انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع تابلو چلنیوم

انواع تابلو چلنیوم

#1
همانطور که می دانیم تابلو حروف برجسته چلنیوم با ورود خود به بازار تابلو سازی و تبلیغات محیطی تحولی عظیم و نو را به راه انداخت ، که مورد استقبال سیل کثیری از مشتریان قرار گرفت.اما این تغییرات فقط به ساخت تابلو چلنیوم به شکل ساده و معمول ختم نشد و تابلو سازان را بر آن داشت تا با تفکر و نوع آوری به ساخت تابلو های چلنیوم به شکلهای مختلفی بپردازند.
برای شناخت بهتر انواع تابلو های چلنیوم در این مطلب با ما همراه باشید:

تابلو چلنیوم چیست

تابلو چلنیوم یا همان چنلیوم که واژه اصلی و صحیح این متریال می باشد، یکی از تابلو های حروف برجسته است که به دلیل زیبایی و قیمت مناسب بین حروف های برجسته، مورد استقبال و خرید اکثر مشتریان قرار دارد.
چنلیوم نوعی آلومینیوم است که طی مراحلی به شکل ورق های آینه ای تبدیل می شود و در جهت ساخت حروف برجسته به عنوان لبه کار مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع تابلو چلنیوم همراه با رنگ های متفاوتی ساخته و به مرحله نصب می رسند.


تابلو چلنیوم ساده

این مدل از حروف چلنیوم از ظاهری ساده در رنگهای مختلف پلکسی گلاس و همچنین رنگهای متفاوت لبه چنلیوم ساخته می شوند.
اجزاء تشکیل دهنده این حروف عبارتند از:
لبه چنلیوم ، پلکسی گلاس ، SMD ، PVC و منبع تغذیه


تابلو چنلیوم پلکسی دوبل

تفاوت این مدل از حروف چلنیوم با حروف چلنیوم ساده ، استفاده از دو پلکسی گلاس با رنگ های متفاوت می باشد ، که استفاده از پلکسی گلاس در دو رنگ متفاوت در تابلو چلنیوم ، باعث زیبایی و دید بهتر تابلو خواهد شد.
استفاده از رنگ و تعداد پلکسی در این نوع از تابلو ها هیچ محدودیتی نخواهد داشت و با توجه به سفارش مشتری می توان این نوع از تابلو ها را با تلفیق چندین پلکسی گلاس در رنگ های مختلفی تولید و عرضه کرد.
اجزاء تشکیل دهنده این حروف عبارتند از:
لبه چنلیوم ، پلکسی گلاس در دو یا چند رنگ متفاوت ، SMD ، PVC و منبع تغذیه
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان