انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایای طراحی سایت اختصاصی

مزایای طراحی سایت اختصاصی

#1
خیلی از افراد توسط cms های آماده ، طراحی سایت خود را انجام می دهند.افرادی هم هستند که دوست دارند سایت خود را اختصاصی بسازند.اگر جز افراد مبتدی هستید بهتر است از طراحی سایت توسط وردپرس استفاده کنید وگرنه می توانید یک سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی برای خود طراحی نمایید.طراحی سایت اختصاصی یا اختصاصی یک سری مزیت ها دارد که در ادامه آن ها را گفته ایم.
[عکس: web-design-8.jpg]
درست مثل تمام صاحبان کسب و کار، شما دائما پیدا کردن راه هایی برای صرفه جویی در هزینه ها و کسب درآمد بیشتر کسب و کار خود هستید. برای ایجاد حضور آنلاین برای نام تجاری خود، سایت شما باید یک تصویر حرفه ای، مانند استراتژی بازاریابی و دفتر خود را منعکس کند. وقتی کسب و کار شما حرفه ای تر می شود، به نظر می رسد اعتبار بیشتری داشته باشد.
طراحی سایت اختصاصی
بسیاری از مردم فکر طراحی سایت اختصاصی را به عنوان یک سرمایه گذاری گران می کنند، اما باید مزایای استفاده از طراح را در برابر استفاده یا خرید یک قالب وب رایگان در نظر بگیرند.مزایای طراحی سایت سفارشی یا همان اختصاصی را می توانید در زیر ببینید.
طراحی منحصر به فرد
طراحی سایت اختصاصی به تنهایی برای کسب و کار شما ایجاد شده است. بنابراین، آن را از همه سایت های دیگر متفاوت خواهد بود.هنگامی که شما طراح سمت راست را استخدام می کنید، سایت شما به گونه ای ساخته خواهد شد که دوستانه موتور جستجوگر باشد. نحوه کد گذاری پس زمینه سایت شما بر موفقیت موتور جستجوی موتور تاثیر می گذارد.
سایت می تواند به نیازهای شرکت شما سازگار باشد. هنگامی که شما با برنامه ریزی وبسایت خود به پایان رسید، لیستی از ویژگی های مورد علاقه شما وجود دارد. شما باید این لیست را اولویت بندی کنید تا بتوانید به طراح اجازه دهید که در آینده در مورد اینکه آیا در حال حاضر بودجه شما اجازه استفاده از تمام این ویژگی ها را از ابتدا نمی داند چه چیزی را برای آینده ایجاد می کند.
مقیاس پذیری
همانند سازگاری، زمانی که شما برنامه ای را که می خواهید سایت خود را در آینده قرار دهید، برنامه ریزی می کنیم، طراح وب خوب این را در نظر می گیرد، چرا که فناوری هایی را که در هنگام توسعه سایت شما استفاده می کنند انتخاب می کند.فاکتورهای دیگری که باید در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا راه حل های مناسب برای شما بهترین است، عبارتند از:
آیا قصد دارید سایت خود را حفظ کنید؟
در صورتی که قصد نداشتید اطلاعاتی در مورد چگونگی کد گذاری یک سایت (یا اجازه دهید کارکنان آن را انجام دهید) مطالعه نکنید، شما باید از آنها درخواست کنید که یک سیستم مدیریت محتوا را در طراحی سایت مورد استفاده قرار دهید. از آنجایی که محدودیت هایی در تعدادی از سیستم های مدیریت محتوا وجود دارد، مطمئن شوید که از تمامی سوالات احتمالی مربوط به سیستم مدیریت محتوای پیشنهادی که طراح وب در نظر دارد استفاده کنید، بپرسید.

آیا شما مجاز به استفاده از گرافیک سایت خود برای مقاصد دیگر هستید؟
طراحی سایت باید شامل نام تجاری شرکت شما باشد. هنگامی که نام تجاری شرکت شما قبلا تاسیس شده است، سپس نام تجاری باید در سایت قرار گیرد.
اگر کسب و کار شما نام تجاری را ایجاد نکرده و یا از طریق چهره به چهره تبدیل شده است، باید بدانید که اگر شما می توانید از گرافیک سایت خود در جایی دیگر مانند بروشورهای خود، سرصفحه و تبلیغاتی استفاده کنید. در حالی که این ممکن است به هزینه طراحی سایت اختصاصی شما افزوده شود، همه چیز مطابقت خواهد داشت.
هنگام تصمیم گیری در مورد طراحی سایت اختصاصی، چیز دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که داشتن یک الگو از جمله موضوع سایت داشته باشد. سپس اگر مهارتهای لازم را داشته باشید، می توانید قالب را بازیافت کنید و سپس صفحات وب را برای سایت خود ارائه دهید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان