انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا خرید درمانی واقعا در بهبود افسردگی موثر است؟

آیا خرید درمانی واقعا در بهبود افسردگی موثر است؟

#1
آیا خرید درمانی واقعا در بهبود افسردگی موثر است؟
.
مراقب پاییز باشید ،خیلی ها در این فصل وقتی به آسمان ابری نگاه می کنند و چشمشان به برگ های زرد و نارنجی کف پیاده رو می افتد، وقتی کوچ پرندگان را در آسمان می بینند دلشان می گیرد.انگار با آمدن پاییز خیلی ها خسته و کسل آلود می شوند و حوصله هیچ چیز را ندارند.ما به شما خرید درمانی را پیشنهاد می دهد.
.
در یک تحقیق صورت گرفته در امریکا مشاهده شده بیش از نیمی از مطالعه شوندگان ( شامل 62 درصد از زنان و 40درصد مردان ) تایید کرده‌اند که به خرید رفتن و خریدن خرده ریزها در بهبود حالتشان موثر بوده و بعد از خرید حس خوبی به آنها دست داده‌است. ما در اینجا به چند اتفاق که در اثر خرید کردن در ما رخ می‌دهد اشاره می‌کنیم.
.
کاهش دوره انتقال 
زمانی که شخص به هر دلیلی دچار احساس ناراحتی می شود،مدت زمانی لازم است تا شخص با شرایط جدید کنار بیاید وقتی در این شرایط شخص به خرید  می رود کمتر از قبل فرصت می کند تا به مشکلات و دغدغه های قبلی خود فکر کند.
.
حس لذت و آرامش
 جالب است بدانید خرید، می‌تواند به آزاد شدن دوپامین در مغز منجر شود و اثر ایجاد جریان زیاد دوپامین، مشابه لذتی است که در مصرف مواد مخدر دست می‌دهد.
.
افزایش اعتماد به نفس
برای یک موقعیت شغلی جدید یا یک اتفاق مهم لباس جدید و مناسبی می خرند از اعتماد به نفس بیشتری نسبت به سایر افراد برخوردار می‌شوند.
.
افزایش خلاقیت و زیبایی‌شناسی
محققان با بررسی افرادی که حداقل یکبار در هفته به خرید میروند حتی اگر چیزی هم خریداری نکنند، به این نتیجه رسیده‌اند که آنها در جزییات دقیق‌تر شده و حس زیبایی شناسی آنها برانگیخته می‌شود و در ترکیب رنگ‌ها و زمینه‌ها نسبت به سایر افراد از خلاقیت بیشتری برخوردارند.
.
هر زمان و هر جا که نیاز به خرید درمانی داشتید کافیه فقط به سایت شاپیلا را باز کنید و با چند کلیک از اروپا خرید کنید و حالتون رو با ما خوب کنید.
.
شاپیلا هرلحظه و هر جا کنار شماست.
پاسخ
 سپاس شده توسط grease-trap

آیا خرید درمانی واقعا در بهبود افسردگی موثر است؟

#2
vaghean vase khode man ke kheyli moasere hala kari ba natajaye elmish age nadashte bashim
bazam merc babate matlabe zibaton
Heart یا علی گفتیمو عشق آغاز شد ... Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان