انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عوامل موثر بر لبخند زیبا

عوامل موثر بر لبخند زیبا

#1
طول دندان ها:
با افزایش یافتن سن افراد عمر دندان ها نیز کاهش یافته و فرسوده و کوتاه  می شوند و دیگر شادابی و جوانی قبل را ندارند و با لبخند لثه ای همراه می شوند در این مواقع باید به درمان زیبایی خنده پرداخت تا با تغییر شکل دادن و اصلاح کردن طول دندان های جلویی فک بالایی و نیز روش های لیزری خط لثه را از بین برد و به طول دندان ها افزود تا بلند تر شوند و خط لبخندی زیباتر پیدا کرد.
با تغییر دادن طول دندان ها از چهار گوش به گرد یا به هر نوع دیگری می تواند روی چهره ی فرد تاثیرگذار باشد و صورت را لاغرتر یا چاق تر نشان دهد.
خط لبخند:
خط فرضی که لبه ی دندان های بالا را از سمتی به سمت دیگر دنبال کرده و با توجه به منحنی بودن لب و حالت لب در هنگام لبخند زدن به اصلاح زیبایی خنده پرداخت تا به صورت ایده آل درآید و به استاندارد خط لبخند برسد. برای داشتن مقدار مورد نیاز طول دندان ها مورد نیاز بوده و به عنوان شاخص اصلی برای این نوع درمان زیبایی به شمار آمده.
تناسب دندان ها:
با بررسی کردن وضعیت دندان ها که به چه شکل و میزانی هستند و تناسب آن ها با یکدیگر مشخص می شود که چقدر نیاز به مرتب کردن دارد. دو دندان جلویی فک بالایی از اهمیت و دید بیشتری برخوردار هستند و در ناحیه ی لبخند قرار دارند تا یک خط لبخند متوازن را برای فرد بوجود آورد. زیبایی خنده به معنی داشتن احساس ذهنی در فرد به داشتن نتیجه ی ایده آل است. به گفته ی افلاطون زیبایی را نوعی هماهنگی و تناسب بین اجزا یک پدیده با کل آن است که به وسیله ی انسان شهود می گردد.
انسان های اولیه برای زیبا کردن صورت خود با رنگ هایی که به صورت خود می زدند خود را زیباتر تصور می کردند. در طول زمان ها زیبایی در بین انسان ها متفاوت بوده است.
کامپوزیت ونیر چیست؟
لمینیت های کامپوزیتی :
لمینیت کامپوزیتی یک پوسته است که برای استفاده از آن دیگر نیازی به تراشیدن دندان و قالب گیری نمی باشد و به صورت مستقیم این لایه توسط اشعه روی دندان چسبانده می شود و به صورت لایه ای محافظ روی مینای دندان قرار می گیرد. ثبات رنگ و قیمت لمینیت کامپوزیتی کمتر از سرامیکی است. مواقعی که دندان ها دچار شکستگی، ترک های کوچک و یا تحلیل شده باشند، از لمینیت کامپوزیتی استفاده می کنند و روی دندان های آسیب دیده قرار می دهند.
منبع سورس: دکتر سجودی ، دکتر ابراهیم گل 
https://drebrahimgol.com
https://drsojodi.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان