انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساندویچ پانل در تهران

ساندویچ پانل در تهران

#1
ساندویچ پانل چیست؟



ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل یک انقلاب در صنعت ساخت و ساز در چند دهه گذشته به شمار می رود. در واقع ساندویچ پانل ها از جمله بهترین مصالح در ساخت سازه ها هستند که کاربردهای متفاوتی همچون عایق بندی و برای مقاوم سازی به کار می روند. ساندویچ پانل جایگزین بتن در صنعت ساختمان سازی است و مزیت آن نسبت به بتن در سبک بودن آن است از این رو مورد استقبال بسیاری از افراد در صنعت ساختمان سازی از جمله مدیران پروژه ها قرار گرفته است.



انواع ساندویچ پانل


به طور کلی می توان بیان داشت که ساندویچ پانل ها در دو نوع زیر ارائه می شوند:


۱- ساندویچ پانل سقفی

۲- ساندویچ پانل دیواری

هر کدام از این مصالح از انواع دیگری نیز برخوردار هستند در ساندویچ پانل ها از موادی مثل پشم شیشه، پلی یورتان و پلی استایرن استفاده می شود.


[عکس: -پانل-min.jpg]


ساندویچ پانل پیش ساخته در تهران را از ما بخواهید.


ساندویچ پانل ها در واقع سقف و دیواره های پیش ساخته ای می باشند که می توان از آنها استفاده کرد که از نظر سرعت و قیمت مقرون به صرفه هستند. از ساندویچ پانل های پیش ساخته می توان به عنوان دیوار و یا پوشش سقف استفاده کرد و به دلیل اینکه از عایق هایی مثل پشم شیشه در آن ها استفاده می شود برای سازه های تجاری و صنعتی بسیار مناسب هستند.


مزایای استفاده از ساندویچ پانل چیست؟


ساندویچ پانل ها دارای ویژگی ها و مزایای مختلفی هستند که از انواع این ویژگی ها می توان موارد زیر را خاطر نشان کرد:


۱-ساندویچ پانل ها به دلیل وزن سبکی دارند.

۲-در برابر زلزله و فشارها از مقاومت مناسبی برخوردار هستند.

۳- در مقابل پوسیدگی و رشد باکتری مقاوم هستند.

۴-در برابر صدا به عنوان عایق عمل مکی کنند.

۵- در تمام مناطق و در تمام شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

۶- در کاهش مصرف انرژی نقش دارند.

همچنین بخوانید: مزایای ساندویچ پانل دیواری


 
[عکس: 3-min.jpg]


اجرای ساندویچ پانل در تهران


اجرای یک سازه می بایست از استحکام و مقاومت برخوردار باشد که ساندویچ پانل این قابلیت را برخوردار است اما قطعا می بایست در آن از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده شده باشد.


مرحله اولیه نصب و اجرای ساندویچ پانل مرحله پروفیل کشی است که در آن زیرسازی انجام میگیرد در مرحله زیرسازی از پروفیل فولادی یا نبشی استفاده می شود که در آن مصالح بسته به وزنی که می بایست تحمل کند انتخاب می شوند. نصاب در این مرحله پروفیل ها را با جوشکاری به یکدیگر متصل می کند.


اگر نصب ساندویچ پانل دیواری انجام شود و در دیوار از پنجره استفاده شده باشد ساندویچ پانل برش داده خواهد شد.



قیمت ساندویچ پانل سقفی تهران


قبل از خرید حتما یکی از دغدغه های شما قیمت ساندویچ پانل  است باید بگوییم که قیمت ساندویچ پانل به مواردی همچون: ابعاد سازه، مواد مصرفی و مواد سازنده بستگی دارد و اینکه ساندویچ پانل شما از نوع سقفی و انواع آن است یا ساندویچ پانل دیواری است متفاوت خواهد بود چرا که در این دو نوع نحوه نصب ساندویچ پانل و اجرای ساندویچ پانل هم متفاوت خواهند بود.


ساندویچ پانل ها را در سازه ها استفاده میکنند از این رو چون ابعاد مورد نظر اغلب متراژ زیادی است، قاعدتا هزینه ساندویچ پانل هم از عوامل تاثیرگذار در انتخاب شرکت ارائه کننده ساندویچ پانل خواهد بود. البته که قیمت ساندویچ پانل بسته به نرخ ارز ارائه می شود، از این رو برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل سقفی تهران و دیگر انواع ساندویچ پانل می توانید با کارشناسان ما در کارن پانل تماس بگیرید.


 
بالاترین کیفیت در ساندویچ پانل و بهترین قیمت ساندویچ پانل تهران را از ما بخواهید.


گروه صنعتی کارن پانل از جمله شرکت های تولید کننده انواع ساندویچ پانل تهران است که کالای مرغوب، با کیفیت و با استانداردهای جهانی عرضه می کند. برای سفارش ساندویچ پانل و یا اطلاع از قیمت روز ساندویچ پانل تهران با ما تماس بگیرید. ۷۲۴۵۴ - ۰۲۱


 
[عکس: WALL-CAREN-PANEL-min-1030x589-min.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان