انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت هتلداری

طراحی سایت هتلداری

#1
طراحی سایت هتلداری :  با پیشرفت روز افزون استفاده از اینترنت و افزایش شدید کاربران آن تمامی مشاغل نیاز به طراحی وب سایت برای ارائه خدمات یا محصولات خود در فضا اینترنت دارند نا از ایم طریق بتوانند به اهداف خود برسند . طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو و حرفه ای می تواند کمک بزرگی برای بالا بردن مشتریان تولید کنندگان و همچنین سایر صاحبان وب سایت کند.یکی دیگر از مشاغل معروف و هم چنین رقابتی هتل و هتلداری است . صاحبان هتل نیز می توانند برای اینکه برتری های هتل خود را به رخ رقیبان خود بکشند و از این طریق مشتریان زیادی جلب کنند نیاز به طراحی سایت هتلداری دارند. برای اینکه یک طراحی سایت هتلداری به نتیجه مطلوب برسد نیاز دارد تا در نتایج اولیه موتورهای جستجو قرار گیرد که این کار با طراحی سایت بر اساس اصول سئو و همچنین رعایت نکات اولیه سئو سایت در طراحی سایت امکان پذیر است . البته این بدان معنا نیست که وب سایت خود را همین جوری رها کنید برای اینکه یک سایت همیشه برتر باشد باید هر روز به روز شود و درواقع سایت باید دائما فعال باشد.


[عکس: Hospitality-Management-inten.jpg]

نکت ضروری در طراحی سایت هتلداری
در طراحی سایت هتاداری ابتدا باید به مسئله مهم آوردن کاربر به سایت توجه داشته باشیم . باید این نکته را در نظر بگیریم که بیشتر کاربرای ، چیزی در حدود ۸۰ درصد برای یافتن نیازهای خود از اینترنت در گوگل جستجو می کنند و بهتر است طراحی سایت هتل را بر پاییه سئو و بهینه سازی در موتور جستجوی گوگل انجام دهیم. در این صورت وب سایت هتل می تواند مشتریان بیشتری را به طرف خود جذب کند.
طراحی سایت اینتن :  اما آوردن مشتری به سایت به تنهایی کار درستی نیست باید کنار آن بتوانیم مشتری را در وب سایت برای مدت زیادی نگه داریم که یکی از مسائل اساسی در طراحی سایت بر اساس اصول سئو و همچنین محتوای برتر وب سایت است. برای نکگه داشتن کاربر در سایت باید دقت داشته باشیم که مهمترین عامل می تواند محتویات وب سایت باشد بعدا طراحی سایت کاربر پسند ، طراحی گرافیکی زیبا و حرفه ای برای سایت و… اما برای طراحی وب سایت هتلداری و نگه داشتن کاربر در وب سایت باید در مورد هتل اطلاعات کافی ارائه شود ، امکانات هتل چی هست باید ذکر شود و بسیاری از امکانات دیگر که باید در طراحی سایت هتلداری رعایت شود مثل سیستم رزرواسیون ، خدمات ، نمایش تصویری اتاق ها ، امکانات ارائه شده برای هر اتاق ، نحوه ی پرداخت هزینه برای رزرو هتل (که اکثرا بصورت آنلاین انجام می شود و هر سایت هتل دارای یک درگاه پرداخت الکترونیک می باشد) همچنین سیستم ارتباط با مشتری که می تواند بصورت ایمیل یا اس ام اس صورت پذیرد ، نقشه گوگل و هم چنین درج تفاوت ها و برتری های هتل نسبت به سایر هتل ها و… این ها مسائلی هستند که در طراحی سایت هتلداری حرفه ای بسیار اهمیت دارند.
طرز طراحی سایت هتلداری
اولین نکته در طراحی سایت هر چیزی که مشتری می خواهد داشته باشد آن است ولی در این بین شاید بیشتر مشتریان برای اولین بار است که می خواهند اقدام به طراحی سایت هتلداری نمایید در این مورد باید طراح وب سایت بتواند بهترین راهنمایی را برای آنها ارائه نماید . گروه طراحی سایت اینتن بهترین حالت برای طراحی سایت هتلداری را استفاده از قالب های اختصاصی می داند ، چرا که این نوع از قالب ها با بهترین حالت می توانند در سئو سایت تاثیر داشته باشند همچنین از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی اینتن نیز می توانید بهره مند شودید سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی از نظر امنیت بسیار برتری نسبت به سیستم های مدیریت محتوای رایگان است دارد.
ویژگی اصلی سایت ها هتلداری
مهم ترین ویژگی در طراحی سایت هتلداری معرفی هتل و همچنین امکانات کیفی هتل است . و همچنین جذب مشتری از طریق وب سایت هتل است. وب سایت هتل می تواند با داشتن یک گرافیک حرفه ای و جذاب خود تاثیر زیادی در جذب مشتری داشته باشد اما با داشتن گرافیک بالا به احتمال زیاد سرعت لود وب سایت پایین خواهد آمد برای این کار باید از شیوه بهبود تصاویر برای طراحی سایت استفاده کنیم. کی دیگر از بخشهای مهم در طراحی سایت هتلداری بخش رزرو می باشد که با این بخش دیگر ترافیک تماس تلفنی از بین می رود و مشتری با آسایش راحتی می تواند هتل را برای اقامت خود رزرو کند.

[عکس: 58447-room-type-inten.jpg]

هدف اصلی از طراحی سایت هتلداری چیست؟

همان طور که می دانیم هدف اصلی از طراحی سایت در وهله اول کسب در آمد برای تمام مشاغل می شود و بعدا جذب مشتری و در مرحله بعد معرفی هتل و امکانات آن به مشتری می باشد. مدیر هتل باید بداند برای موفقیت وب سایت بو بهره برداری از آن باید تمام نکات و ویژگی های یک سایت حرفه ای را در نظر بگیرد این امکانات می توان ، در طراحی سایت بر اساس اصول سئو ، ستفاده از محتویات دقیق و جذاب برای معرفی هتل ، استفاده از تکنیکهای برتر سئو برای بالا آمدن در نتایج جستجو و استفاده از گرافیک بهبود یافته و مدرن در طراحی سایت هتلداری باشد. در نهایت یک وب سایت هتل زملنی می تواند به موفقیت برسد که در کلمات کلیدی خود ( مثل : هتل ، هتلداری و…) همیشه در صفحه اول جستجوی گوگل بیاید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان