انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چاپ مقاله JCR در کمترین زمان

چاپ مقاله JCR در کمترین زمان

#1
چاپ مقاله jcr برای دانشجویان بسیار مهم می باشد و حال اگر مقاله تان در مجلات JCR به چاپ برسد این اهمیت و ارزش چند برابر می شود چون مجلات JCR در رده نخست مجلات علمی دنیا بشمار می روند.

دانشجویان نسبت به مجلاتی که مقالات علمی خود را در آن به چاپ می رسانند امتیازات پژوهشی متفاوتی را کسب می کنند. بالاترین امتیاز پژوهشی برای دریافت امتیاز چاپ مقاله در مجلات ISI می باشد، مجلات ISI خود بر دو نوع طبقه بندی می شوند مجلات ایمپکتدار JCR و مجلات بدون ایمپکت ISI LISTED نامیده می شوند. مجلات ایمپکتدار در سطح بالایی نسبت به مجلات بدون ایمپکت می باشند و جز معتبرترین مجلات در سطح بین المللی بشمار می روند اگر شما نیز می خواهید مقالات علمی خود را در بالاترین و معتبرترین مجلات به چاپ برسانید انتخاب اولتان مجلات JCR باشد.

JCR چیست؟
مؤسسه اطلاعات علمی تامسون رویترز (ISI) توسط پایگاه اطلاعاتی Web of Science معروف به WOS همه ساله ویژگی های ژورنال ها و نشریات در زمینه های علمی و اجتماعی سراسر دنیا را که در سایت تامسون رویترز نمایه شده اند را بررسی و ارزیابی میکنند، بعد از بررسی رتبه علمی مجلات را در یک فایل اکسل بصورت گزارش استنادی مجلات JCR یا Journal Citation report اواخر هر سال به اطلاع رسانی می کنند. چاپ مقاله تضمینی jcr

معمولا گزارش استنادی ارائه شده در دو نسخه علوم(Sciences) و علوم اجتماعی(Social Sciences) انتشار می یابد. JCR ژورنالهای علوم شامل اطلاعات بیش از 8000 مجله و JCR مجلات علوم اجتماعی؛ شامل اطلاعات بیش از 3000 است. مقالات موجود در مجلات نمایه شده در پایگاه داده اطلاعاتی JCR که اکثر مقالات پژوهشی و مروری را شامل می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان