انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مراقب رنت کاران غیر مجاز در کیش باشید

مراقب رنت کاران غیر مجاز در کیش باشید

#1
مناسب دانستیم در این مقاله در مورد رنت کاران غیر مجاز در کیش و مشخصاتشان برای شما توضیحی بدهیم که وقتی به جزیره کیش سفر کردید بدانید از چه شرکت هایی در کیش می توانید با خیالی آسوده ماشین اجاره کنید و سفر خود را زیبا تر کنید و دچار مشکل نشوید. پس با ما همراه باشید.
به طور کلی شرکت های رنت کار در کیش به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

دسته اول شرکت هایی هستند که مجوز رسمی از منطقه آزاد کیش دارند و نیز عضو مجمع رنت کاران کیش هستند. این شرکت ها با شما قرارداد رسمی می بندند و تمام مراحل اجاره را کاملا قانونی و معتبر انجام می دهند. به راحتی می توانید از این شرکت ها رزرو ماشین مورد نظر خود را انجام دهید چرا که اگر به مشکلی برخوردید از طریق مجمع رنت کاران کیش قابل پیگیری است. تمام ماشین های این شرکت ها هلوگرام مجمع رنت کاران را داراست و دارای دفترچه رنت می باشند.

دسته دوم رنت کارانی هستند که دارای شرکت هستند اما مجوز ندارند و یا مجوز آنها باطل شده است و یا عضو مجمع رنت کاران نیستند. معمولا اجاره ماشین از اینگونه شرکت ها باعث ضرر و زیان فرد اجاره کننده شده و مجمع رنت کاران نیز هیچ مسئولیتی در قبال پولی که شما به این شرکت های غیر مجاز پرداخت کرده اید ندارد. حتی این شرکت ها مبلغی که مسافر بابت ضمانت جریمه پرداخت کرده را بر نمی گردانند.

دسته سوم افرادی هستند که حتی دارای شرکت هم نیستند و مجوزی هم ندارند. این افراد به صورت شخصی در خیابان ها و یا نزدیک پاساژ ها اقدام به اجاره ماشین با قیمتی بسیار پایین تر از شرکت های اجاره خودرو در کیش می کنند که مسافر با نگاه به قیمت این فرد که پایین تر است، به راحتی گول این افراد را میخورد و اقدام به اجاره می کند و بعد از به پایان رسیدن مدت اجاره برای بازگرداندن ماشین با مشکلات زیادی مواجه می شود مانند:
1.عدم باز گرداندن ضمانت خلافی
2.گرفتن خسارت از مسافر بدون دلیل و کسر مبلغ میلیونی از ضمانتی که بابت ماشین پرداخت شده
3.این ماشین ها بیمه ندارند و اگر تصادف کنید تمام هزینه ها با شماست
4.گرفتن مبلغی بابت کسری بنزین در صورتی که شما بنزین را همان قدری که تحویل گرفته اید, تحویل داده اید
5.در صورتی که پلیس فرد اجاره کننده را بگیرد و متوجه بشود که قرارداد و دفترچه رنت در خودرو وجود ندارد، فرد را جریمه و ماشین را توقیف خواهد کرد

در پایان متذکر می شویم به هیچ وجه به افرادی که در خیابان ها ایستاده اند و ماشین کرایه می دهند اعتماد نکنید و از شرکت های معتبر و عضو مجمع رنت کاران، ماشین اجاره کنید چرا که این شرکت ها سالیان است که در جزیره کیش فعال هستند و از سازمان منطقه آزاد کیش مجوز رسمی فعالیت دارند. شما می توانید برای استعلام رنت کاران مجاز به سایت مجمع رنت کاران کیش مراجعه کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان