انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

#1
هتل تعطیلات کیش
معرفی : هتل سه ستاره تعطیلات کیش در سال 1378 در این منطقه افتتاح شد. این هتل دارای 70 واحد اقامتی است که در زمینی به مساحت 3700 متر مربع پراکنده شده اند. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت و کانکت هستند که در مجموع 225 تخت را دارا می باشند. ساختمانی تحت عنوان لابی و سالن اجتماعات در این هتل وجود دارد که شب هنگام جنگ های شادی در آن برگزار می شود. هم چنین در این قسمت فروشگاه سوغات جزیره کیش نیز وجود دارد.
[عکس: Kish-Tatilat-hotel-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل دارای امکانات صبحانه، مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز، کمد لباس، رخت آویز، حمام با لوازم بهداشتی و مبلمان برای شما مسافران تور کیش هستند.
امکانات هتل : صندوق امانات، باشگاه بیلیارد، فضای سبز، لابی، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس ، ترانسفر فرودگاهی با هزینه
[عکس: Kish-Tatilat-hotel-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل تعطیلات انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در محیطی زیبا سرو می کند. کافی شاپ هتل نیز در قسمت روباز و در کنار پارک بازی کودکان قرار گرفته است.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان سیری و بعد از پردیس 2 قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 7 کیلومتر و تا اسکله تفریحی جزیره 2.5 کیلومتر است. تا مراکز خریدی مانند پردیس 1 ، پانیذ و مرجان نیز فاصله کمتر از دو کیلومتر دارد. 
[عکس: Kish-Tatilat-hotel-3.jpg]
پیشنهاد ما : هتل تعطیلات یک هتل با قیمت بسیار مناسب در مرکز تجاری تفریحی جزیره کیش است که مناسب خانواده ها می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان