انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزونه های کاربردی فایرفاکس را بشناسید

افزونه های کاربردی فایرفاکس را بشناسید

#1
افزونه های کاربردی فایرفاکس
تکنولوژی

[عکس: %D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8...D8%B3-.jpg]
فایرفاکس از زمانی که در سال 2012 راه اندازی شد و قبل از اینکه کروم معرفی شود تلاش زیادی برای پیشی گرفتن از اینترنت اکسپلورر داشت و مرورگر معروف آن یعنی موزیلا توانسته توسعه دهندگان زیادی را به خود جلب کند. یکی از دلایل قدرت این مرورگر افزونه ها و پلاگین های مفید آن است که در زیر برخی از بهترین آنها را معرفی می کنیم:

این افزونه اساسا یک سایدبار فوق العاده برای مرور آسان در وب است که به شما توانایی قرار دادن سایدبار در دو سمت، کوچک کردن یک پنجره، جدا کردن ساید بار و... را می دهد.


بیشتر ما می دانیم که برخی از سایت ها همیشه از تبلیغات مسئولانه استفاده نمی کنند؛ AdBlock Plus به شما این امکان را می دهد بر روی این تبلیغات کنترل داشته باشید و از شما در برابر نرم افزارهای مخرب محافظت می کند.
[عکس: 1.jpg]


در دنیای وب، شما نیاز به یک پسورد منیجر دارید و LastPass یکی از جامع ترین و بصری ترین پسورد منیجرهاست. این افزونه به طور هوشمندانه در فایرفاکس ادغام شده و تمام پسوردها و همچنین مشخصات کاربری و داده های حساس شما را مدیریت می کند.

Greasemonkey یک راه ساده برای افزایش سرعت و سفارشی کردن برخی از بزرگترین سایت های روی وب مانند جیمیل، فیسبوک و یوتیوب است.
[عکس: 2.jpg]


 اگر به طور مداوم نیاز به باز کردن تب های جدید دارید این افزونه می تواند به شما کمک کند. این افزونه دارای ویژگی هایی مانند نسخه برداری از تب ها، کلیک بر روی تب قابل تنظیم، تنظیمات فوکوس تب و session منیجر است که شما را قادر به ذخیره و بازگردانی مجموعه ای از تب ها به صورت همزمان می سازد.

با این افزونه می توانید فایرفاکس را تمیز و داده ها را امن نگه دارید و به شما کمک کند اثری از سابقه مرور خود در اینترنت باقی نگذارید، بر روی شیوه ای که سایت ها شما را پیگیری می کنند محدودیت قرار دهید، و به طور امن فایل ها را از روی دیسک حذف کند.
[عکس: 3.jpg]


این افزونه بر پایه تم فعلی فایرفاکس است اما دارای برخی ترفندهای بصری است که ممکن است برایتان زیبا و دل انگیز باشد. همچنین می تواند مقدار رابطی که بر روی صفحه نمایش می بینید را مینیمم کرده و به طور خودکار نوار ابزار را مخفی کنید.

قابلیت های دانلود خود را با این افزونه به سطح بعدی ببرید. این افزونه نه تنها می تواند سرعت دانلود شما را افزایش داده بلکه می توانید به آسانی دانلودها را توقف و از سرگیری کنید و تمام لینک ها و تصاویر را در یک صفحه وب ببرید.
[عکس: 4.jpg]


با استفاده از این افزونه نیازی به صرف زمان و پیکربندی یک بسته FTP جداگانه نیست. همچنین شامل برخی گزینه های جستجو، فیلتر و مقایسه است.

اگر می خواهید به سرعت سایت های مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید می توانید از این افزونه استفاده کنید. این افزونه دارای یک گزینه همگام سازی است و با آن می توانید لینک های مشابه را در توییتر و فیسبووک به طور همزمان ارسال کنید.
[عکس: 5.jpg]


این یکی از افزونه های خوب برای مدیریت سایدبار است که دارای ویژگی هایی مانند نمایش یا عدم نمایش سریع، دسترسی سریع به بوک مارک ها، تاریخ، دانلودها، افزونه ها، گزینه های مکانی، و همچنین پشتیبانی از ترفندهای دیگری است.

گاهی اوقات ساده ترین ایده ها بهتر هستند. زمانی که در حال تماشای ویدئو بر روی وب هستید این افزونه حالت cinema را فعال می کند، بدین ترتیب بقیه صفحه نمایش را کاهش داده و تجربه تماشای ویدئو بهتری در اختیار شما قرار می دهد.
[عکس: 6.jpg]


این افزونه یکی از بهترین راهها برای گرفتن هشدار و اطلاعات مفید بین گوشی و مرورگر شما است.

راههای بسیار زیادی برای اجرای سریع تر فایرفاکس وجود دارد، که این افزونه یکی از آنهاست و سرعت بارگذاری صفحه و دانلود را افزایش می دهد.
[عکس: 7.jpg]


زمانی که می خواهید حرکات موس خود را در مرورگر امتحان کنید این افزونه به شما اجازه می دهد یک میزبان کامل از حرکات درست داخل فایرفاکس تنظیم کنید و به راحتی در صفحات وب پیمایش کنید.

این افزونه قدرت فوق العاده ای به چرخ اسکرول موس شما می دهد. برای مثال می توانید از آن برای نمایش منوی تب های فعلی، بستن تب فعلی، اجرای یک جستجو و.... استفاده کنید.
[عکس: 8.jpg]
مقالات مرتبط
[عکس: %D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84-%D8%A7%D9%88%D9...%D9%85.jpg]

[عکس: .jpg]
[url=http://magbot.ir//][/url]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان