انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت تابلو چلنیوم

ساخت تابلو چلنیوم

#1
تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد که می توان برای تابلوهای سر درب فروشگاه یا مغازه استفاده کرد.
چلینیوم تلفیق دو اسم آلومینیوم و چنل است. جنس تابلو های چلینیوم ترکیب آلومینیوم و استیل می باشد و اغلب در رنگ های مشکی، نقره ای و طلائی ساخته می شوند. چلینیوم ها اغلب ساخت کشور چین هستند. البته کیفیت مرغوب آن مربوط به کشور تایوان و اسپانیا می باشد که از قیمت بالاتری برخوردار است.
چلینیوم ضد زنگ است و در برابر باد و سرما و گرما تقریبا مقاوم می باشد.
چلنیوم انواع گوناگونی دارد.
تابلو چلینیوم کریستالی: در ساخت حروف این نوع چلینیوم از پلکسی گلاس و دانه های کریستال استفاده می شود. این نوع چلینیوم تقریبا جدید و بسیار زیاد می باشد. چلینیوم های کریستالی به شکل های RGB، تمام رنگ یا تک رنگ هستند و بنا به سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

تابلو چلینیوم ساده: در ساخت حروف چلینیوم اگر از رنگ یا متریال خاصی استفاده نشود آن را تابلو چلینیوم ساده می گویند.

تابلو چلینیوم RGB: این تابلو ها با استفاده از اس ام دی های RGB، پلکسی گلاس و کنترلر ساخته می شوند در نتیجه تابلوهای چلینیوم 7 رنگ می شوند.

تابلو چلینیوم پلکسی دوبل: در ساخت این نوع تابلو ها از دو پلکسی گلاس استفاده می شود که اغلب رنگ های متفاوتی دارند. البته بنا به نظر مشتری می توان از چندین پلکسی گلاس با رنگ های متفاوت استفاده کرد.

تابلو چلینیوم پانچ: در ساخت این نوع تابلو ها با فناوری های جدید، نور اس ام دی را از قسمت های برش داده شده، عبور می دهند. بدین ترتیب نور با شکست زیبایی از آن خارج می شود.
تابلو چلینیوم فول کالر: در این تابلو ها از برد استفاده شده است تا با ریموت کنترل بتوان رنگ های آن را تغییر داد. در این تابلو ها قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ وجود دارد.


http://tablonamvar.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان