انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
وسایل نقلیه ای که در شهر های توریستی مثل کیش هست چیا هستن؟

وسایل نقلیه ای که در شهر های توریستی مثل کیش هست چیا هستن؟

#1
سلام.
فرض کنید به یک شهر توریستی مثل کیش سفر کردید و خودروی خودتون رو نیاوردید و می خواید به گشت و گذار بپردازید. در این مقاله در مورد وسایل نقلیه موجود در کیش و کلیه راه های جا به جا شدن و هزینه حدودی آنها در جزیره کیش صحبت می کنیم. جزیره کیش به علت اینکه جزیره توریستی است و سالانه مسافران زیادی به این جزیره سفر می کنند، تقریباً وسایل نقلیه زیادی در آن وجود دارد که به توضیح و بررسی هر یک می پردازیم.

انواع وسایل نقلیه در کیش:

- دوچرخه
دوچرخه یکی از لذت ها و تفریح های جذاب کیش هست که در خیابان ها و جاده های کنار دریا می توان از آن استفاده کرد. با آن که شما با مبلغ کمی می توانید ساعتی دوچرخه را اجاره کنید و هر کجا که میخواهید با آن جا به جا شوید ولی مشکل آن این است که باید دوچرخه را در مبدا تحویل دهید.

- موتور برقی
استفاده از موتور برقی هم جذابیت و لذت خاص خود را دارد. این وسیله به موتور شارژی هم معروف است و در کنار سواحل و برخی پاساژ ها می توان موتور را به صورت ساعتی اجاره کنید و لذت ببرید. البته هزینه اجاره موتور برقی بسیار بالا است و صرفه اقتصادی ندارد و بیشتر جنبه تفریحی دارد.

- مینی بوس
یک وسیله نقلیه عمومی مقرون به صرفه در جزیره کیش است که چندین خط بخصوص دارد که در آن مسیر ها تردد می کند. مینی بوس قیمت مناسبی دارد اما خوب مدت زمان بیشتری نسبت به تاکسی یا خودروی شخصی طول می کشد تا شما به مقصد برسید چون ایستگاه های زیادی دارد و بیشتر مناسب کیشوند هایی است که ماشین شخصی ندارند.

- اجاره ماشین در کیش
یکی از پر طرفدار ترین راه های جا به جایی، اجاره خودرو در کیش است به چند دلیل:

* لذت رانندگی با خودروهای روز اروپا در جزیره زیبای کیش
* به صرفه بودن نسبت به استفاده از چندین تاکسی در روز
* گشت و گذار در محله های قدیمی و خارج از مرکز شهر
* امکان گرفتن دوربین gopro و gps از رنت کار سام سیر

تاکسی های کیش
یکی دیگر از راه های تردد در کیش گرفتن تاکسی است. شما می توانید در کنار پاساژ ها و یا مکان های پر رفت و آمد جزیره، تاکسی بگیرید و یا با شماره های شرکت های تاکسی تماس گرفته و ماشین درخواست کنید. در مورد هزینه تاکسی باید گفت که تمام مسیرها قیمت ثابت دارد و قیمت های بالا یا پایین نخواهد شد. اگر در روز چندین بار از تاکسی استفاده کنید هزینه ی قابل توجهی خواهد شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان