انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اهمیت شبکه اجتماعی و طراحی سایت برای کسب وکارهای کوچک

اهمیت شبکه اجتماعی و طراحی سایت برای کسب وکارهای کوچک

#1
 
 
[عکس: 1028.jpg]
 
در طراحی سایت ما نمی دانیم اگر کسی ده سال از رسانه های اجتماعی را جشن بگیرد، این سال همانطور که هر کس برای شروع جشن ها. Friendster، MySpace، و فیس بوک همه در اوایل سال 2000 آغاز شده و همه ما در این طراحی سایت ها زندگی می کنیم. Friendster به ما آموخت که "یک دوست" فقط کسی است که ما یک بار در یک هواپیما ملاقات کردیم.
 
حتی اگر فیس بوک برنده اسلحه های اولیه برای تسلط بر طراحی سایت و رسانه های اجتماعی شده باشد، میدان جنگ هنوز زنده است، با کسانی که تازه وارد هستند و بر سهولت استفاده، ویژگی های خاص و یکپارچه سازی تلفن همراه تاکید دارند، امیدوار هستند تا بازیکنان غالب را از بین ببرند. در حالی که فیس بوک، توییتر و LinkedIn به احتمال زیاد در اینجا برای اقامت هستند، دیگر سیستم عامل های اجتماعی وجود دارند که تهدید می کنند که ما از رسانه های اجتماعی استفاده کنیم. کسب و کارهای کوچک در حال حاضر متوجه شده اند که چگونه در سیستم عامل های بزرگ رسانه های اجتماعی پیشرفت می کنند، اما این خدمات به اندازه کافی جدید و یا به اندازه کافی کوچک نیستند، که جذب همان سطح توجه شوند. در اینجا چند رویه رسانه های اجتماعی برای تماشای شما به عنوان برنامه ای برای گسترش حضور رسانه های اجتماعی شما وجود دارد.
 [عکس: 1068.jpg]
 
 
در سال های اخیر، تمام طراحی سایت های رسانه های اجتماعی به عکاسی به عنوان راه اصلی برای کاربران برای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا رفته اند. در حالی که Pinterest به شما اجازه می دهد عکس های زیبا از همه چیز را از معماری به مد به اشتراک بگذارید، Instagram عکس های روزانه شما را شگفت انگیز می کند.
 
محبوبیت طراحی سایت های به اشتراک گذاری عکس و برنامه ها نشان می دهد که حتی عکاسی آنلاین عکاسی مهم است. اگر کسب و کار خود را می توان عکس، باید، و عکس ها باید به اندازه کافی چشم به دست آوردن توجه از سهامداران عکس در سراسر جهان است.
 
در شبکه های اجتماعی ویدیویی از طراحی سایت خود بگذارید تا ترافیک را جذب نمایید

 [عکس: 1029.jpg]
اگر طراحی سایت های به اشتراک گذاری عکس در حال حاضر در میان موانع رسانه های اجتماعی هستند، ویدئو به دور از عقب نیست، با خدمات مانند وین جذب قابل توجهی از کسانی که می خواهند جهان را در اطراف آنها در قطعه ویدیو کوتاه به اشتراک بگذارید. اگر چه به عنوان یک طراحی سایت رسانه ای به طور معمول تصور نمی شود، یوتیوب یک مکان مناسب دیگر برای تبلیغ کسب و کار شما است، به خصوص اگر بتوانید فیلم های کوتاه کوتاهی را معرفی کنید که کسب و کار شما را از دیگران متمایز می کند. در مرز رسانه های اجتماعی خدماتی است که اجتماعیت فیس بوک، دانش محلی Yelp و تحرک توییتر را ادغام می کند. این برنامه ها برای کسب و کارهای کوچک مفید هستند، که می توانند به مشتریان فقط هنگامی که به آنها نیاز دارند دسترسی پیدا کنند. اگر شما یک طراحی سایت رستوران یا طراحی سایت فروشگاه دارید و شما یک روز آهسته دارید، می توانید یک فلاش ویژه را اجرا کنید و مشتری هایی را که به دنبال چیزهایی هستند که در گوشی های هوشمندشان انجام می دهند، به ارمغان بیاورید.
 
در حالی که FourSquare شناخته شده ترین سرویس مکان یابی اجتماعی است، این منطقه به سرعت در حال رشد است و تعدادی از خدمات در سال گذشته راه اندازی شده است. بنابراین ممکن است کمی وقت بگذاریم تا ببینیم کدام بازیکن در میدان تسلط خواهد داشت. اما، برای کسب و کارهایی که محصولات فیزیکی را در فضای فیزیکی به فروش می رسانند.
با وجود اینکه فیسبوک، توییتر و LinkedIn بر رسانه های اجتماعی غلبه دارند، هنوز هم برای مسابقات و نوآوری بسیار زیاد است، زیرا موفقیت اخیر Pinterest و Instagram نشان داده است. با نگه داشتن با آخرین روند در رسانه های اجتماعی، شما خود را در موفقیت در سیستم عامل های جدید است که به شما اجازه می دهد برای رسیدن به مشتریان در راه رقبای خود را حتی نمی دانند.
 
طراحی سایت کسب واکرهای کوچک به واسط شبکه های اجتماعی می تواند ترافیک را جذب نمایید
 
 [عکس: 963.jpg]
اگر شما در حال انجام یک کسب و کار کوچک هستید، احتمالا قبلا برخی از مراحل را برای ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی انجام داده اید. شما یک صفحه فیس بوک را راه اندازی کرده اید، یک حساب توییتر ایجاد کرده اید و حتی با Pinterest یا Instagram به اطراف آن نگاه می کنید. برای کسی که تجربه زیادی در بازاریابی رسانه های اجتماعی نداشته باشد، در مورد پیشگویی های اولیه خود به منظور ارتقای طراحی سایت کسب و کار شما در اینترنت بسیار خوب است.
 
اما مگر اینکه حس بصری برای چگونگی تبدیل یک صفحه طراحی سایت به چیزی که درآمد کسب و کار شما را به دست می دهد، احتمالا کاری اشتباه انجام دهید. شما صرف زمان زیادی برای صرفه جویی در حساب های رسانه های اجتماعی خود می کنید، و کمی برای تلاش های خود نشان داده اید. شما با طرح های مزاحم به سراغ افرادی مانند مسابقه های صفحه، هدایای تبلیغاتی، ویژه می روید و متوجه می شوید که آنها یا کار نمی کنند و یا فقط سردرد هستند که به شما وقت و پول هزینه می کنند.
 
این نباید اینگونه باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما امکان می دهد به طور موثر از رسانه های اجتماعی برای شما و مشتریان خود استفاده کنید.
 
مدیریت شبکه اجتماعی را برای محتوای طراحی سایت خود فراهم نمایید

 [عکس: 950.jpg]
قبل از ایجاد حضور رسانه های اجتماعی کسب و کار کوچک خود، چگونه از Facebook استفاده کردید؟ توییتر؟ Pinterest؟ اگر پاسخ شما "کاملا نباشد"، شما باید برخی از زمان ها را صرف مشاهده کردن آنچه که دیگران در این سایت ها انجام می دهند، صرف کنید. یک حساب شخصی ایجاد کنید و افرادی را که مشکوک هستند اضافه کنید، ممکن است کاربران منظم طراحی سایت باشند. همچنین باید حسابهای رقبا و یا کسب و کارهایی مثل شما را که در سایر شهرها خوب کار می کنند، بررسی کنید. توجه داشته باشید که چه باید بکنید تا طرفداران و طرفداران را برنده شوید و آنها را با طراحی سایت خود درگیر کنید.
 
هنگامی که متوجه شدید که چگونه کاربران با رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند، می خواهید شروع به استفاده از آنچه که آموخته اید بخشی از کسب و کار خود را در جامعه ایجاد کنید. از دوستان و همسایگان خود بخواهید طرفداران صفحه فیسبوک خود شوند. از حساب های رسانه های اجتماعی کسب و کار خود برای پیوستن به گروه هایی که علاقه مند به طراحی سایت کسب و کار شما هستند حمایت کنید، از عللاتی که به نمایه شما کمک می کنند و ارتباط برقرار کردن با افرادی که به جوامعی که می خواهید دسترسی پیدا کنید، وصل شوید.
 
 
اهمیت شبکه اجتماعی برای بازاریابی آنلاین طراحی سایت خود

[عکس: 990.jpg]
در حالی که یک ناظر به سرعت آنلاین را جذب می کند، و یک میزبان فقط باعث ایجاد اشتیاق خوب می شود، یک رهبر در رسانه های اجتماعی طرفداران و پیروان را با ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی که ارزش واقعی دارد، برنده خواهد کرد. خوب است که میزان حضور رسانه های اجتماعی را به آرامی افزایش دهید، اما همیشه باید توجه داشته باشید که هدف شما ایجاد حضور دیگری است که دیگران می خواهند دنبال کنند. اگر برای بازاریابی آنلاین تازه کار هستید، عادت های بد ناشی از آن آسان است. نوشتن ناچیز، عکس های شاد و تبلیغات بی دقت، حتی بهترین صفحات فیس بوک و توییتر را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین حتی اگر طراحی سایتتان را با بهترین نیت شروع کنید، نگران نباشید اگر قبل از اینکه شما در مورد آن فکر کنید، چیزی را ارسال کنید. به جای تلاش برای تقلید از بدترین رفتارهای دیگر کسب و کار، از حسابهای رسانه اجتماعی خود در درجه اول برای ایجاد روابط قوی با مشتریان فعلی و آینده استفاده کنید.
 
بهترين مشاوره هماني است که افراد اغلب وقتي که شما براي کار جديد درخواست مي کنيد، خودتان هستند! در مواردی که پست، به اشتراک بگذارید و با پیروان و طرفداران خود تبلیغ کنید، واقعی باشید. در حالی که هرگز نباید فراموش کرد که هدف اصلی شما افزایش درآمد کسب و کار شما است، این به این معنی نیست که شما باید حساب های رسانه های اجتماعی خود را به هرزنامه تبدیل کنید.
 
اهمیت شبکه های اجتماعی برای طراحی سایت برای کسب وکارهای کوچک

[عکس: daynamic-02.jpg]
علاوه بر ایجاد یک کسب و کار کوچک که احساس انسان را می کند، می خواهید به صورت آنلاین سخاوتمندانه باشد. با چند کلیک و فشار دادن کلید، می توانید یک تولد خوشحال را برای یک فرد سالخورده، به آنها برای رسیدن به اهداف اخیر تبریک بگویید یا به اهداف جمع آوری کمک کنید. اگر شما آنلاین سخاوتمندانه هستید، پیروان شما احتمالا با مراجعه به کسب و کار شما به نفع شما خواهند بود. مزیت ساختن حضور رسانه های اجتماعی بیش از سایر انواع تبلیغات و بازاریابی این است که اندازه گیری میزان موثر بودن حسابهای شما آسان است. اگر تصمیم بگیرید که برای موفقیت باید بیست بار در هفته پست کنید، پیشرفتتان را پیگیری کنید تا مطمئن شوید که این سرعت را حفظ می کنید و مردم به فعالیت های شما پاسخ می دهند. اگر متوجه شوید که کاربران در روز جمعه بعد از ظهر خود را نادیده می گیرند، اما نمی توانید به اندازه کافی از آنچه که در روز یکشنبه صبح بنویسید، به درستی تنظیم کنید.
 
چندین سیستم عامل رسانه های اجتماعی از همان رابط کاربری استفاده کنید. در حالی که شما احتمالا نمی خواهید از این ابزار ها استفاده کنید تا زمانی که احساس کنید که چگونه هر پلت فرم کار می کند، هنگامی که حساب های خود را راه اندازی کرده اید، می توانید بدون از دست دادن کارایی سایت های خود، صرفه جویی کنید. هر کس می تواند یک حساب رسانه های اجتماعی را ایجاد کند، اما استفاده از آن به طور موثر، صبر و استقامت را در بر می گیرد. این راهنمایی ها به شما کمک می کند که حساب هایتان را آماده کنید تا کسب و کار شما را به طور موثر تبلیغ کنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان