انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استانبول

استانبول

#1
هتل پیکادیلی دهلی هند
هتل 5 ستاره Piccadily Hotel واقع در غرب شهر دهلی یکی از هتل های لوکس هند می باشد. هتل پیکادیلی، بنایی با معماری کاملا هماهنگ با یک شهر هندی است. اولین چیزی که در این هتل جلب توجه می کند، معماری نمای بیرونی آن با نورپردازی حرفه ای و سقف های قوسی است. در طراحی داخلی هتل، استفاده از رنگ زرشکی بسیار خود نمایی می کند. نورپردازی حرفه ای، استفاده از مبلمان و آیتم های تجملی، شما را به یک اقامت لوکس و آرامش بخش در این هتل مهمان می کند. این هتل دارای 228 اتاف استاندارد می باشد و کارمندان آن به زبان های انگلیسی و هندی مسلط می باشند.
[عکس: Piccadily-Hotel.jpg]
امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس،  میزتحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،  تلویزیون در اتاق، صبحانه، چای ساز ،  حمام،  یخچال، آب رایگان، لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ، مبلمان، بالکن، مکان شارژ وسایل الکترونیکی، دراور ،کمد لباس ،  سیستم اطفاء حریق دراتاق،  آباژور،  تلفن در اتاق
[عکس: Piccadily-Hotel3.jpg]
امکانات هتل شامل : لابی، فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی،  آسانسور، فکس ،  روزنامه،  صندوق امانات،  پرینتر ، کافی نت،  خدمات CIP (تشریفات ویژه)، سیستم اعلام حریق، استخر ،  پذیرش 24 ساعته ، کتابخانه، کافی شاپ ،اتاق تلفن ، پله اضطراری، تاکسی سرویس ،رستوران ، بار ، فضای سبز ، خدمات رزرو بلیط
[عکس: Piccadily-Hotel1.jpg]
رستوران هتل پیکادیلی دهلی : رستوران Twenty9  در هتل پیکادیلی، با منویی از غذاهای شمال هند و مدیترانه ای، از ساعت 7 صبح تا 2 بامداد در محیطی آرامش بخش و دلنشین در خدمت شما است. همچنین رستوران Zune، با منویی از غذاهای هندی (شمال هند و کشمیر) از ساعت 7 عصر تا 11 و نیم شب، برای وعده شام پذیرای مهمانان است.
[عکس: Piccadily-Hotel2.jpg]
موقعیت جغرافیایی هتل :
فاصله هتل تا ایستگاه قطار کانتی دهلی : 3 کیلومتر
فاصله هتل تا بنیاد توسعه جهانی : 3.7 کیلومتر
فاصله هتل تا NSIT حدود : 4.5 کیلومتر
فاصله هتل تا GGSIPU : حدود 6 کیلومتر
فاصله هتل تا بودا جیانی باغ : 9.7 کیلومتر
فاصله هتل تا سفارت کرواسی : 10 کیلومتر
فاصله هتل تا کمیسیون عالی بنگلادش : 10 کیلومتر
فاصله هتل تا رستوران KFC : حدود 1 کیلومتر
فاصله هتل تا رستوران پیتزا هات : 1 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دهلی : 8 کیلومتر

اگر می‌خواهید از شما در رستوران مانند یک ماهاراجه پذیرایی شود، حتما سری به این رستوران ویژه بزنید. دیدن ظرف‌های طلا و نقره کاری شده و برخورد خدمه مشتاق به تاریخ کهن هندوستان برای هر تاریخ دوستی بسیار جذاب و خاطره انگیز است. آنچه پادشاهان هندو به‌ عنوان غذا در دربار خود صرف می‌ کردند را می‌ توانید در منوی این رستوران مشاهده کنید. مانند: murgh tikka zaffrani ، dahi ka mass و برای کسانی که اهل سبزیجات هستند papad ki sabzi.با همراهی با تور هند فروردین 98 به راحتی امکان استفاده از این رستوران بسیار شیک و پر طرفدار را دارید. توصیه می کنیم در سفر خود به هند حتما از این رستوران شیک دیدن نمایید و سفرتان را برای خود و عزیزانتان خاطره انگیز کنید.
[عکس: -Suvarna-Mahal--7.jpg]

بازار خاری بائولی دهلی نو
بازار خاری بائولی یکی از بازار های معروف در قسمت قدیمی دهلی است که از گذشته تا به امروز مرکز اصلی ادویه است به همین دلیل سالانه عده زیادی از گردشگران تور هند اردیبهشت 98 را از سرتاسر دنیا به خود جذب می کند،بازار خاری بائولی دارای دروازه‌های متعددی است که مشهورترین آن دروازه لاهوری گیت در غرب بازار است که دلیل نام آن جاده‌ای بود که به شهر لاهور که اکنون در خاک پاکستان واقع شده، منتهی می‌شود.
[عکس: New-Delhi-Bailey-Shopping.jpg]




قصر میسور هند
قصر میسور یا قصر آمبایلاس در سال 1897 به دست معمار معروف هنری اروین آغاز به ساخت کرد و در سال 1912 پایان یافت. قصر میسور در اصل اقامتگاه خاندان سلطنتی میسور بوده است. این قصر بعد از تاج محل مشهور ترین جاذبه گردشگری تور هند خرداد 98 به حساب می آید که سالانه حدود 2/7 میلیون نفر از این قصر بازدید می کنند. قصر میسور در شهر میسور در جنوب هند (ایالت کارناتالا) پذیرای مسافران تور هند می باشد. در سفرتان با تور هند به این قصر بسیار زیبا و تاریخی سر بزنید اما به یاد داشته باشید در هنگام ورود باید کفش هایتان را در بیاورید و اجازه عکس گرفتن هم ندارید.

[عکس: mysore.jpg]
قصر میسور هند
[عکس: mysore1.jpg]
قصر میسور هند
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان