انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مسافرت پر تعداد به کیش و راه حل های آن

مسافرت پر تعداد به کیش و راه حل های آن

#1
برخی تمایل دارند به صورت پرتعداد با اقوام یا دوستان به سفر بروند که البته تصمیم بسیار خوبی هم هست چون هرچه تعداد بیشتر باشد بیشتر از سفر خود لذت می برید. در این پست قصد داریم به مشکلات اینچنین سفرها و راه حل های آن بپردازیم.

مسافرت با تعداد افراد بالا هم مشکلات خود را دارد مانند مشکل محل اقامت و تردد. برای حل مشکلات مکان برای اقامت، شما می توانید بجای اجاره هتل، اجاره خانه در کیش را انتخاب کنید. به اینصورت هزینه ها به شدت کاهش پیدا می کند و همگی باهم یکجا هستید.
حال فرض کنید که به فرودگاه کیش رسیدید و می خواهید به سمت خانه بروید و تعدادتان ۱۰ نفر است. در این حالت باید ۳ تاکسی بگیرید.
راه حل بعدی اجاره خودرو در کیش هست که این روش نیز برای خانواده های تا ۷ نفر مناسب است. بنابراین شما باز هم مجبور هستید ۲ خودرو اجاره کنید.
اما یک راه حل بسیار بهتر برای شما وجود دارد؛ اجاره ون در کیش ! شما به راحتی می توانید یک ون هایس ۱۳ نفره اجاره کنید و راحت به کل جزیره دسترسی داشته باشید و هزینه ها هم باز کاهش دهید و از طرفی در کنار یکدیگر در یک خودرو باشید.

معمولا ون های کیش تویوتا هایس هستند که بسیار جادار و راحت و ایمن است و برای جا به جایی مسافران پر تعداد بسیار مناسب هست. همچنین شما می توانید ون را با راننده یا بدون راننده اجاره نمایید.
رانندگی با ون نیاز به گواهی نامه مخصوص به ماشین های تا ۱۵ نفر گنجایش دارد. در صورتی که گواهی نامه مربوطه رو ندارید می توانید ون را با راننده اجاره کنید.
نکته: نو بودن و جدید بودن ون اهمیت زیادی دارد چون بعضی از ون های کیش قدیمی و کهنه هستند و بسیار خشک می باشند بنابراین کابین آنها به شدت تکان می خورد و صندلی های آنها ناراحت هستند. پس سعی کنید از شرکتی ون اجاره کنید که ون صفر کیلومتر و تمیز اجاره می دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان