انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی مزایای استفاده از موتور سیکلت های برقی

بررسی مزایای استفاده از موتور سیکلت های برقی

#1
 های برقی زودتر از آن چیزی که فکرش را می کردیم وارد بازار شدند و مواردی مانند قیمت، مدت زمان شارژ شدن و دشارژ شدن آن ها از مهم ترین مسائلی بود که مورد توجه قرار گرفت. به همین جهت این موتور سیکلت ها با قیمت های مناسبی وارد بازار شدند. باتری آن ها توانایی نگه داشتن شارژ تا بیش از 300 کیلومتر را نیز دارد و طی مدت 30 دقیقه می توانند تا 80 درصد شارژ شوند. اما مزایای موتور سیکلت های برقی چیست؟
قدرت و گشتاور موتور
[عکس: 1534925948_dsc_1918-copy.jpg] 
چیزی که برای موتور سواران اهمیت زیادی دارد، سریع بودن موتور سیکلت های برقی است. یک موتور الکتریکی دارای گشتاور 100٪ لحظه ای است که این به معنی شتاب سریع است. تنها نکته ای که وجود دارد این است که تحویل قدرت در موتور سیکلت های برقی به صورت خطی است و به صورت موجی نیست. این همان چیزی است که اغلب موتور سوارانی که از سوخت های معمولی استفاده کرده اند، آن را تجربه کرده اند.
محیط زیست
موتور سیکلت های برقی هیچگونه دودی را ایجاد نمی کنند و از سوخت های غیر قابل تجدید استفاده نمی کنند. 
موتور سیکلت های الکتریکی و اسکوتر ها به ویژه در شهر ها مفید هستند چرا که آنها دودی را به هوا شهر وارد نمی کنند.
با این حال، مزایای زیست محیطی وسایل نقلیه الکتریکی مانند شمشیر دو طرفه است.
بعضی از مردم استدلال می کنند که ساخت وسایل الکتریکی منابع بیشتری را دریافت می کند. با این حال، هر روز روش های تولید بهبود می یابند، باتری ها قابل بازیافت می شوند و منابع زیادی از انرژی های تجدید پذیر وارد چرخه می شوند.
صدا موتور سیکلت
در حالی که اغلب موتور دوستان صدایی که از موتور سیکلت خارج می شود را دوست دارند، برخی دیگر آن را دوست ندارند و بسیاری از اعضای جامعه آن را ضد اجتماعی و آزار دهنده می دانند. 
اگر می خواهید هنگام موتور سواری موسیقی گوش دهید و یا با دوست خود صحبت کنید، استفاده از موتور سیکلت های الکتریکی لذت زیادی خواهد داشت. 
اکثر موتورسیکلت های الکتریکی بی صدا هستند. برخی می گویند که آنها کمی خطرناک هستند چرا که مردم نمی توانند صدا آن ها را بشنوند.
سبک وزن بودن
امروزه مهندسان و دانشمندان تلاش دارند تا در توسعه موتور سیکلت های برقی، مواد سبک وزن و طرح های آیرودینامیکی را امتحان کنند.
این فن آوری های جدید به موتور سیکلت معمولی نیز می رسند. اما فعلا در طراحی برخی انواع موتور سیکلت های برقی به کار گرفته شده اند.

موتور سواری در شهر
موتور سواری در شهر ها و استفاده از ترمز باعث شارژ شدن بیشتر و در نتیجه سواری بیشتر موتور سیکلت های برقی می شود. مسافت های طولانی و بلند باعث کاهش سریع تر باتری آن ها می گردد. هر چند با پیشرفت روز افزون تکنولوژی به نظر می رسد روز به روز باتری های به صرفه تر و با عمر بیشتری تعبیه می شوند.
پس انداز بیشتر
[عکس: 1534925934_pcx-electric.jpeg] 
اگر چه یکی از نقاط ضعف موتور سیکلت برقی قیمت بالای آن است، اما با توجه به منبع برق و هزینه های آن، در طول زمان شما واقعا پول زیادی را صرفه جویی خواهید کرد. چون سوخت موتور سیکلت های برقی هزینه کمتری دارد پس در دراز مدت شما هزینه بیشتری را برای خودتان پس انداز خواهید کرد.
تعمیر و نگه داری موتور سیکلت
موتور سیکلت های برقی فیلتر های هوا، روغن، شمع و خیلی از قطعات موتور سیکلت های معمولی را ندارند و برخی حتی کلاچ یا گیربکس را هم ندارند.
بنابراین برای چک کردن، جایگزینی یا نگهداری هزینه های کمتری را شامل می شوند. به غیر از صرفه جویی در زمان شما، آن ها همچنین موجب صرفه جویی در هزینه های شما در مصرف مواد و تعمیر و نگهداری خواهند شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان