انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت دیجی کالا

طراحی سایت دیجی کالا

#1
طراحی سایت دیجی کالا
طراحی سایت دیجی کالا به دلیل موفقیت و محبوبیتی که در چند سال اخیر داشته است، دارای طرفداران زیادی می باشد. افراد زیادی را مشاهده می کنیم که به شرکت های طراحی سایت مراجعه کرده یا تماس می گیرند و در خواست داشتن سایتی شبیه دیجی کالا را دارند.
طراحی سایت تهران اگر توسط شرکت های با تجربه انجام شود می تواند دقیقاً دارای امکاناتی مشابه دیجی کالا باشد و همان امکانات و کارآیی را داشته باشد.
ویژگی های طراحی وب سایت دیجی کالا
اولین ویژگی مهم این وب سایت، قابلیت دسته بندی محصولات و کالاها می باشد. زمانی که محصولات دسته بندی می شوند، هر کالا جزء یکی از دسته های بزرگ قرار می گیرد.
به عنوان مثال دوچرخه در دسته «ورزش و سفر» و گوشی در دسته «کالای دیجیتال» قرار می گیرند. این روش دسته بندی، دست یابی به محصولات را برای مشتری بسیار راحت می کند.
خصوصیت بعدی، امکان سرچ در وب سایت می باشد. با نوشتن اسم کالا یا کد آن، می توان به راحتی کالا را پیدا کرد. این قابلیت نیز برای این گونه وب سایت ها که تنوع و تعدد بالای محصولات را دارند، ضروری می باشد.
مزیت دیگر این وب سایت، توضیحات کاملی است که راجع به هر محصول ذکر می کند. این توضیحات به مشتری کمک می کند تا جنس مورد نظر خود را قبل از خریداری، کامل بشناسد.
مسئله مهمی که در مورد سایت دیجی کالا وجود دارد، بحث اعتماد سازی میان مردم می باشد. جلب اعتماد مردم بسیار مهم بوده و طی مدت طولانی حاصل می شود.
در حال حاضر مردم با خیالی آسوده از این وب سایت خرید کرده و مطمئن هستند اگر پس از دریافت کالا متوجه خرابی یا ایرادی در کالا شوند، دیجی کالا آن را به راحتی قبول می کند و هزینه را برمی گرداند.
برای سفارش طراحی سایت مشابه دیجی کالا به تمامی این نکات توجه کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان