انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اجازه دهید ما با SSL سایت شما را ارتقا دهید

اجازه دهید ما با SSL سایت شما را ارتقا دهید

#1
اجازه دهید ما با SSL سایت شما را ارتقا دهید
خواسته مهم گوگل در طراحی سایت (بروزرسانی سایت ها با پروتکل HTTPS)  است.
در طی چند ماه گذشته ، توجه بسیار ویژه ای برای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران در نظر گرفته شده است . تحقیقات زیادی برای حفظ اطلاعات کاربران به صورت آنلاین شده است. ما درطراحی سایت اسپیناس وب در مورد راه حل ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد و چرا در این زمینه باید سرمایه گذاری کنید یا به عبارتی دیگر چرا باید هزینه ای برای پروتکل HTTPS دهید ؟ چند دلیل وجود دارد که ما آنها را به شما خواهیم گفت:
4 دلیل برای این که شما باید بعد از طراحی سایت ، سایت خود را به پروتکل HTTPS بروز رسانی کنید.اجازه دهید ما با SSL سایت شما را ارتقا دهید
[img=700x0]https://www.espinasweb.com/wp-content/uploads/2018/07/ssl-cert.jpg[/img]
تحت تاثیر ترافیک از کروم خواهد گرفت
در جولای 2018، گوگل نسخه 68 از مرورگر کروم Chrome را منتشر خواهد کرد. این نسخه با چندین ارتقا روبرو خواهد بود. نسخه 68 کروم برای سایت های بدون HTTPS هستند را به صورت Not Secure در کنار نوار آدرس نشان می دهد . از آنجا که 60 درصد از کل ترافیک  وب سایت ها از گوگل کروم است بسیاری از کاربران شما این موضوع را متوجه خواهند شد.
گواهینامه های SSL
به احتمال زیاد شما با HTTP آشنا هستید که اختصار پیش از آدرس وب سایت شما قرار دارد . با قرار گرفتن حرف S در پروتکل HTTP می تواند امنیت را نشان دهد در واقع Hyper Text Transfer Secure  را برای کاربران نمایش می دهد. پروتکل HTTPS یک راه برای رمزگذاری داده هایی است که بازدیدکنندگان بین مروگر خود و یک سرور وب ارسال می کنند. این اطلاعات از شناسایی شخصی و اطلاعات نظیر نام ، شماره تماس ، ایمیل ، ورود به پنل عضویت و حتی داده های مربوط به کارت اعتباری را محافظت می کند. زمانی که کاربران از سایت شما بازدید می کنند و همچنین سایت را از حملات سایبری محافظت می کند.
در گذشته گواهی SSL فقط در صفحات خاصی مانند پرداخت یا صفحه لاگین و یا اطلاعات کارت اعتباری بود و فقط در این صفحات مورد نیاز بود اما در حال حاضر یک وب سایت امن بعد از طراحی سایت باید گواهی نامه SSL در تمام صفحات داشته باشد.
[img=600x0]https://www.espinasweb.com/wp-content/uploads/2018/07/Is-Your-Website-Secure.jpg[/img]
آیا SSL  می تواند رتبه بندی جستجوی شما را بهبود بخشد؟
داشتن یک وب سایت ایمن به معنای حفاظت از اطلاعات کاربران اینترنت است . برای وب سایت هایی که ایمن هستند آیکون قفل سبز به نشانه امنیت در کنار نوار آدرس برای آنها ظهور می کند. این نشان کوچک می تواند اعتماد بازدیدکنندگان وب سایت شما را ایجاد کند. در یک فرمول ساده می توان این را بیان کرد که افزایش اعتماد برابر افزایش نرخ تبدیل کاربر خواهد بود.
با پروتکل HTTPS نیز برای بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجوگر ضروری است گوگل در سال 2014 به عنوان بخشی از رتبه بندی جستجوی برای وب سایت هایی که پروتکل HTTPS دارند ارزشی قائل شده است. به این معنا ست که سایت های که پروتکل HTTPS را دارند در نتایج جستجو بهتر از سایت های قدیمی نمایش داده می شود.
ما می توانیم سایت شما را با HTTPS بروز کنیم
مهاجرت سایت از HTTP  به HTTPS یک فرایند چند مرحله ای است ما یک گواهینامه SSL به وب سایت شما اضافه می کنیم  تا تمامی ارتباط ها رمز گذاری شود سپس وب سایت را پیکربندی خواهیم کرد که به صورت خودکار ترافیک شما به HTTPS هدایت شود و هرگونه بروزرسانی لازم را برای محتوا شناسایی می کنیم .
در ادامه ما نقشه سایت را به گوگل و بینگ ارسال می کنیم تا آنها را مطلع سازیم که سایت شما اکنون امن است و پس از اتمام این فرایند ، حدوداً 30 روز طول می کشد تا در جستجوگرها رتبه شما افزایش یابد.
در این مقاله طراحی سایت اسپیناس وب سعی کردیم به طور خلاصه در مورد مزیت SSL  برای شما توضیحاتی دهیم . از همراهی شما سپاسگزاریم.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان