انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
همه آنچه که باید در مورد خودرو BMW X3 بدانید

همه آنچه که باید در مورد خودرو BMW X3 بدانید

#1
خودرو BMW X3 یکی از آخرین تولیدات بی‌نقص این کمپانی است که در ایران نیز به‌شدت مورد استقبال و تحسین ماشین دوستان قرارگرفته است.
بی ام و x3 یک خودروی اسپرت است ولی هم‌زمان به راننده خود هر دو ویژگی لوکس بودن و لذت رانندگی را با هم ارائه می‌دهد.
جدیدترین مدل این خودرو که در آگوست سال 2018 میلادی وارد بازار خواهد شد، یکی از اصلی‌ترین رقبای آئودی Q5 و مرسدس بنز GLC است. مدل 2018 آن روی یک شاسی ساخته ‌شده است که به شکل قابل‌ توجهی سخت‌تر و حداقل 55 کیلوگرم سبک‌تر از مدلی خواهد بود که قرار است جایگزین آن شود و این قابلیت با استفاده از فولاد با مقاومت بالا و آلومینیوم امکان‌پذیر شده است.
این مدل یک خودروی شاسی‌بلند اسپرت است اما بیش ‌از اندازه بزرگ نیست. طول 183.1 اینچی و عرض 74.2  اینچی این خودرو آن را به قد و قواره‌ی خودروهای شهری درآورده است. مهندسان BMW بین چرخ‌ها فضای بیشتری اختصاص داده‌اند. همین موضوع توانسته است یک‌ فاصله‌ی تقریباً 50 میلی‌متری را به فضای داخلی اتاق اضافه کند.
جلوی این خودرو مجهز به یک پنجره‌ بزرگ و برجسته با عنوان "کلیه مشبک" یا Kidny Grilleاست. این پنجره یک ظاهر سه‌بعدی به فضای جلوی ماشین داده است. این صفحات هندسی متغیر در جلوی قاب قرار می‌گیرند و باعث بزرگ‌تر شدن دماغه‌ی خودرو شده‌اند. همچنین کلیه‌ مشبک باعث می‌شود چراغ‌های دوقلوی جلو بالاتر قرار بگیرند و به همین دلیل کاپوت ماشین بزرگتر شود. همین طراحی باعث ورود جریان هوای کنترل‌شده به فضای موتور شده است .
ظاهر چرخ‌ها و کابین این مدل بسیار شبیه به نسل دوم همین سری خودرو به نظر می‌رسد اما چراغ‌های عقب و دریچه‌ های هوا بسیار متفاوت هستند، همچنین انحنا یا قوس چرخ‌ها بزرگ‌تر است و همه‌ی این‌ها نشان می‌دهد که این ماشین با شیب آرامی تکامل‌یافته و ناگهان یک‌قدم به جلو برنمی‌دارد.



قطعات و لوازم یدکی بی ام و x3
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان