انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیر طراحی سایت در تجارت الکترونیک

تاثیر طراحی سایت در تجارت الکترونیک

#1
تاثیر طراحی سایت در بازاریابی نوین کاملا غیر قابل چشم پوشی است، به طوری که نخستین قدم برای شروع کار در دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. بازاریابی دیجیتالی مجموعه‌ای از اعمال مختلف است، اما برای آغاز کار باید از طراحی سایت شروع کرد. به همین دلیل نمی‌توان از این کار در دیجیتال مارکتینگ چشم‌ پوشی کرد.
دلیل اهمیت و تاثیر طراحی سایت در بازاریابی نوین
وقتی می‌خواهیم در دنیای مجازی و فضای گسترده اینترنت فعالیت خود را شروع کنیم، بدون شک به یک شعبه و یا خانه در این فضا نیاز خواهیم داشت، چرا که وقتی در یک دنیا وجود ندارید، نخواهید توانست در آن نیز فعالیت کنید! به عنوان نمونه بعد از قرار دادن بنرهای تبلیغاتی خود در دیگر وب سایت ها، کاربران با کلیک، به کجا هدایت خواهند شد؟
برخی افراد ترجیح می‌دهند کار ساخت شعبه دیجیتالی را با فعالیت در شبکه های اجتماعی آغاز کنند. به عنوان نمونه یک کانال در تلگرام ایجاد کرده و یا یک صفحه درون اینستاگرام یا فیس بوک ایجاد می‌کنند. اما این افراد با وجود رفتن راهی صحیح و قابل قبول، تاثیر طراحی سایت را فراموش کرده‌اند.

[عکس: Digital-Marketing-4-1.jpg]


وب سایت مکانی رسمی بوده و نزد کاربران رسمیت بیشتری دارد. به عنوان نمونه کاربران در مواجهه با یک وب سایت فروشگاهی و یک صفحه فروشگاه محصولات در اینستاگرام، در صورتی که هر دو برایشان تازگی داشته باشد، در شرایط برابر اعتماد به مراتب بیشتری به وب سایت خواهند داشت که تاثیر طراحی سایت در دیجیتال مارکتینگ را نشان می‌دهد.
از طرفی دیگر، آغاز کار در شبکه های اجتماعی برای فروشگاه ها امکان پذیر است، اما شرکت ها با آغاز کار در این بسترها اعتبار خود را زیر سوال می‌برند. این موضوع که یک شرکت در تلگرام و اینستاگرام و فیس بوک دارای صفحه باشد به تنهایی مشکلی به وجود نمی‌آورد، اما وقتی کاربران متوجه می‌شوند این شرکت فاقد وب سایت است، دید خود را نسبت به آن تغییر می‌دهند.
واقعیت این است که امروز تاثیر طراحی سایت بیش از چیزی است که تصور می‌کنید، چرا که همانند قبل دیگر یک امتیاز تلقی نشده و در واقع اجباری محسوب می‌شود. به عبارت دیگر کاربران، بعد از آشنایی با یک شرکت خیلی سریع به دنبال وب سایت آن می‌گردند. اگر این وب سایت وجود داشته باشد، با توجه به تاثیر طراحی سایت که درباره آن صحبت کردیم، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد، اما اگر چنین شعبه‌ای در وب رویت نشود، دید بدی نسبت به آن مجموعه پیدا می‌کنند.

[عکس: Digital-Marketing-2.jpg]

از طرفی دیگر تاثیر طراحی سایت در تجارت الکترونیک را بیش از همه سئو سایت نشان می‌دهد. بر اساس تعریف، تجارت الکترونیک به معنی استفاده از تمامی ابزارها و بسترهای موجود در اینترنت به منظور نمایش دادن خود به دیگران است. پس برای این کار راه های زیادی وجود دارد، اما کارایی هر یک به اندازه دیگری نیست. در بین این روش ها هیچ کدام کارایی سئو سایت را ندارد، کاری که تاثیر طراحی سایت را نشان داده و تنها با داشتن آن امکان پذیر می‌شود.
گوگل وب سایت ها را رتبه بندی کرده و به کاربران نشان می‌دهد، به همین دلیل برای استفاده از این موتور جستجو به منظور پیدا کردن مشتریان جدیدتر ناچار به طراحی سایت خواهید بود. با در نظر گرفتن تاثیر طراحی سایت در تجارت الکترونیک بعید نیست از هم اکنون به فکر انجام این کار افتاده باشید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم پیش از هر گونه تصمیم گیری و شروع کار با کارشناسان اینتن تماس گرفته و از آن‌ها مشاوره فنی دریافت کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان