انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چند راهنمایی برای خرید ملک تجاری در ترکیه

چند راهنمایی برای خرید ملک تجاری در ترکیه

#1
1) انتخاب نوع کسب و کار:
قبل از اقدام به خرید ملک تجاری، نوع کسب و کار احتمالی را مشخص نمایید. در خرید ملک تجاری بسیاری از فاکتور ها به نوع کسب و کار مربوط می شود. در انتخاب نوع کسب و کار نیز باید این نکته را در نظر داشت که اغلب شهر های ترکیه توریستی هستند. پس باید کسب و کاری انتخاب کنید که در رابطه با توریست ها و گردشگران باشد. البته این نکته یک پیشنهاد است.

2) موقعیت مکانی ملک تجاری:
شاید مهمترین نکته در خرید یک مغازه یا یک دفتر کار، موقعیت جغرافیایی و مکانی آن باشد. مکانی که برای خرید یا اجاره ملک تجاری انتخاب می کنید در تعداد بازدید های روزانه که توسط مشتریان انجام می شود تاثیر قابل توجهی دارد. به عنوان مثال مشتریان یک مغازه در مرکز شهر بسیار بیشتر از مشتریان یک مغازه در محله ای خلوت می باشند.
از آنجایی که اغلب شهر های ترکیه توریستی و گردشگری می باشد پس باید محل مورد نظر ملک تجاری خود را در مرکز شهر یا در مکان هایی که توریست های بیشتری رفت و آمد دارند خریداری یا اجاره کنید. محله های خلوت که اغلب بومی نشین هستند برای خرید ملک تجاری مناسب نمی باشند. همچنین اگر به دنبال خرید مغازه در پاساژ ها و فروشگاه های بزرگ هستید بهتر است مکانی نزدیک به درب ورودی و در طبقه های پر رفت و آمد را انتخاب کنید.


3)انتخاب متراژ مناسب:
با توجه به نوع کسب و کاری که در نطر دارید متراژ مناسب را انتخاب کنید. برخی از کسب و کار ها هستند که می توانند با متراژی کم در حدود یک متر هم به سود بالایی برسند. بدون شک فروشگاه های پوشاک، مواد غذایی و … نیاز به متراژ های بزرگ دارند. همچنین با توجه به اینکه قیمت ملک تجاری کمی بالاتر از ملک مسکونی است هر چه متراژ بیشتر باشد بدون شک قیمت نیز افزایش می یابد. در این مورد باید به بودجه نیز توجه داشته باشید. ممکن است بودجه شما به اندازه خرید یا اجاره یک مغازه نسبتا کوچک در مرکز شهر باشد اما بتوانید با همان بودجه یک مغازه با متراژ بیشتر در محله های خلوت خریداری و یا اجاره کنید. این انتخاب بستگی به نظر شما دارد اما به هر حال خرید یا اجاره ملک تجاری در مرکز شهر، هر چند کوچک بهتر است. با این حال باید به نوع کسب و کار نیز توجه داشته باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان