انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشخصات لپ‌تاپ Asus R542UQ

مشخصات لپ‌تاپ Asus R542UQ

#1
لپ‌تاپ ایسوس R542UQ یک لپ‌تاپ میان رده از سری R شرکت تایوانی ایسوس است. این مدل از لپ‌تاپ مشابه سایر لپ‌تاپ‌های ایسوس از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده و اما طراحی و شیارهای آن کاملا مشابه لپ‌تاپ‌های آلومینیمی است. این لپ‌تاپ 15.6 اینچی تنها 2.15 کیلوگرم وزن دارد و این عدد از رنج عادی لپ‌تاپ‌های 15 اینچی که معمولا 2.30 تا 2.50 کیلوگرم هستند، کمتر است. کم بودن وزن و سبک بودن بدنه، عامل بسیار مهمی است به همین ایسوس R542UQ کاملا به درد افرادی که قصد جابه‌جایی لپ‌تاپ در کیف و کوله را دارند می‌خورد. وجود پورت‌ها و اتصالت کامل، صفحه‌نمایش با کیفیت Full HD و کیبورد جزیره‌ای و سخت‌افزار مناسب، باعث شده لپ‌تاپ ایسوس R542UQ یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های میان‌رده کاربری عمومی باشد. این لپ‌تاپ از پردازنده Intel Core i5 با محدوده فرکانس 2.5 تا 3.1 گیگاهرتز استفاده می‌کند که برای استفاده عمومی و روزمره از لپ‌تاپ مناسب است. کارت گرافیک این دستگاه یکی از مدل‌های قدرتمند شرکت NVIDIA یعنی Geforce 940MX با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی بوده که در کنار یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 ترکیب مناسبی را برای لپ‌تاپ ساخته است. این ترکیب کاملا مناسب استفاده روزمره از لپ‌تاپ بوده و همچنین توانایی پردازش کارهای گرافیکی ساده را نیز دارد.

طراحی  R542UQ تا حدودی مشابه سایر لپ‌تاپ‌های این شرکت است با این تفاوت که این مدل جز سری Vivo-Book این شرکت به‌حساب می‌آید و ظاهر کمی جمع‌و‌جور‌تری نسبت به سایر لپ‌تاپ‌ها دارد. ایسوس R542UQ با ابعاد 23.2 × 251 × 380 میلی‌متر کاملا از مدل‌های سری‌های دیگر کوچک‌تر بوده اما وزن مشابهی دارد. این لپ‌تاپ 15.6 اینچی تنها 2.15 کیلوگرم وزن دارد که بسیار مناسب است. به همین دلیل این لپ‌تاپ می‌توانید گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد دارند، مدام لپ‌تاپ خود در کیف و کوله جا‌به‌جا کنند. به دلیل پیروی کردن از سبک طراحی لپ‌تاپ‌های Vivo-Book ایسوس، این لپ‌تاپ هم کمی ابعاد کوچک‌تری داشته و همچنین در رنگ‌های مختلفی چون سفید، طلایی، خاکستری و قرمز به بازار عرضه شده است تا بیشتر توسط مخاطبین روزمره لپ‌تاپ مورد استقبال قرار بگیرد.

ایسوس R542UQ لپ‌تاپ میان‌رده و مناسب و برای استفاده عمومی و روزمره است. سایز کوچک‌تر و ابعاد مناسب و همچنین وزن بسیار خوب 2.15 کیلوگرمی آن باعث شده که این لپ‌تاپ گزینه مناسبی برای دانشجویان و کسانی باشد که قصد دارد مدام لپ‌تاپ خود جابه‌جا کنند. علاوه بر سخت‌افزار مناسب و هارد دیسک 1 ترابایتی این لپ‌تاپ از قابلیت شارژ سریع استفاده می‌کند که در این حالت باتری لپ‌تاپ شما در کمتر از 50 دقیقه، تا 60 درصد پر می‌شود. همچنین ایسوس R542UQ دارای سیستم Cooling پیشرفته است. ایسوس از فناوری IceCool خود این لپ‌تاپ استفاده کرده که از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می‌کند.


پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان