انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اهمیت طراحی بنر سایت در افزایش جذابیت طراحی سایت

اهمیت طراحی بنر سایت در افزایش جذابیت طراحی سایت

#1
طراحی بنر سایت یکی از قسمت هایی است که در اولین مراحل طراحی سایت می‌بایست مد نظر قرار گرفته شود. یک وب سایت را علاوه نام و آدرس دامین، با لوگوی آن خواهند شناخت، به همین دلیل به همان اندازه‌ای که برای انتخاب دامین در طراحی وب سایت وسواس به خرج داده‌اید، در طراحی بنر سایت نیز باید دقت کافی داشته باشید.
اهمیت طراحی بنر سایت
بنر سایت در تمامی وب سایت هایی که به آن‌ها مراجعه می‌کنید در بالاترین قسمت صفحه اول و اغلب مواقع در تمامی صفحات قرار دارد. این موضوع دو مزیت دارد. نخستین این که طراحی بنر سایت سبب می‌شود با داشتن یک شکل خاص، به شیوه‌ای متفاوت در ذهن کاربران نقش ببیندید، چرا که به خاطر سپاری در این حالت به مراتب از نوشته بیشتر است. از طرفی دیگر همیشه با کلیک بر روی این عکس به صفحه اول وب سایت ارجاع داده خواهید شد. اگر این موضوع را نمی‌دانستید، از این به بعد در ادامه ورود به هر وب سایتی، بر روی لوگوی آن یک مرتبه کلیک کنید!
مقاله پیشنهادی: طراحی وب سایت رایگان
طراحی بنر سایت یکی از اعمالی است که در فاز طراحی برایتان انجام می‌شود. متاسفانه بسیاری از این مرحله خیلی ساده رد می‌شوند، با این تصور که بعد از راه افتادن وب سایت و گذشت مدتی، یک بنر خوب برایش انتخاب خواهند کرد. این در حالی است که نباید لوگوی خود را تغییر بدهید، چرا که از یکسان و منحصر به فرد باقی ماندن آن در ذهن کاربران جلوگیری می‌کند. طراحی بنر سایت باید جزو اصلی ترین مراحل طراحی باشد و نباید آن را به زمان راه اندازی وب سایت و وقتی که کاربران زیادی آن را مشاهده کردند موکول کنید.


[عکس: html5_geek_matt-copy.png]

برای طراحی بنر سایت اغلب از نرم افزار فتوشاپ استفاده می‌شود. بهتر است این کار را به یک متخصص و طراح باسلیقه بسپارید، چرا که قرار بر این است که لوگوی شما منحصر به فرد باشد و شما را در ذهن کاربران تداعی کند. یک متخصص طراحی می‌داند بر اساس شغل شما، هدفتان و اهدافی که برای وب سایت در نظر گرفته‌اید، چطور یک لوگوی خاص برایتان طراجی کند. لوگو می‌بایست حتما به نوعی با شرکت و کسب و کارتان در ارتباط باشد. اما متاسفانه بسیاری تنها به داشتن تصاویر زیبا اکتفا کرده و از ارتباط بین لوگو و کارایی وب سایت غافل می‌شوند.
مقاله پیشنهادی: چگونه به سریعترین شکل ممکن برای طراحی سایت خود طراحی لوگو کنید؟
طراحی بنر سایت یکی از اصلی ترین دلایل زیبایی وب سایت بوده و ارتباطی با دیگر مسائل همچون رتبه وب سایت و مسائل مربوط به سئو سایت ندارد. با این حال نباید فراموش کرد کاربران زمانی مجددا به وب سایت شما وارد خواهند شد که ظاهر آن جذبشان کرده و سپس قابلیت های مفیدی درونش پیدا کنند. به عبارت دیگر برای دوباره باز پس گرفتن یک کاربر باید قبل از قابلیت ها و ویژگی های وب سایت بر روی ظاهر آن کار کنید و یکی از اصلی ترین آیتم های زیباسازی وب سایت طراحی بنر سایت است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان