انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت كدامند؟

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت كدامند؟

#1
فراموش نکنید که شرکت طراحی سایت خوب برای طراحی سایت متعدد هستند و این شما هستید که  خدمات و پیشنهادات شرکت ها را مورد سنجش قرار داده و در نهایت یکی را انتخاب می کنید. در این انتخاب می بایست چند فاکتور مهم را مورد بررسی قرار دهید که عدم توجه به این موارد ممکن است در آینده برای شما مشکلاتی ایجاد کند.

توجه به پشتیبانی شرکت طراحی سایت بسیار مهم است!
انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت منحصر به امروز شما نخواهد بود. شما به شرکتی نیاز دارید که سایت شما را پشتیبانی کند و پاسخگوی سوالات و مشکلات شما پس از راه اندازی سایت باشد. هر چقدر یک سایت زیبا و حرفه ای طراحی شود اما شرکت مربوطه خدمات پشتیبانی خوبی ارائه ندهد ارزش سایت با قطعی های احتمالی یا کندی سرعت از بین خواهد رفت. در برخی موارد دیده می شود که بعد از طراحی وب سایت کسی پاسخگوی مشکلات پیش آمده برای صاحب سایت نیست. پس یکی از مواردی که باید برای خود در اولویت قرار دهید سنجش نحوه پشتیبانی شرکت است.
اعتبار برند شرکت طراحی سایت را بسنجید:
با اندکی جستجو می توانید سوابق و محبوبیت یک برند فراگیر را مورد بررسی قرار دهید.  اعتبار یک برند را با توجه به سوابق آن بسنجید. طبیعتا محبوبیت یک برند بیانگر موفقیت و اعتبار شرکت طراحی سایتخواهد بود.
رزومه شرکت طراحی سایت را بررسی کنید:
همانطور که اشاره شد شما گزینه های متعددی پیش روی خود دارید اما در بین این گزینه های متعدد مواردی یافت می شود که از اعتبار قانونی برخوردار نیستند. به عنوان مثال دفاتری که با عناوین ساختگی "شرکت" ، "شرکت فن آوری اطلاعات" ، "شرکت انفورماتیک" و یا با عناوینی از این دست فعالیت می کنند. حال آنکه به ثبت نرسیده ، مجوزهای لازم را ندارند و بعد از مدتی از نظر قانونی دچار مشکل می شوند. که ممکن است سایت های ارائه شده به مشتریان این دفاتر از دسترس یا پشتیبانی خارج شوند. بنابراین بهتر است در مورد اعتبار و شماره ثبت شرکت مورد نظر مطمئن شوید.
نمونه کار شرکت طراحی سایت را بخواهید:
اولین نمونه کار یک شرکت طراحی سایت، سایت خود آن شرکت است. توجه داشته باشید که نمونه کارهای یک شرکت می توانند نمایانگر میزان حرفه ای بودن آن شرکت در طراحی و راه اندازی وب سایت باشند . بنابراین برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت نمونه کارهایی متناسب با سفارش خود درخواست کنید.
نظرات مشتریان را بررسی کنید:
 
در صورت دسترسی به مشتریان شرکت ها نظرات آنها را در مورد نحوه ارائه خدمات شرکت مورد نظر جویا شوید و یا با جستجوی نام شرکت در گوگل در مورد آن شرکت اطلاعاتی را به دست آورید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان