انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایشگاه هوانوردی از 5 آذر

نمایشگاه هوانوردی از 5 آذر

#1
برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش

نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران ( ایران ایرشو)  از 5 تا 8 آذر ماه سال 1397 در جزیره کیش، برگزار می شود.
شرکت نمایشگاه های های هوایی پارس کیش، نهمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی ایران (ایران ایرشو) را با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، درآذر ماه سال جاری برگزار خواهد کرد. گردشگران علاقه مند به این نمایشگاه می توانند در بازه زمانی ذکر شده به این جزیره سفر کنند و از نزدیک با آخرین دستاوردهای هوایی و هواپیمایی کشور آشنا شوند. اولین ایرشو در سال 2002 برگزار شد و پس از آن جزیره کیش هر دو سال یکبار میزبانی این رویداد مهم بین المللی در خلیج فارس را برعهده گرفت.

[عکس: -هوایی-کیش-min.jpg]

هدف از برگزاری نمایشگاه ایران ایرشو، ارائه توانمندی ها و معرفی آخرین دستاوردهای صنایع هوایی، هوانوردی، هواپیمایی، و هوافضای جمهوری اسلامی در سطح بین المللی بوده و با همکاری سازمان هواپیمایی کشور برگزار خواهد شد.
برگزاری ایران ایرشو در سل های گذشته باعث استقبال بی نظیر بازرگانان، متخصصان، محققان و خبرنگاران داخلی و بین المللی شد. در این نمایشگاه ها واحدهای تولیدی، خدماتی، تجاری تحقیقاتی و آموزشی داخلی و خارجی، آخرین تجهیزات و دستاوردهای صنایع هوایی و هوافضایی را در معرض بازدیدکنندگان قرار دادند.

[عکس: -صنایع-هوایی-کیش-min.jpg]

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و رئیس کارگروه اجرایی نمایشگاه از ایجاد دو رصدخانه موقت سیار و ثابت در نقاط مختلف جزیره کیش، همزمان با برگزاری نهمین دوره نمایشگاه بین  المللی صنایع هوایی و هوانوردی خبر داد. هدف از اجرای این طرح افزایش علاقه مندی نسل جوان به دانش فضایی خواهد بود. همچنی وی افزود 6 فروند میگ 29 روسی، هوایپمای سوخو 100 روسی و 2 فضانورد از کشور روسیه نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت.
بالتیک بیز یکی از بهترین تیم های جهان که نمایش های هوایی را با 5 هواپیما انجام می دهند در نهمین نمایشگاه بین المللی ایرشو حضور خواهند داشت.
این نمایشگاه د ر جزیره کیش و مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار خواهد شد. علاقه مندان  به بازدید از نمایشگاه می توانند از ساعت 9:30 تا 14 به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند. از ساعت 14:30 تا 16:30 نیز می توانند شاهد نمایش هوایی در این نمایشگاه باشند. فضای نمایش هواپیماها 100000 متر مربع در فضای باز فرودگاه خواهد بود.
برای  مشاهده پکیج های تور کیش به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان