انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کارتینگ جزیره کیش

کارتینگ جزیره کیش

#1
کارتینگ جزیره کیش: جزیره زیبای کیش، یک جزیره تفریحی است که شما با سفر به آن جا می توانید انواع مختلفی از تفریحات مهیج  را تجربه کنید، البته به قولی به دلیل این که جزیره کیش دارای امکانات فراوانی است، برای سفر به این جزیره باید سر کیسه را شل کنید تا بتوانید از جاذبه ها و تفریحات جزیره، بهره مند شوید.
تفریحات مدرن و متنوع جزیره آنقدر زیاد است که برای استفاده از آن ها باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید، یکی از تفریحاتی که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است، کارتینگ جزیره کیش است که معمولا از نوجوانان گرفته تا بزرگسالان همه از طرفداران این تفریح هیجان انگیز هستند.

[img=600x0]https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/08/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B41.jpg[/img][img=600x0]https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/08/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B42.jpg[/img]

در واقع کارتینگ یک تجربه مفرح و مهیج برای همه محسوب می شود، ورزشی شاد که پایه و اساس ورزش های اتوموبیل رانی حرفه ای است. خودروهایی که در این ورزش استفاده می شود ویژگی های خاصی دارد، این خودرو ها معمولا دارای چرخ کوچک، صندلی کوچک و فرمانی کوچک هستند که در واقع شاید از دور به شکل یک ماشین اسباب بازی به نظر برسند، اما هیجانی که در آن وجود دارد، فراتر از دنیای بچه ها را فراهم می آورد.
پیست کارتینگ جزیره کیش را می توان، یکی از بزرگترین پیست های خاورمیانه و البته اولین پیست کارتینگ در ایران دانست که داری 800 متر طول و عرض 7 متر می باشد. پیست کارتینگ جزیره یک پیست روباز است که همواره علاقه مندان و گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. البته این پیست به عنوان اولین میزبان مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور نیز، فعالیت کرده است و قدمی موثر در جهت نزدیک شدن این رشته ورزشی به سطح استانداردهای جهانی برداشته است.
دستگاه هایی که در این مجموعه وجود دارد شامل، موتورهای چهار چرخATV و ماشین های کنترل از راه دور می باشد.

[img=600x0]https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/08/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B41.jpg[/img]
اگر شما هم به اتومبیل رانی علاقه مند هستید این ورزش خاص شما است چرا که می توانید در این پیست هیجان بالایی از رانندگی را تجربه کنید. در واقع کارتینگ جزیره یکی از بزرگترین پیست های خاورمیانه است که همین عامل باعث می شود تا عده زیادی از گردشگران به آن سر بزنند، پیشنهاد ما به شما این است که اگر به کیش سفر کردید، تجربه این هیجان را از دست ندهید.
استفاده از کارتینگ بر ای همه آزاد است و حداقل سن افراد برای استفاده از این تفریح، 10 سال است که حضور والدین برای افراد کمتر از 16 سال در این مجموعه، که قصد دارند از این تفریح استفاده کنند، الزامی است. لازم به ذکر است که حداقل قد لازم برای استفاده از این تفریح 140 سانتی متر است.
بهتر است بدانید که، خودروهایی که چرخ آن ها بیرون از بدنه و گلگیر قرار گرفته شده باشد، در اصطلاح ماشین های چرخ باز می گویند، خودروهایی که در پیست کارتینگ مورد استفاده قرار می گیرد، از نوع خودروهای چرخ باز هستند، به این خودروها کارت می گویند، و این تفریح و ورزش با توجه به این که وسیله اصلی آن ماشین های کارت هستند، اصطلاحا کارتینگ نامیده شده است.
ماشین های کارت هرگز واژگون نمی شوند و در بدترین حالت و زمانی که دارای سرعت بالایی باشد، تنها از مسیرش منحرف شده و دور خود می پیچد. تمامی ماشین های کارت به جز تعداد کمی از آن ها به صورت تک سرنشین طراحی و تولید می شوند. البته نمونه های دونفره برای آموزش رانندگی در پیست و برای کودکان نیز وجود دارد. از مهمترین بخش های کارت، ترمز آن می باشد که نقش بسیار مهمی در کنترل کارت دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان