروز و ایجاد انواع آکنه و حساسیت‌ها روی پوست صورت جلوگیری می‌کند.
قرار دادن ماهی در رژیم غذایی شفاف شدن پوست صورت و از بین رفتن چین و چروک می‌شود.

میوه توت
در میوه توت منبع خوبی از آنتی اکسیدان‌ها به شمار می‌رود و می‌توانند سبب روشن شدن پوست صورت شود در این میوه حجم زیادی ویتامین c و مواد معدنی و پروتئین‌ها وجود دارند که البته پروتئین سبب سفت شدن پوست صورت می‌شود.
سبزیجات
خوردن سبزیجات سبب از بین رفتن چین و چروک‌های پوستی و روشن شدن پوست صورت میشود همچنین به دلیل آنچه سبزی‌ها دارای آب زیادی هستند می‌توان همراه با آن‌ها لکه صورت را از بین برد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان