انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فروشگاه اینترنتی ادکلن

فروشگاه اینترنتی ادکلن

#1


ادکلن زنانه 

این مطلب طبق تحقیقات دانیل فلیمینگ متخصص‌ و بنیان‌گذار نت های بویایی عطر و ادکلن گردآوری شده است و تماماً علمی و برمبنای دلایل کارشناسانه است.دنیل فلیمینگ می‌گوید : عطر می‌تواند خلق‌وخوی و رفتار شما را تغییر دهد .عطر نقش مهمی در احساس شما دارد همچنین قادر است احساسات شما از از احساس اعتماد به نفس تا شادبودن، آرامش ، شهوت‌ و دیگر احساسات چند برابر کند و نمایان سازد.

طبق تحقیقات انجام داده شده از دایره وسیع از بانوان (نوجوانان و جوانان) به این نتیجه رسیدند که ۹۰% زنان پس از استفاده از عطر و ادکلن احساس اعتمادبه‌نفس بیشتری دارند. آنها متوجه شده که دلیل اصلی این موضوع این است که حس بویایی ما ( سیستم لیمبیک مغز ) ارتباط بسیار نزدیکی با قسمت اولیه مغز که مسئول تفسیر خاطرات و احساسات است، دارند با این حال هیچ محدوده یکسانی برای تعریف اعتمادبه‌نفس وجود ندارد. طبق تحقیقات دنیل فلمینگ : همه رایحه ها و عطر ها، اتصال منحصر به فردی با قسمت اولیه مغز انسان یعنی بخش عواطف و احساسات برقرار می‌کنند و به خاطر همین انسان سطح اعتماد به نفس متفاوتی را تجربه می‌کند.
برخی از عطر ها و رایحه ها به گونه ای ست که زمانیکه برای اولین بار آن ها را استشمام میکنیم ،دوران کودکی و یا حتی خاطراتی که تاکنون نداشته‌ایم را در ذهن ما نمایان می‌سازند. محققان در مورد این موضوع به این نتیجه رسیدند که در دوران نوزادی و جنینی تمامی رایحه ها دل‌پذیر ، تازه و پاک هستند بنابراین با استشمام بوهای دلپذیر برای اولین بار ،عموماً یاد دوران کودکی و یا خاطراتی که تاکنون نداشته‌ایم می‌افتیم. این‌گونه عطرها سطح بالایی از اعتمادبه‌نفس را در انسان ایجاد می‌کند.در بررسی دقیق‌تر پیرامون این پدیده محققان به این نتیجه رسیدند که زمانی که ۱ عطر را استشمام می‌کنیم و یاد خاطرات مثبت و موفقیت آمیز گذشته میفتیم (خاطرات واقعی و یا خیالی) ، ناخودآگاه انسان عیناً آن سطح اعتمادبه‌نفس را درون ما کپی‌برداری می کند. این در واقع یکی از معجزات عطر و روان انسان است. با استفاده مداوم از عطر، میتوانیم این سطح اعتمادبه‌نفس را درون خود به طور معناداری ثابت نگهداریم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید افرادی که عطر استفاده کنند تمایل دارند خود را قد بلندتر و یا خوش‌اندام تر نشان دهند!او گفته است انسان با استشمام بوی طبیعت و گل و گیاه و میوه ها تمایل بیشتری به خارج شدن از مرزها دارد. فلیمینگ پیشنهاد می‌کند که از عطر های تازه، تمیز و آبی استفاده کنیم. شاید با توجه به گفته‌های فلیمینگ عطر های دارای رایحه‌ای مرکبات نیز مناسب باشند اما همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که یک عطر حتی می‌توانند تا ۱۲ ساعت برروی پوست شما قرار گیرد، پس لطفاً پس از استفاده از عطر خود را شست‌وشو دهید همچنین قبل از استفاده از عطر ترجیحا از لوسیون های بدن حاوی روغن های طبیعی استفاده کنید در ادامه به شما چند تا از خوشبوترین عطر و ادکلن مردانه و زنانه با ماندگاری طولانی و بالا را پیشنهاد می‌کنیم و مطمئن هستیم که سطح اعتمادبه‌نفس شما را بالا خواهد برد و دستاوردهای بزرگ را را ایجاد خواهید کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان