انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی لندینگ پیج در تبلیغات اصفهان چه اصولی دارد؟

طراحی لندینگ پیج در تبلیغات اصفهان چه اصولی دارد؟

#1
امروزه بسیاری از  صاحبان مشاغل و شرکت ها از اهمیت لندینگ پیج با خبر شده اند. بنابراین می خواهیم توضیحاتی را در باره لندینگ پیج به شما بدهیم. اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار یا استارت آپ می خواهید از تبلیغات برای فروش خود اطلاعات و سرنخ هایی بدست آورید، باید به بهینه‌سازی لندینگ پیجتان اهمیت ویژه ای بدهید؛ در واقع لندینگ پیج صفحه‌ای است که مخاطبان و بازدیدکنندگان بر روی آن کلیک می‌کنند؛ به همین منظور شما برای موفقیت در لیدسازی هایتان به طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج نیاز دارید. برای طراحی یک لندینگ پیج خوب شما نیاز به افراد مجرب در این زمینه دارید. همچنین برای طراحی یک لندینگ پیج موفق اطلاعاتی نیاز است که باعث می شود نرخ تبدیل یا CRO بالا رود.

[عکس: landing-page-designing.jpg]

اصول لندینگ پیج برای بالا رفتن نرخ تبدیل در تبلیغات اصفهان:
دانستن تفاوت بین لندینگ پیچ و هوم پیج لازم است.
لندینگ پیج فقط باید دارای یک لینک باشد.
عنوان و تیتر لندینگ پیج خود باید مرتبط با پیامی که می خواهید انتقال بدهید باشد.
استفاده محتوا و مطالب مفید برای مخاطبان و کاربران هدف در لندینگ پیج خود
طراحی جذاب یک CTA برای لندینگ پیج خود
داشته یک درخواست دوستانه و خیلی ساده در لندینگ پیج خود
با استفاده از شبکه های اجتماعی می توان با سرعت زیادی اعتماد مخاطبان را جلب کرد.
استفاده از یک مدل لیندینگ پیجی که کارآمدی آن اثبات ‌شده است.
به طور کلی باید به یک نکته خیلی مهم قبل از هر کاری توجه نمود و آن هم این است که شما تفاوت لندینگ پیج و هوم پیج را بدانید و این دو را با هم اشتباه نگیرید. اگر بر فرض کمپین تبلیغاتی شما طبق دو مورد زیر که ذکر شده ساخته شود، به احتمال زیاد پروسه لیدسازی از دستتان می رود. این دو مورد شاملهدایت کاربران و بازدیدکنندگان به هوم پیج و هدایت بازدیدکنندگان به یکی از صفحات جایگزین برای هوم پیج می باشد.
بهتر است بدانید که هدف از ساخت هوم پیج، برای ارائه اطلاعات و ارزش شرکت و کسب و کار شما می باشد. اینگونه مخاطبان می توانند اطلاعات زیادی را در خصوص خدمات، محصولات و همچنین شرکت شما به دست آورند. ولی اگر در صدد هستید تا تبلیغاتی که انجام می دهید نتیجه ای موفقیت آمیزی دربر داشته باشد، و باعث افزایش مشتری شود، باید یک لندینگ پیج خاص و عالی داشته باشید. بدین ترتیب کاربران و بازدیدکنندگان بلافاصله با دیدن صفحه لندینگ پیج شما، از پیشنهاد شما مطلع شده و تحت تاثیر آن قرار می گیرند.
برای رقابت در بازار حال حاضر شهر اصفهان، لازم است که اصول دیجیتال مارکتینگ رعایت شود. چرا دیجیتال مارکتینگ؟ زیرا امروزه اکثر کسب و کار ها به سمت دیجیتالی شدن می روند و بازاریابی سنتی از رونق خود افتاده است. حالا چرا بازاریابی سنتی از رونق خود افتاده است؟ به این دلیل که امروزه عمده کارهای اکثر مردم با اینترنت می باشد. و بیشتر امور خود را چه شخصی و یا چه اداری از طریق اینترنت انجام میدهند. با پیشرفت تکنولوژی و آمدن گوشی های هوشمند به بازار مردم رقبت بیشتری به سایت ها و فضاهای مجازی پیدا کردند تا جایی که پا را از امور شخصی و سرگرمی فراتر گذاشته و اکثر امور اداری، بانکی، شغلی و حتی خرید را از طریق اینترنت انجام می دهند. فروش آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی رونق ویژه ای گرفته اند، از این رو صاحبان ماغل و شرکت ها به تبلیغات مخصوصا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در گوگل، تبلیغات در اینستاگرام و غیره اهمیت زیادی می دهند.  به منظور تبلیغات ارزشمند و کارآمد شما به شناخت یک شرکت دیجیتال مارکتینگ نیاز مندید. چرا که تبلیغات آنلاین نیاز به تجربه، دانش و استراتژی های خاص بازاریابی آنلاین دارد. شما در شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان اصفهان می توانید تمام امور تبلیغاتی آنلاین خود را با توجه به هدفی که دارید پیاده سازید. از جمله خدمات ارزنده ای که رادمان به شما ارائه می دهد طراحی لندینگ پیج حرفه ای می باشد. در زیر به نکاتی که برای طراحی لندینگ پیج رادمان به آن توجه می کند، اشاره می کنیم.
نکاتی که رادمان در طراحی لندینگ پیج توجه می کند:
داشتن فقط یک لینک در لندینگ پیج
به این ترتیب لندینگ پیج وب ‌سایت شما نباید لینک‌های جستجو داشته باشد، این نوع لینک‌ها مخصوص هوم پیج وب ‌سایت ‌ها هستند، به طور کلی هیچ المانی نباید در لندینگ پیج باشد. چرا که گذاشتن سایر لینک‌ها و چیزهای اضافی در لندینگ پیج باعث می شود که حواس مخاطبان پرت شود و آن هارا از هدف اصلی دور می کند.
مرتبط بودن تیتر لندینگ پیج با پیام هدف
توجه به تیتر و عنوان لندینگ پیج و همچنین مرتبط بودن آن با پیامی که آن پیج را در برمی گیرد بسیار مهم می باشد. در واقع پیامی که در لندینگ پیج گذاشته می شود باید مربوط به همان تبلیغی باشد که در پیج قرار می دهید
استفاده از محتوا های مفید در لندینگ پیج
برای طراحی لندینگ پیج خوب و موفق باید محتوای آن مرتبط، مفید، کوتاه و جذاب و از طرفی هم دقیق باشد.
اعتماد کاربران را با شبکه های اجتماعی جلب کردن
برای جلب توجه و اعتماد کاربران بهتر است که از شواهد مرتبط با برند در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد اینکار را تیم رادمان به خوبی انجام می دهد و به بازدیدکنندگان جدید حس اعتماد و اطمینان را انتقال می دهد. رادمان برای اینکه اعتماد مخاطبان و بازدیدکنندگان را افزایش دهد به این موارد توجه ویژه ای می کند:
رضایت مخاطبان و مشتریان
توجه به بازخوردها و عکس العمل ها
توجه به آمار مانند تعداد دانلودها، تعداد مشتریان و
توجه به پست‌های منتشر شده توسط طرفداران و مشتریان در شبکه‌های اجتماعی
توجه به لوگوهای مشتریان
توجه به امکانات رسانه‌ای
توجه به نشان‌های اعتماد مانند انتقال بانکی مطمئن، گواهینامه‌ها و غیره
توجه به قوانین حفظ اطلاعات و حریم شخصی
با توجه به تمامی موارد ذکر شده در بالا اکنون شما بیستر از پیش به اهمیت لندینگ پیج و طراحی موفق آن در تبلیغاتتان پی برده اید.آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان تنها شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان است تمام استراتژی ها و راهکارهای دیجیتال مارکتینگ را می تواند پوشش دهد. و از زمانی که استارت کسب و کار شما زده شود می تواند از همان ابتدای امر با شما پیش رود و شما و کسب و کارتان را پشتیبانی کند.
با رادمان شعبه اینترنتی کسب و کار خود را راه اندازی کنید.
منبع : 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان