انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه مدت طول می‌کشد تا صاحب دندان شویم؟

چه مدت طول می‌کشد تا صاحب دندان شویم؟

#1
دریافت ایمپلنت دندان یک فرآیند چند مرحله ‌ای است که چندین ماه طول می‌کشد. در حالت معمول از زمان جایگذاری پایه ایمپلنت در داخل استخوان فک تا زمانی که صاحب دندان می‌شوید سه تا شش ماه زمان می‌برد. با این حال در برخی موارد ممکن است بارگذاری فوری انجام شود به این معنی که بلافاصله پس از کاشت ایمپلنت، روکش دندان موقتی بر روی آن نصب شود تا فعلاً جای خالی دندان را در دهان پر کند اما این کار صرفاً جنبه زیبایی دارد و نمی‌توانید با این دندان غذا بخورید. پس از کاشت ایمپلنت 6 هفته تا 12 هفته طول می‌کشد تا بافت‌های پیرامون آن التیام پیدا کنند. در این مدت باید خیلی مراقب باشید که فشاری بر ایمپلنت وارد نکنید. 
شرایط پس از عمل کاشت ایمپلنت و التیام بافت‌ها چگونه است؟ 
پس از عمل باید مسکن مصرف کنید. مسکن های بدون نسخه برای کنترل درد و ناراحتی حاصل از عمل جراحی کاشت ایمپلنت، کفایت می‌کند. دستورالعمل دقیق مراقبت‌های خانگی را دندان‌پزشک به اطلاع شما می‌رساند. در صورتی که متوجه خونریزی غیر طبیعی، درد غیر قابل کنترل و یا علایم عفونت شدید  فوراً با دندانپزشک تماس بگیرید. 
استفاده از پرسنل حرفه ای:
بهترین دندانپزشک تهران کسی است که از تیم حرفه ای و پرسنل مودب و با انگیزه در مطب خود استفاده می کند.افرادی که در قسمت پدیرش و به عنوان دستیار مشغول به کار هستند و هر کدام در این زمینه تخصص های لازم را دارند 
استفاده از به روز ترین تجهیزات و وسایل مدرن:
بهترین دندانپزشک تهران در مطب خود از آخرین ابزارها و تکنولوژی روز استفاده می کند و همیشه به روز است. استفاده از تجهیزات با دقت بالا سهم بالایی در درمان با کیفیت عالی برای بیماران ایفا می کند.در مرکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی دکتر سجودی دستگاه لیزر، موتور پیشرفته ایمپلنت،دستگاه روتاری برای عصب کشی بدون درد،وسایل یکبارمصرف،پکهای مخصوص هر بیمار به صورت مجزا،و وسایل استریل شده در اتوکلاو ودر سه مرحله، مورد استفاده قرار می گیرد.
منبع سورس: دکتر سجودی ، دکتر ابراهیم گل
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان